Momenteel rijden we natuurlijk niet meer samen ivm de 'hernia' van mij. De revalidatie loopt voorspoedig en denk dat het ongeveer nog een maandje duurt voordat ik rustig aan mag opbouwen met af en toe 5 min stappen. Palermo heeft door een val van de winter ( rennen op ijs gaat dus niet ) erge spierpijn overgehouden en dit ging maar niet over. Dus kreeg nadien een heel ander paard dan ik gewend ben. Druk, onrustig, schrikkerig.... En toen gingen we ook ineens verhuizen en een week later was ik zelf al niet meer elke dag op stal... pal wist niet wat hij meemaakte, arm dier. Hij word van de week gemasseerd door Happy Athlete en ik weet zeker dat dat hem super goed zal doen! Heb al veel goede dingen gehoord

30 Oktober 2011: Net palermo opgehaald, en super blij ( is wel te lezen aan me gezicht ook )

2 weken later, ons eerste 'ritje' samen. In het bos en nog donker ook! En poepiebraaf dat ie was

Bolletje wol, lekker samen wandelen.

Trainen ging lekker, trots op de topper in de dop!

Ons laatste ritje in 2011, koud maar geweldig!

Zijn manen laten groeien, oef wat was die soms lelijk haha

Ons eerste 'rondje' buiten samen met zus

Nog steeds regelmatig samen aan de wandel, manen waren eindelijk lang en prachtig!

Palermo zomer 2012, erg last van exceem gehad, dus halve manen.... Foetsie

Eerste wedstrijd gereden! Grote droom die uitkwam

We toverden pallie af en toe om in uhhh homo?? ( mooi roze is niet lelijk )

We hadden het strand en duin ontdekt samen, heerlijke ritjes gemaakt!

Palermo winter 2012, verhuisd naar de kleihoeve. Wat rijfoto's.

En dan waar we nu staan, Stal Jasper! Eindelijk waar we uiteindelijk wouden staan

Lekker buiten spelen!

Gelongeerd en gespeeld met verzorgmeisje.

Uitstappen na het longeren met zus

Mama kwam op bezoek! Jeeeeejjj!!

Mama weer op bezoek, lekker samen gewandeld!

Pallie bij ze mams op bezoek

Zo dat was het dan maar weer, ik heb nog veel meer foto's van de geweldige tijd tot nu toe, maar dat word echt te gek haha. Op nog vele gezonde jaren met jou lieverd!