Time to say goodbye...
- Yfke-lover
Re: Time to say goodbye...
Heel veel sterkte weet heel goed hoe je je voelt uit ervaring toen ik afscheid nam van Yfke het went wel maar slijt nooit toch was het de goede beslissing dat moet je dan maar in de hoofd houden hoewel je hart wat anders zegd
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Ik moet het zeggen: respect. Heb lang gedacht dat je het op het laatste moment af zou kappen maar je hebt het beste gekozen voor je maatje. Nu heb je zelf de tijd om van je andere kleine mannetje te genieten en als de tijd daar is komt er vast wel weer een gele wollebaal op je pad. Sterkte.
Moeilijk besluit genomen!!
Sterkte met het gemis, en voor de nieuwe eigenaren, heel veel plezier met jouw mafketel.
Sterkte met het gemis, en voor de nieuwe eigenaren, heel veel plezier met jouw mafketel.
Dappere en moedige beslissing Andrea
ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Ik heb het toen met
Pol ook gehad
. Ik kan me voorstellen dat t ook dubbel voelde ivm vinga. En idd wat je zegt: liefde is ook loslaten... Vind het knap van je 
Wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt: ik hoop dat t in die 2 maanden goed blijft gaan en de klik er is !
Sterkte.. En ben benieuwd naar je updates over hoe het dakoot bij z'n nieuwe baasje vergaat..

Pol ook gehad

Wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt: ik hoop dat t in die 2 maanden goed blijft gaan en de klik er is !
Sterkte.. En ben benieuwd naar je updates over hoe het dakoot bij z'n nieuwe baasje vergaat..
♥ Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
een wijs besluit heel veel sterke de komende tijd 

- nobbygaard
Andere fases in je leven is ook andere keuzes maken. Deze zijn soms ook erg moeilijk, maar soms de beste voor je toekomst. Heel veel sterkte de komende tijd met de leegte, maar deze word opgevuld door je kindje waar je zorgeloos en met volle teugen van kunt genieten.
Super Andrea om dit zo te leZen. Je hebt t voor jezelf duidelijk en weet dat dit goed is voor hem.
Ik ben erg benieuwd hoe het hem daar vergaat! Houd je contact met hen?
Om hem op de foto s te zien doet me wel wat, ik heb een aantal keer leuk plezier met jullie gehad. ;-)
Ik ben erg benieuwd hoe het hem daar vergaat! Houd je contact met hen?
Om hem op de foto s te zien doet me wel wat, ik heb een aantal keer leuk plezier met jullie gehad. ;-)
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Heel moeilijk en soms is het noodzakelijk om Dakoot weg te moeten doen en hopen dat hij het goed mag krijgen bij zijn baasje. Heb wel een traantje om moeten laten.
Wijze keus, en volgens mij heb je toch wel een goed gevoel over je beslissing zo tussen de regels door te lezen. Ik hoop voor je dat het helemaal goed komt!
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Heel veel sterkte.Fijn dat je een superfijn tehuis voor hem hebt gevonden. En wie weet wat de toekomst nog brengt. 

Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Viv: je moest eens weten hoeveel momenten van zwakte ik gehad heb en de boel af wilde blazen, zelfs gisternochtend nog toen ze hem kwamen halen dacht ik "ik doe het niet!"
Maar uiteindelijk moest ik voor ogen houden dat dit voor Koot zo veel malen beter is, zn gedrag werd er niet beter op doordat ik niks met hem deed, het was opstal zetten, aai over zn neus en weg was ik weer.
@ Willeke: Ja ik hou contact met hem, heb haar ook op Facebook. Gisteren mailde ze me dat Dakoot het shetje waar hij zn stal mee deelt al een flinke poeier had gegeven toen er eten in het spel kwam. Ben ook erg benieuwd hoe het rijden haar zal vergaan. Ze weet waar hij toe in staat is. Wie weet is hij daar wel zo mak als een lammetje.
Maar uiteindelijk moest ik voor ogen houden dat dit voor Koot zo veel malen beter is, zn gedrag werd er niet beter op doordat ik niks met hem deed, het was opstal zetten, aai over zn neus en weg was ik weer.
@ Willeke: Ja ik hou contact met hem, heb haar ook op Facebook. Gisteren mailde ze me dat Dakoot het shetje waar hij zn stal mee deelt al een flinke poeier had gegeven toen er eten in het spel kwam. Ben ook erg benieuwd hoe het rijden haar zal vergaan. Ze weet waar hij toe in staat is. Wie weet is hij daar wel zo mak als een lammetje.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
De juiste beslissing voor beiden denk ik idd zo
sterkte
sterkte
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Sterkte Andrea met deze voor jullie beiden goede beslissing.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Pff hele moeilijke beslissing maar wel het meest eerlijk naar Dakoot toe.
Veel sterkte!
Veel sterkte!
Dat zal een hele lastige dag geweest zijn, maar denk echt dat dit uiteindelijk jou zoveel rust gaat geven.
Denk dat je hier een hele juiste beslissing hebt genomen en zo te horen vinden de nieuwe eigenaren het ook belangrijk dat je wat van hem hoort.
Denk dat je hier een hele juiste beslissing hebt genomen en zo te horen vinden de nieuwe eigenaren het ook belangrijk dat je wat van hem hoort.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Een hele moeilijke beslissing, maar ik denk wel de juiste voor jou en Kootje...
Neemt niet weg dat het alsnog heel erg moeilijk is, heel veel sterkte gewenst
Neemt niet weg dat het alsnog heel erg moeilijk is, heel veel sterkte gewenst

Ereplaatsje voor

Heel veel sterkte, zal zeker even wennen zijn. Ik ben ook een tijdje paardloos geweest en viel toen wel wat in een gat, wist niet wat ik moest doen. Gelukkig heb jij de kleine Thiemo om dat gat voor een groot deel op te vullen!
Moeilijke beslissing, maar wel de juiste denk ik. Als het allemaal nu een beetje vanzelf ging dan was het makkelijker te combineren, maar daar is Dakota het paard nu eenmaal niet voor, dus is dit de beste keuze.
Hopelijk gaat het helemaal klikken met zijn nieuwe baas!
Moeilijke beslissing, maar wel de juiste denk ik. Als het allemaal nu een beetje vanzelf ging dan was het makkelijker te combineren, maar daar is Dakota het paard nu eenmaal niet voor, dus is dit de beste keuze.
Hopelijk gaat het helemaal klikken met zijn nieuwe baas!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Veel sterkte!
Wat een lastige beslissing heb je genomen. Fijn dat hij op een goed plekje terecht is gekomen.
Wat een lastige beslissing heb je genomen. Fijn dat hij op een goed plekje terecht is gekomen.
Odette&Fenna
Pfff ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen hoef te staan. Gelukkig kan ik het nog allemaal goed redden (mede dankzij hulp van mijn lieve paps).
Ga je nu helemaal stoppen met rijden of wil je wel nog iets gaan zoeken om te rijden?
Ga je nu helemaal stoppen met rijden of wil je wel nog iets gaan zoeken om te rijden?
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Zo zwaar zeg... Het doet veel dat hij een lief nieuwe baasje heeft, maar dan nog lijkt het me aartsmoeilijk.
Veel sterkte met het wennen aan het paard- en Dakotaloos te zijn...
Veel sterkte met het wennen aan het paard- en Dakotaloos te zijn...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.