pavo care4live
Re: pavo care4live
Zonde Nadine, heb je goed dat je weer gestopt bent.
Hier nog steeds happy met de puritan.
Hier nog steeds happy met de puritan.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ben benieuwd Jilly of er verschil te zien is, misschien Louis maar even nog een keer aan zijn jas trekken 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Maandag bel ik hem even. Is niet van zijn gewoonte om er zo lang over te doen 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- nancy imka
Het kan ook toeval zijn hoor maar ik had wel het idee dat er meer water gedronken word. Al heb ik hem de laatste paar dagen wel minder vol gedaan omdat ik dacht scheeld weer met leeggooien van de bak is ie sneller minder zwaar (ben nogal een muts met water vind het al snel vies haha)
Vandaag vonden ze het ook weer heerlijk
Vandaag vonden ze het ook weer heerlijk

Hmpf. Kreeg net een mail van Louis dat volgens zijn meting Hay niet tegen C4L kan 
Ik moet nu weer 2 potjes halen, en dan zou de verdraagbaarheid beter moeten zijn (en jeuk verdwijnen, maar dat heeft hij nu niet echt).
Zorgenkindje...

Ik moet nu weer 2 potjes halen, en dan zou de verdraagbaarheid beter moeten zijn (en jeuk verdwijnen, maar dat heeft hij nu niet echt).
Zorgenkindje...
Jammer Jilly,want vind het echt fijn voer.
Paardjes zijn net glimwormen en james zijn vachtje heeft er sinds dat ie ziek is geweest er niet meer zo mooi uit gezien.
De paarden zijn lekker vrolijk, maar zeker niet hyper.
Voor mijn paarden niet anders meer.
Paardjes zijn net glimwormen en james zijn vachtje heeft er sinds dat ie ziek is geweest er niet meer zo mooi uit gezien.
De paarden zijn lekker vrolijk, maar zeker niet hyper.
Voor mijn paarden niet anders meer.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Ik ga dit zeker voorlopig blijven voeren hoor Rowenna. Tijdens de behandeling blijven voeren en dan op 't eind weer evalueren. Als dan nog blijkt dat het niks wordt kan ik nog verder zien.
Enerzijds vind ik het wel erg balen, maar ben dan toch ook wel blij dat Louis ons zo kan helpen.
Enerzijds vind ik het wel erg balen, maar ben dan toch ook wel blij dat Louis ons zo kan helpen.
Ja is super fijn dat je die hulp krijgt. Had er ook eens aan zitten denken om Louis eens te bellen over het schuren van James, maar wacht nu even af wat het voer doet.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011