Vorig jaar toen ik naar Duitsland verhuisde kwam al snel ter sprake dat Elegant (special D x kennedy), een jonge drie jarige kwpn ruin van Rien Pijnenburg een jaartje bij mij zou komen staan, ik zou hem dan zadelmak maken en dan zou hij dit voorjaar weer terug naar Rien gaan. Maarja uiteraard werd ik verliefd op deze knappe, lieve, brave schimmel en was ik al snel van mening dat meneer maar moest blijven als hij het ook braaf onder het zadel zou doen. Nou hoppa inrijden dan maar, en ja hoor hartstikke braaf pakte hij dit op.
Toen goed nagedacht en een voorstel bij Rien neergelegd. Vandaag kwamen Rien en Sjaan gezellig langs en is het officieel geworden, Elegant, alias Schimpie is vanaf nu dan echt van mij
Tsja geen fjord, eigenlijk best gek, maar toch mijn hart verloren
Hier twee foto's van mijn nieuwe aanwinst die hopelijk nog 30 jaar bij mij in de achtertuin mag wonen, gezellig met Aike en Blaze!!!
Op de laatste foto zit mijn bijrijdstertje erop, zadel wat er nu op ligt pas ik niet goed in

Nu dus snel op zoek naar een mooi passend zadel voor zowel zijn rug als ook voor mijn kont!! Zolang hij niet van mij was wilde ik hier geen geld aan uit geven maar nu toch maar op zoek!
Overigens ga ik hem gewoon lekker recreatief rijden en is het de bedoeling dat we het voorjaar 2014 met hem en mijn bijrijdstertje op wedstrijdjes zullen gaan maar eerst eens lekker doorrijden voordat we dat doen