Ik wil hem natuurlijk spierwit hebben, maar wat ga ik daarvoor gebruiken? Het mag natuurlijk echt niet prikken, de shampoo. Op de staart kan je natuurlijk van alles gebruiken

Udo heeft geen witte kuif dus dat durf ik je helaas niet te zeggen, maar ziet er altijd schoon uit en hij ruikt lekker naar babytjesAmber_ schreef:En word het daarmee ook echt wit ?
Haha, dacht al dat je je paard een regenpak aan deed.Bella schreef:Hier doen we zilvershampoo met een regenpak aan(of ik wordt gewoon zeiknat)
Als het uitspoelen echt te gek gaat (proberen de spuit zo snel mogelijk in de voorpluk te duwen en daar te houden, zodat het niet gaat sproeien naar de oren/ogen), dan gebruiken we een spons.
Ja zo was ik hem ook altijdnina1993 schreef:Ik haal de voorpluk meestal naar achteren zodat hij achter het oor valt. Op die manier blijven ze hier ook wat rustiger. Is dat voor jou geen optie? Ik was het meestal met cowboy magic of zilvershampoo.
Klopt !! In de zomer niet zo'n probleem, maar nu word ik daar niet zo blij vanBella schreef:Hier doen we zilvershampoo met een regenpak aan(of ik wordt gewoon zeiknat)
Als het uitspoelen echt te gek gaat (proberen de spuit zo snel mogelijk in de voorpluk te duwen en daar te houden, zodat het niet gaat sproeien naar de oren/ogen), dan gebruiken we een spons.