Toen die blessure eindelijk over was, we dachten weer op te kunnen bouwen, zadelmaker laten komen voor een maatwerk-zadel .... helaas liep hij bij het passen niet rad, dus afgestapt en veearts gebeld ...... en ohja die hadden we nog niet gehad: een peesblessure .... aaarrcchhhh

Dus daar sta je met je kreupele paard en je super passende zadel

Maargoed, vol goede moed aan de wandel gegaan en de scans werden beter en beter en in februai mocht ik alweer ohz op gaan bouwen. Dat ging super en bleef rijden met het gevoel wanneer gaat het weer mis.
Maar het ging niet mis dus voorzichtig aan het starten gegaan toen ik groen licht kreeg en de winstpunten vlogen om mn oren. Genoeg punten nog om aan te werken maar dit gaf de burger moed. Maar echt genieten kon ik er nog niet van.
Toen zn pees goed bleef ook na de 4 daagse in Zorgvliet, voorzichtig gaan denken aan de ABOP en het springen weer opgebouwd samen met Mariska. En dat ging super dus vol goede moed naar de ABOP in Hoenderloo, waar Maris samen met Diesje een mooie A wisten te scoren. HE IS BACK!!!!!
In december heb ik hem vrijwillig rust gegeven. Hij had best veel gedaan en vond dat hij wel een vakantie verdiend had. Begin januari weer rustig opgepakt maar helaas gooide de sneeuw witte roet in het eten, dus ala nog maar een maandje vakantie erbij dan

Vorige week eindelijk weer opgepakt en jemig wat liep hij lekker. Hij had die weekjes dus echt even nodig. Alle knopjes werkten weer en alles wat hij geleerd had voor de vorst leek nu vanzelf te gaan.
Dus vandaag vol goede moed op wedstrijd gegaan, best strenge jury maar die had vorige keer ook goeie tips dus geen straf om erbij te rijden. Nou dat bleek wel:
Met mijn Captain Cavemén (had geen zin om te knotten) alle knotjeskastelen eruit gereden

Ik ben zo apetrots op mn knulletje die zich ondanks alle tegenslagen toch steeds dapper terug vecht.

Op naar 2013, de L1 en het Ster-predicaat!!!! 2013 wordt ons jaar!!