Wat gaan we beleven, de Ctjes worden alweer 7 in deel 14!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Re: Wat gaan we beleven, de Ctjes worden alweer 7 in deel 14
He getver Ilona, dat is knap balen, zeker omdat je hem totaal niet belast.
Hopelijk knapt hij toch nog op hoor, arme Castor.
Hopelijk knapt hij toch nog op hoor, arme Castor.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Hay is vanaf nu ook een sleepoownie!
Ik wilde het vorige week eigenlijk al proberen, maar dat is er niet van gekomen. Vandaag broertje en de slee mee en Hay moest er aan geloven!
Hij vond het geluid van de slee achter hem eerst een beetje raar, maar hij deed het echt heel goed!
Alleen zou Hay niet Hay zijn als hij braaf z'n rondjes bleef lopen haha. M'n verzorgster zat er op en broertje op de slee, ze waren in draf. Hay 'schrok' van iets, ging een paar passen in galop en gaf wat minibokjes. Zag er nogal komisch uit.
Hij moet ook altijd z'n mening laten gelden natuurlijk

Ik wilde het vorige week eigenlijk al proberen, maar dat is er niet van gekomen. Vandaag broertje en de slee mee en Hay moest er aan geloven!
Hij vond het geluid van de slee achter hem eerst een beetje raar, maar hij deed het echt heel goed!
Alleen zou Hay niet Hay zijn als hij braaf z'n rondjes bleef lopen haha. M'n verzorgster zat er op en broertje op de slee, ze waren in draf. Hay 'schrok' van iets, ging een paar passen in galop en gaf wat minibokjes. Zag er nogal komisch uit.
Hij moet ook altijd z'n mening laten gelden natuurlijk

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Gaaf Jilly!
Ik hoop toch ook nog eens een slee-kans te krijgen met Castor. Vorig jaar 'mocht' ik niet omdat ik zwanger was (strenge man en moeder heb ik toch
) en nu loopt Castor te rot.
Vanmiddag Castor en Enzo in andere wei gezet vanwege de dooi die op hande is. Was nog een verse sneeuw weide, dat was leuk!
Castor liep nog niet helemaal goed, maar goed genoeg dat hij vrolijk de wei door ging met Enzo
Heerlijk gezicht in zo'n dik pak sneeuw.
Ik hoop toch ook nog eens een slee-kans te krijgen met Castor. Vorig jaar 'mocht' ik niet omdat ik zwanger was (strenge man en moeder heb ik toch

Vanmiddag Castor en Enzo in andere wei gezet vanwege de dooi die op hande is. Was nog een verse sneeuw weide, dat was leuk!
Castor liep nog niet helemaal goed, maar goed genoeg dat hij vrolijk de wei door ging met Enzo

Heerlijk gezicht in zo'n dik pak sneeuw.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Mooie lucht erbij

Blij hoofd

Dank je Andrea.

Blij hoofd

Dank je Andrea.
Castor

Eeeeehmm Iloon moet er niet wat geknipt???? Hint hint....
Zal morgen even mn sneeuwpics van kdiesje uploaden, vandaag heerlijk stukje gewandeld door de sneeuw in het bos. Wat ben ik toch blij met mn Captain Cavemééééééénnnnn
Zal morgen even mn sneeuwpics van kdiesje uploaden, vandaag heerlijk stukje gewandeld door de sneeuw in het bos. Wat ben ik toch blij met mn Captain Cavemééééééénnnnn

Knipmotivatie is even kwijtos 
Heb helemaal geen lange-manen-kweek-plannen ofzo hoor, het overkomt ons gewoon.
Boog komt wel weer terug...een keer

Heb helemaal geen lange-manen-kweek-plannen ofzo hoor, het overkomt ons gewoon.
Boog komt wel weer terug...een keer

Castor

Sluit me bij Viv aan hoor, dit kan echt niet Ilona haha. Zo zonde van je knappe kerel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Castor staat in de wei, schaar in poetskist 
Komt goed dames, een keer, echt...

Komt goed dames, een keer, echt...
Castor

Ben ik even blij dat ik gister nog lekker door de sneeuw gewandeld heb als ik nu naar buiten kijk. Weg winterpret ... schijnt over 2 weken weer nieuw koufront aan te komen met temperaturen ver onder 0 

Dat is niet verkeerd Viv. Sneeuw mooi weg en dan maar weer vriezen! Voorlopig is het toch nog geen voorjaar, dan maar even gezond winterweer!
Sneeuw is wel mooi, maar geeft ook wat ongemakken.
Maar of dat koufront ook echt gaat komen?? Een dag vooruit voorspellen is vaak al lastig, laat staan twee weken
Sneeuw is wel mooi, maar geeft ook wat ongemakken.
Maar of dat koufront ook echt gaat komen?? Een dag vooruit voorspellen is vaak al lastig, laat staan twee weken

Castor

- pjotr_nientje
- Contacteer:
@Ilona; bij jullie is er ook heel wat gevallen zeg
Ben wel blij dat het weer weg is,maar nu is het overal weer zo nat
@Jilly; Zag al een leuke foto voobij komen op FB van Hay voor de slee.
Zag er heel leuk uit
@Viv; waar blijven die pics
Afgelopen maandga weer een les gehad op Dodge.
Begin hem nu ook een beetje te kennen,dus het ging beter dan de eerste keer.
Maar het blijft een fjord he met wat streekjes
Maar het is nu ook maar afwachten of ik kan blijven paardrijden.
Had gister weer zoveel last van mijn bekken
Ik wou emy op bed leggen en liep de trap op, halverwege ging ik door mijn 'bekken' heen zeg maar (zakte even in)
Wel gevaarlijk......daarna maar weer even gelegen...tis nu nog niet weg maar wel iets minder als gister.
We kijken het nog even aan hoe het verder loopt,maar blijft dit doorspelen zal ik wss het paardrijden moeten opgegeven

Ben wel blij dat het weer weg is,maar nu is het overal weer zo nat

@Jilly; Zag al een leuke foto voobij komen op FB van Hay voor de slee.
Zag er heel leuk uit

@Viv; waar blijven die pics

Afgelopen maandga weer een les gehad op Dodge.
Begin hem nu ook een beetje te kennen,dus het ging beter dan de eerste keer.
Maar het blijft een fjord he met wat streekjes

Maar het is nu ook maar afwachten of ik kan blijven paardrijden.
Had gister weer zoveel last van mijn bekken

Ik wou emy op bed leggen en liep de trap op, halverwege ging ik door mijn 'bekken' heen zeg maar (zakte even in)
Wel gevaarlijk......daarna maar weer even gelegen...tis nu nog niet weg maar wel iets minder als gister.
We kijken het nog even aan hoe het verder loopt,maar blijft dit doorspelen zal ik wss het paardrijden moeten opgegeven

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Eeeeh tsja weinig tijd gehad.
Gister iig weer heerlijk gereden, en dat na 2 maanden niks doen. Wat een superknol heb ik toch. Hij wordt zo volwassen. Ondanks de storm gewoon opstappen en wegrijden en superbraaf zn ding doen.
Niks geen gebok, geren of wat dan ook.
Love my poownie!
Gister iig weer heerlijk gereden, en dat na 2 maanden niks doen. Wat een superknol heb ik toch. Hij wordt zo volwassen. Ondanks de storm gewoon opstappen en wegrijden en superbraaf zn ding doen.

Love my poownie!
@Janine, echt zo te hopen dat je bekken nog beter wordt zodat je kunt blijven rijden... 
Is het niet te trainen ofzo? Of naar een goede osteopaat een idee? Je liep al wel bij een fysio toch?
We hadden inderdaad een flink pak sneeuw. Nu alles weer als 'sneeuw voor de zon' verdwenen.
Natte pouperzooi nu.... Kom maar weer op met die vorst! Gewoon koud, zon..
Voorjaar is het toch voorlopig nog niet, dan nog maar even gewoon koud.

Is het niet te trainen ofzo? Of naar een goede osteopaat een idee? Je liep al wel bij een fysio toch?
We hadden inderdaad een flink pak sneeuw. Nu alles weer als 'sneeuw voor de zon' verdwenen.
Natte pouperzooi nu.... Kom maar weer op met die vorst! Gewoon koud, zon..
Voorjaar is het toch voorlopig nog niet, dan nog maar even gewoon koud.
Castor

Op de eerste foto lijkt het net alsof Castor op slagroom loopt
Is er eigenlijk gesproken over zijn gewicht wat invloed kan hebben op de blessure?
Bij ons is het ook echt prut nu. Zaterdag is er nog sneeuw gevallen, 's nachts is het beginnen regenen en dat doet het nu nog steeds... Doe mij toch ook maar weer koud en droog dan, dit was ik na een halve dag al zo beu.
Gisteren heeft m'n verzorgster nog gereden, maar verder heeft Hay het nog steeds aardig rustig. Heb niet echt zin om 's avonds nog wat in de modder te gaan ploeteren.
Hopen op een droog momentje zaterdag en even naar buiten.
Balen Janine dat je bekkenpijn weer opspeelt. Hopelijk wordt dit je ook niet afgenomen

Is er eigenlijk gesproken over zijn gewicht wat invloed kan hebben op de blessure?
Bij ons is het ook echt prut nu. Zaterdag is er nog sneeuw gevallen, 's nachts is het beginnen regenen en dat doet het nu nog steeds... Doe mij toch ook maar weer koud en droog dan, dit was ik na een halve dag al zo beu.
Gisteren heeft m'n verzorgster nog gereden, maar verder heeft Hay het nog steeds aardig rustig. Heb niet echt zin om 's avonds nog wat in de modder te gaan ploeteren.
Hopen op een droog momentje zaterdag en even naar buiten.
Balen Janine dat je bekkenpijn weer opspeelt. Hopelijk wordt dit je ook niet afgenomen

Haha nou dat heb ik maar niet gedaan, dacht gooi Cas wel ff aan de longeerlijnViv schreef:Eeeeh tsja weinig tijd gehad.
Gister iig weer heerlijk gereden, en dat na 2 maanden niks doen. Wat een superknol heb ik toch. Hij wordt zo volwassen. Ondanks de storm gewoon opstappen en wegrijden en superbraaf zn ding doen.Niks geen gebok, geren of wat dan ook.
Love my poownie!

Nee Iloon niks geen vorst meer dan kan ik weer niet rijden en kom ik NOOIT in de L zo
Heb 4 wedstrijden geplant staan in februari dus niks geen vorst.
Lies: ja als ik hem los had gelaten dan was het wel feest geweest denk ik, maar hij heeft nu gewoon door dat zadel op betekend dat je moet luisteren, wat een verademing.

Lies: ja als ik hem los had gelaten dan was het wel feest geweest denk ik, maar hij heeft nu gewoon door dat zadel op betekend dat je moet luisteren, wat een verademing.
Hay zit wat dat betreft helaas midden in de puberteit 
Hij heeft over alles een eigen mening en laat deze meer dan duidelijk merken ook. Hij is veel 'mondiger' dan pakweg 3-4 jaar geleden toen we nog maar net reden.
Als ik er soms over nadenk kwam hij toen veel braver over, maar was het eigenlijk een sulletje wat alles maar onderging. Nu weet ik tenminste waar ik sta. *positive thinking*
Van sul, naar puber en volgend jaar naar volwassen man? (oh nee, die worden niet volwassen zeker?)

Hij heeft over alles een eigen mening en laat deze meer dan duidelijk merken ook. Hij is veel 'mondiger' dan pakweg 3-4 jaar geleden toen we nog maar net reden.
Als ik er soms over nadenk kwam hij toen veel braver over, maar was het eigenlijk een sulletje wat alles maar onderging. Nu weet ik tenminste waar ik sta. *positive thinking*
Van sul, naar puber en volgend jaar naar volwassen man? (oh nee, die worden niet volwassen zeker?)
Bij cas ist meestal andersom :-P
Jilly schreef:Op de eerste foto lijkt het net alsof Castor op slagroom loopt![]()

Hij is nog te zwaar maar gelukkig niet meer zo zwaar als dat hij geweest is. Valt niet mee om hem af te laten vallen. Staat in de wei en krijgt hooi bij. Verder ietsje muesli of brok (basis) om zijn poedertje mee binnen te krijgen. Met die kou kreeg hij ook wel 3 of 4x per week een paar handjes brok.
Naar mijn idee echt niet veel spannend dus... Hoop dat hij na de winter wel weer beter op gewicht zit. Meestal is dat wel het geval. Wordt wel weer puzzelen straks, vanaf het voorjaar, met 24 uur weidegang en amper beweging...
Dan krijgt hij overigens niks meer bijgevoerd.
En ja, ik denk zeker dat zijn overgewicht niet goed is voor zijn blessures. Alle extra's, moet hij mee dragen.
Hayco een braaf 'volwassen' peerd.... Dat is wel heel veel positive thinking

Castor

Ik herken het wel hoor Jil, Kdies is zich ook erg bewust van zichzelf, zijn power en zijn omgeving. En ach we hebben idd wel eens een discussie maar dat is niet meer dat paar passen versnellen en dan is het alweer klaar.
Moet zeggen dat ik met mijn zadel ook een stuk steviger zit dus ben niet meer zo van hem onder de indruk als hij weer eens een sprintje trekt.
Moet zeggen dat ik met mijn zadel ook een stuk steviger zit dus ben niet meer zo van hem onder de indruk als hij weer eens een sprintje trekt.