Haha Dennis, matchen is inderdaad leuk hoor! Ik heb met Bailey zoveel geklooi gehad met zadels dat ik het op gegeven moment op heb gegeven en nu probeer alles zwart én bruin te hebben, dan gaat het ook nog.
Gabbana, ik heb voor Bailey een zwart Spaans model! Inderdaad wel praktisch

De zadels die ik plaatste zijn overigens allemaal boomloos (leren boom) en passen zich aan

Na alle zadeldrama's met Bailey koop ik zelf geen onveranderlijk zadel meer voor een jong paard.
Overigens kan ik me wel voorstellen dat een Wintec leuk op Wente kan liggen, Bailey past geen wintecs, maar zij heeft meer de rug daarvoor. Dat zou ook nog een optie zijn als zadel 'voor erbij'.
Reinou, Gwynna is al een hele dame zeg! Wauw, heel knap.
En jeeej, het dooit!
Ja, ik ben het er over eens dat die regen vies is (ik fiets er doorheen iedere dag, blegh) dat de boel er niet uit ziet zo, maar voor Wente is het goed nieuws.
Als de grond ontdooit is kunnen we namelijk éindelijk weer verder met het kennismakingsproces, kunnen we ernaar toewerken dat Wente Bailey als vriendje in haar weide krijgt, en dat ze uiteindelijk allebei gewoon fijn de grote groep in gaan!
Wente heeft hier een paar dagen een break gehad omdat ze zo vreselijk mallotig reageerde op de kou. Wel dingen in de weide geoefend, maar niet het hele lange bospad van weide naar het erf gewandeld met haar.
Vandaag weer wel meegenomen, en ging super! Ze was echt bijzonder braaf, meelopen ging super. Voetjes geven voor gaat nu goed. Achter slaat ze afentoe nog flink uit, maar gaat wel steeds beschaafder.