http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9-yuU3W0ic
parcours Tasja en Emma
parcours Tasja en Emma
Hier is het filmpje van Tasja en Emma tijdens hun springparcours van afgelopen zaterdag.

Re: parcours Tasja en Emma
Ziet er netjes uit hoor! Hoeveel punten had ze?

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ze doet het netjes leuk.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Goed gedaan hoor! Ze zijn een leuk team samen. Nu ook maar aan het Fjordsporten om zo Tasja''s erelijstje wat uit te breiden?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Amber ze had 69.5 punten maar 1 balkje eraf dus totaal 64.5, niet slecht toch?Amber_ schreef:Ziet er netjes uit hoor! Hoeveel punten had ze?
Dat zit er niet meer in hoor onze trailer is verkocht en we zoeken nu alleen wedstrijdjes uit in de buurt. Tasja is toch al Ster hoger kan toch niet?Anita schreef:Goed gedaan hoor! Ze zijn een leuk team samen. Nu ook maar aan het Fjordsporten om zo Tasja''s erelijstje wat uit te breiden?
Trailer verkocht, hoe dat zo ineens dan? Hoger als ster kan idd niet, daar hoef je het ook niet voor te doen. Was meer omdat het misschien wel leuk lijkt een heel lijstje met prestaties. Ze zou evt. nog wel prestatiemerrie kunnen worden, alleen daar moet je dan voor gaan mennen (men- of trekproef met een A) maar dat zal hem dan ook niet worden zonder trailer.
Ach, ze is voor jullie zo ook ster, prestatie en weet ik wat allemaal nog meer haha. En dat is het belangrijkste.
Ach, ze is voor jullie zo ook ster, prestatie en weet ik wat allemaal nog meer haha. En dat is het belangrijkste.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja zeker netjes ! Hebben ze ook selecties gereden ?! 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ziet er leuk uit!
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Tja met het zo weinig gebruiken en verhuisd naar een duurdere stal heeft de nieuwe staleigenaresse hem gekocht, ik mag hem wel gewoon gebruiken als het zo uitkomt.Anita schreef:Trailer verkocht, hoe dat zo ineens dan? Hoger als ster kan idd niet, daar hoef je het ook niet voor te doen. Was meer omdat het misschien wel leuk lijkt een heel lijstje met prestaties. Ze zou evt. nog wel prestatiemerrie kunnen worden, alleen daar moet je dan voor gaan mennen (men- of trekproef met een A) maar dat zal hem dan ook niet worden zonder trailer.
Dat heb ik nergens gelezen dat het een selectiewedstrijd was, ik kwam er nu ook achter dat ze vorig jaar bij de ponyclub ook twee parcourtjes had gesprongen dat ze daar ook 2 winstpunten had gesprongen we wisten niet dat dit mee telde maar wel mooi meegenomen he dus ze heeft er nu 3.Amber_ schreef:Ja zeker netjes ! Hebben ze ook selecties gereden ?!
Ziet er leuk uit hoor!
05-05-'95 Paula Brusvein x Astrix
11-04-'12 Ingmar Topas x Brusvein
11-04-'12 Ingmar Topas x Brusvein
Gaaf hoot! Netjes 
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3