Bella schreef:haha Hatricia, dat klinkt als eentje uit Patricia van Bakhuis...klopt dat?
En hoor het wel, jullie cijferen en puzzelen al net als wij: Dat is die, dat is die...en wie zijn dat? We hebben nog die die en die, dat is die niet dus dan is het die, etc etc
Heul herkenbaar!
En echt gewoon ja-nee discussies!!

Ben bij een aantal er wel bij geweest met halen of als ze gebracht werden, maar vorige keer
gewoon ff alle paspoorten meegenomen en de chiplezer..

Volgens mij was Esther er toen (ik was niet mee) maar achteraf had ik toch gelijk! Drama die dingen!! En toch, die ene voorpluk, klein opdondertje, niet door een hek heen willen (lees: Harvey), ze hebben allemaal toch iets anders! Maar omdat ze niet van mij zijn zie ik ze natuurlijk ook niet elke week/dag. Er staan er een aantal op een dijk aan het einde van de wereld, wat thuis, wat in Barendrecht..
@ Bella, Hatricia d'r moeder is inderdaad Patricia! Zal best dezelfde zijn.. Wist het al voordat ik het paspoort open deed.. Ik zei het ook toen ik het paspoort aanpakte.. Hatricia? Dan zal d'r moeder wel Patricia heten!! Bleek nog zo te zijn ook, of ik de Fjord kende.. Nee?!?
Ben nooit zo van dat "makkelijk" vernoemen moet ik zeggen, maar meer omdat ik dan bij voorbaat al denk dat ze geen zin hadden om een naam te verzinnen.. Al moet ik zeggen dat Angvika (van Robin) nu een Hestvika en een Ingvika heeft voorgebracht..