Wat goed van Isis!
Ik had vandaag de tegenpool te pakken helaas....
Zo fanatiek als ik was op de fiets naar mijn dametje toe, is iets van 15 minuutjes fietsen dus prima te doen. Daarnaast is het ook erg goed voor de verjaardags kilootjes die er bij aan gekomen zijn hihi.
Maar kom ik aan, zie ik er eentje wel heel erg apart staan. Het is nogal een groot land, dus dacht misschien dat ie net aan het randje staat.... je weet het maar nooit.
Nou mooi niet dus

, Inez was op de een of andere manier onder het draad door gerold en stond nu mooi in het akkerland ernaast. Geluk bracht dat ik net toevallig mijn 'nieuwe' halster voor Imre mee had om te passen.
Zo gezegd zo gedaan, ik onder de draden door, Inez het halster om en op naar het begin van het land (waar de hekkensluiter's bij de weg de enige mogelijke opening in het land zijn..).
Ik draden open, was wat spannend maar alles nog oke. Toen moesten we door de opening heen.........
Je raad het al wel, met geen mogelijkheid dat ik haar daar doorheen kreeg.

De mensen die voorbij reden zouden wel gedacht hebben, wat staat daar nou te worstelen hihi. Gerrit gebeld, gelukkig was die in de buurt en kon binnen een half uurtje er zijn. Ondertussen Inez maar weer los gelaten en de draden die inmiddels gesloopt waren weer aan elkaar gemaakt.
Nou ja uiteindelijk heeft Gerrit haar zijwaarts het land uit moeten tillen terwijl ik haar aan het touw vast hield

, maar daarna was het ergste dan ook wel over en gedroeg ze zich weer als een engeltje.
Imre stond ondertussen verheerlijkt te kijken....
Imre met haar nieuwe halster, op het strakst past hij echt perfect. (En de schaar mag ook wel weer eens een keertje mee....

)
Smeerkontje, maar wel een grote smeerkont... Ze groeit echt als kool de laatste weken.
Sneeuwneus
De uitbreker......