De I-tjes deel 1
Re: De I-tjes deel 1
Giel heeft volgensmij wat meer Sverre invloeden erbij qua uiterlijk en Im idd meer de Havstad. Maar wel grappig om te zien dat ze toch alle drie (ook Hessel) weer totaal verschillend van elkaar zijn.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Gister zag ik in Giel ook vooral veel Timor
(misschien ook stukje Inco?).

Geluk is de vrucht van intens werk
Vind giel wel een echte timor, ook qua karakter.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
De stal is helemaal vol!! Vanmiddag Hikari opgehaald. Hikari doet mee met de hengstenshow bij vd Aa. Kunnen we haar een maandje weer even een opfriscursus geven! Heerlijk om ze allemaal thuis te hebben. Het is al best een hoge dame, 1.30m hebben we haar gemeten. Ze heeft ook best een flinke kuif al. Ze is leuk!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Dat vraagt om foto's suus!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Jaaa foto's 
Isis groeit ook lekker door, maar maakt zich momenteel vooral heel erg vies
geen gezicht, maarja...toch even twee fotootjes 

Beetje in de lelijke fase, maar komt wel weer goed hoop ik, hihi

Isis groeit ook lekker door, maar maakt zich momenteel vooral heel erg vies

Beetje in de lelijke fase, maar komt wel weer goed hoop ik, hihi

Ach, ik ben wel gewend aan de kleur, ze zijn hier ook niet allemaal even proper..
Groeit wel goed!! Krijgt wel een Karant hoofd, of die had ze ook eigenlijk al..
Groeit wel goed!! Krijgt wel een Karant hoofd, of die had ze ook eigenlijk al..

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Door dat kleurtje kijken we wel heen, wat heb je er weer een strak boogje op zitten.
Isis groeit hard door, scheelt niet zo veel meer met haar zus als ik het zo zie.
Hier alles Oke, dames staan nog steeds harig te wezen op het land. Zit te wachten tot ik bericht krijg dat ze verhuisd moeten worden, het land wordt dit jaar omgeploegd tot aardappelveld. Dat zal een dezer weken ook wel beginnen denk ik....
Voor mij een verassing waar ze heen gaan, naar Klooster of nog ergens in Giethoorn.
Isis groeit hard door, scheelt niet zo veel meer met haar zus als ik het zo zie.
Hier alles Oke, dames staan nog steeds harig te wezen op het land. Zit te wachten tot ik bericht krijg dat ze verhuisd moeten worden, het land wordt dit jaar omgeploegd tot aardappelveld. Dat zal een dezer weken ook wel beginnen denk ik....
Voor mij een verassing waar ze heen gaan, naar Klooster of nog ergens in Giethoorn.
Giel
Norvyn
Norvyn
Even een update(je):
Vanmiddag zijn Imre en Inez verhuisd naar een nieuw stuk land. Iedereen die hier in de omgeving nu de wiedenroute of kolderveenroute gaat fietsen heeft heel mooi uitzicht op twee haarballen.
Alles ging erg voorspoedig, de fokker van Imre had het land al klaar gemaakt dus het was een kwestie van paarden ophalen, inladen (nog even een ontworming erin) en op naar het nieuwe land. Heerlijk dat Imre zonder te twijfelen de trailer op loopt, Inez had wat meer aanmoediging nodig maar toch hadden we alles binnen 5 minuten op de trailer. Laatste spullen uit het land gevist, twee maal speciekuip uit de sloot gehaald (heerlijk dit windje kuch)
Daarna trailer voorop en ik er achteraan, ideaal die dames die gewoon heerlijk relaxed in de trailer elkaar staan te vermaken. Bruggetje op, Bruggetje af...(ja we zijn echt in Giethoorn)
en daarna vol verbazing het nieuwe land in!
Hier mogen ze nog even staan, daarna zullen ze nog heel eventjes naar 'huis' en van de zomer kan ik haar als alles volgens plan gaat alleen nog maar bereiken met een bootje hihi. Dan mag ze 'eilandgast' spelen met Inez en nog wat nieuwe vriendjes als ik het goed begrepen heb.
Vanmiddag zijn Imre en Inez verhuisd naar een nieuw stuk land. Iedereen die hier in de omgeving nu de wiedenroute of kolderveenroute gaat fietsen heeft heel mooi uitzicht op twee haarballen.

Alles ging erg voorspoedig, de fokker van Imre had het land al klaar gemaakt dus het was een kwestie van paarden ophalen, inladen (nog even een ontworming erin) en op naar het nieuwe land. Heerlijk dat Imre zonder te twijfelen de trailer op loopt, Inez had wat meer aanmoediging nodig maar toch hadden we alles binnen 5 minuten op de trailer. Laatste spullen uit het land gevist, twee maal speciekuip uit de sloot gehaald (heerlijk dit windje kuch)

Daarna trailer voorop en ik er achteraan, ideaal die dames die gewoon heerlijk relaxed in de trailer elkaar staan te vermaken. Bruggetje op, Bruggetje af...(ja we zijn echt in Giethoorn)

Hier mogen ze nog even staan, daarna zullen ze nog heel eventjes naar 'huis' en van de zomer kan ik haar als alles volgens plan gaat alleen nog maar bereiken met een bootje hihi. Dan mag ze 'eilandgast' spelen met Inez en nog wat nieuwe vriendjes als ik het goed begrepen heb.
Giel
Norvyn
Norvyn
-
Tja foto's..... Ik zal het proberen, maar met al die wind is het best moeilijk om een bijna jaarling in mijn uppie op de foto te zetten.
Enne Esther, jullie komen toch ook op de show bijv vd Aa 7 april? Dan zie je haar live!
Enne Esther, jullie komen toch ook op de show bijv vd Aa 7 april? Dan zie je haar live!
Was wel de planning Suzanne!!
Mooi dat het goed ging met Imre en Inez.
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Leuk!! Ik zie jullie dan wel!Esther schreef:Was wel de planning Suzanne!!
Nog maar eens toe aan een update, eerste gedeelte van de 'eilandgasten' waar oa Icarus bij zat is afgelopen vrijdag verhuisd naar hun vakantieoord.
Imre en Inez zullen zeer waarschijnlijk komende week met de boot, vandaag was het super mooi weer dus ben samen met Annabel, Roos en Aimee naar de dames gereden. Dit maal gewapend met halster en schaar, komende week nog even langs de pedicure en dan zijn ze er helemaal klaar voor!
Annabel heeft nog even wat foto's gemaakt met mijn Mobiel.
Terwijl ik Imre al bij de lurven had voor het knippen vermaakten de dames zich prima met Inez.

Inez heeft Aimee even opgemeten....

Gewoon een grappig moment.

Timmermansoog dat zie je zo.

Daarna Inez gegrepen voor het betere hak-werk en Imre naar de dames doorverwezen.

Ondertussen probeer ik met de "hocus pocus" methode er nog wat van te bakken.

Roos past er al zowat bovenop....

Imre en Inez zullen zeer waarschijnlijk komende week met de boot, vandaag was het super mooi weer dus ben samen met Annabel, Roos en Aimee naar de dames gereden. Dit maal gewapend met halster en schaar, komende week nog even langs de pedicure en dan zijn ze er helemaal klaar voor!
Annabel heeft nog even wat foto's gemaakt met mijn Mobiel.
Terwijl ik Imre al bij de lurven had voor het knippen vermaakten de dames zich prima met Inez.

Inez heeft Aimee even opgemeten....

Gewoon een grappig moment.

Timmermansoog dat zie je zo.

Daarna Inez gegrepen voor het betere hak-werk en Imre naar de dames doorverwezen.

Ondertussen probeer ik met de "hocus pocus" methode er nog wat van te bakken.

Roos past er al zowat bovenop....

Giel
Norvyn
Norvyn
Dat knippen was wel enigzins nutteloos he, hihi.. wel goed oefenmoment!
Ze zien er goed uit!!
Ze zien er goed uit!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Achja, maar het is wel een beetje mijn eer te na om ze zonder te knippen over te zetten.
Hihi is vooral een leuke oefening als je een headbanger hebt tijdens het knippen..... Imre was ik zo klaar mee.
Hihi is vooral een leuke oefening als je een headbanger hebt tijdens het knippen..... Imre was ik zo klaar mee.

Giel
Norvyn
Norvyn
Inez had zichzelf gister een nieuwe eigenaresse toegeëigend...die vond Aimee zo interessant, was er amper van los te trekken en we kennen allemaal eigenwijze Inez die vanalles net niet wil zoals wij het willen..Aimee kon alles maken. Hoezo een Fjord verkoopt zichzelf
Of misschien beter gezegd: Soort zoekt soort! haha
Vind Inez trouwens sprékend Finnea op deze foto's. (foto's die me trouwens wederom verbazen, dat een telefoon zulke goede foto's kan produceren)

Vind Inez trouwens sprékend Finnea op deze foto's. (foto's die me trouwens wederom verbazen, dat een telefoon zulke goede foto's kan produceren)
Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat een leuke I'tjes Janna!
Ik zie de gelijkenissen ook wel Annabel
Maf om te zien.
Ik heb Isis gister ook weer even onder handen genomen. Het wordt echt een flinke, pfff...als ze een beetje door het haar heen is, zal ik haar weer eens mooi op de foto zetten
Ik zie de gelijkenissen ook wel Annabel

Ik heb Isis gister ook weer even onder handen genomen. Het wordt echt een flinke, pfff...als ze een beetje door het haar heen is, zal ik haar weer eens mooi op de foto zetten

- Svenniepennie
Ik heb nog wel recente foto's van Noa.
Ik ben niet de eigenaar maar ik vertegenwoordig wel
Noa is van Sandra vertegenwoordigd door mij ;P

Van ze samen

Zal nog eens voor betere en nieuwe maken misschien morgen meteen
Ik ben niet de eigenaar maar ik vertegenwoordig wel

Noa is van Sandra vertegenwoordigd door mij ;P

Van ze samen

Zal nog eens voor betere en nieuwe maken misschien morgen meteen
Enya mijn nieuwe topper Anton x Yarra
Svenn ook mijn topper Lenngard x Nienja
Svenn ook mijn topper Lenngard x Nienja
- danielle781
- Contacteer:
wat worden ze al weer groot he!
ido wordt zaterdag 4 mei alweer 1 jaar, en hij zal er toch aan moeten geloven!
morgen breng ik hem weg naar de dierenkliniek in schalkwijk, dan word hij maandag geholpen, en kan ik hem dinsdag weer ophalen!
dat worden een paar spannende dagen!
binnenkort zet ik weer een paar foto's van ido op FW.
ido wordt zaterdag 4 mei alweer 1 jaar, en hij zal er toch aan moeten geloven!
morgen breng ik hem weg naar de dierenkliniek in schalkwijk, dan word hij maandag geholpen, en kan ik hem dinsdag weer ophalen!
dat worden een paar spannende dagen!
binnenkort zet ik weer een paar foto's van ido op FW.
Orna (Danja X Halstor)
Ido (ursula X Topas)
Ido (ursula X Topas)
Oh jeeh maar goed dat ze niet weten wat er komen gaat in die situaties hihi. Maar hopelijk gaat alles voorspoedig!
Gisteren hebben we in de regen 14 jonge paarden over enkele 'eilanden' verspreid. Een groep jonge hengsten/ruintjes, een groep van 7 merries en 1 ruin en twee 2 jarige ruintjes. Het was even verzamelen op de boot, maar alles is zonder problemen verlopen dus gelukkig erg mooi.
Imre staat in de grootste groep samen met Inez, die mogen nu leren hoe het gaat tussen andere paarden. Eenmaal los op het land liet ze zich toch even mooi zien... pfieuw. Gewoon om verliefd op te worden!
Heb nog een flimpje gemaakt van op de boot, eens kijken of ik die er morgen op kan krijgen!
*edit*

Hier kwamen we bij de hengsten langs die vorige week over het water gegaan zijn.

Alles bij elkaar....

Inez vond het maar spannend met die bubbeltjes langs de boot..

En het filmpje..

Gisteren hebben we in de regen 14 jonge paarden over enkele 'eilanden' verspreid. Een groep jonge hengsten/ruintjes, een groep van 7 merries en 1 ruin en twee 2 jarige ruintjes. Het was even verzamelen op de boot, maar alles is zonder problemen verlopen dus gelukkig erg mooi.
Imre staat in de grootste groep samen met Inez, die mogen nu leren hoe het gaat tussen andere paarden. Eenmaal los op het land liet ze zich toch even mooi zien... pfieuw. Gewoon om verliefd op te worden!
Heb nog een flimpje gemaakt van op de boot, eens kijken of ik die er morgen op kan krijgen!
*edit*

Hier kwamen we bij de hengsten langs die vorige week over het water gegaan zijn.

Alles bij elkaar....

Inez vond het maar spannend met die bubbeltjes langs de boot..

En het filmpje..

Laatst gewijzigd door janna op zo 28 apr 2013, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Giel
Norvyn
Norvyn