Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
leoensuzanne
Bericht
door leoensuzanne » vr 22 feb 2013, 08:58
Jetteketet schreef:Wat fijn voor je dat je ook geslaagd bent!
Fijne zadels die Thorowgoods he?Welke heb jij de dressuur of de vzh?
Leuk mens is Petra,en zo geduldig met alles.Heerlijk,eindelijk iemand gevonden die zich de tijd neemt om vooral veel uit te leggen en toont gewoon erg veel interesse in je paard.Dat was nou precies wat ik zocht.
We willen ook graag een keer bij hun op vakantie met de paardjes,dan kan ik meteen wat zit en houdingslesjes volgen hihi
Vandaag komt een masseur voor mn fjord,eens zien wat dit gaat worden heb ik nog nooit aan mn pony gehad dus ben reuze benieuwd.Het zal zowiezo wel gewoon lekker zijn voor mn fjord.

Je kunt daar heerlijk rijden bij Petra. Wij zijn er 2 jaar geleden geweest met een weekendje met 8 meiden!! Ze hebben mooie boxen en heerlijke uitrijmogelijkheden.... Als je het kaartje tenminste goed leest...

Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
Jetteketet
Bericht
door Jetteketet » vr 22 feb 2013, 09:39
Hahahaah en anders is het verdwalen geblazen?hihi
Ik zie dat ook wel zitten,we gaan nooit op vakantie omdat ik niemand heb voor de dieren en daarbij wil ik het ook niet afgeven

.Ik ken mn beestjes het beste en ik laat ze niet achter om zelf op vakantie te gaan.
Bij Petra is dat natuurlijk geen probleem,de pony's en de hondjes kunnen dan gewoon lekker mee!
Masseur komt morgen,de schoonvader is overleden helaas dus logisch dat het vandaag niet meer kan

.Vond het al knap dat ze dan wel morgenvroeg wil komen!

-
leoensuzanne
Bericht
door leoensuzanne » vr 22 feb 2013, 11:21
Jetteketet schreef:Hahahaah en anders is het verdwalen geblazen?hihi
Euh, ja

.
We wilden de 1e dag een klein rondje maken. Petra wist er 1 van 3 kwartier. Prima. Deden wij 2 uur over en we hebben 6x hetzelfde pad gehad

...
Dag erna wilden we naar het meer, zo'n 20 km verder. Deden hun ±2 uur over. Wij 6!!!!
Dus...kaartlezen ging niet zo best.
-
Jetteketet
Bericht
door Jetteketet » vr 22 feb 2013, 12:55
leoensuzanne schreef:Jetteketet schreef:Hahahaah en anders is het verdwalen geblazen?hihi
Euh, ja

.
We wilden de 1e dag een klein rondje maken. Petra wist er 1 van 3 kwartier. Prima. Deden wij 2 uur over en we hebben 6x hetzelfde pad gehad

...
Dag erna wilden we naar het meer, zo'n 20 km verder. Deden hun ±2 uur over. Wij 6!!!!
Dus...kaartlezen ging niet zo best.

jullie hebben dezelfde oriëntatie als ik.................eentje van een dooie postduif!whahahaha

-
leoensuzanne
Bericht
door leoensuzanne » vr 22 feb 2013, 13:52
Hahaha, afgelopen jaar zijn we naar de Drunense duinen gegaan. Ik zag dat helemaal niet zitten.... Maar mbv het kaartje zijn we er toch gekomen en weer terug gekomen!!
-
Jetteketet
Bericht
door Jetteketet » vr 22 feb 2013, 14:21
Geweldig

hahaha
Drunense duinen lijkt me heel mooi om te rijden.De hoge Kempen in Belgie is ook mooi én heel goed op kaart aangegeven dmv nummers die je maar hoeft te volgen.
Echt dooie-postduif-proof zeg ik maar hahahaha ik heb er toen heel fijn gereden.