ik wil mw ook even voorstellen
ik wil mw ook even voorstellen
hallo ik ben milly en woon in de achterhoek. Ik heb sinds september ook een rodblakke fjord die naar de naam Rubia luistert ze is 17 jaar.
Ik ben over een paar weken 45 jaar, ben getrouwd en we hebben een zoon van 16 jaar. we wonen op een boerderij maar rubia staat ergens anders.
Rubia staat waar Cural Nelis en Caija ook staan.
Ik heb in de jaren dat ik rij verschillende rassen gereden maar ben nu toch echt wel een beetje erg met het fjorden virus besmet.
ik hoop dat ik hier nog het een en ander kan leren.
Ik ben over een paar weken 45 jaar, ben getrouwd en we hebben een zoon van 16 jaar. we wonen op een boerderij maar rubia staat ergens anders.
Rubia staat waar Cural Nelis en Caija ook staan.
Ik heb in de jaren dat ik rij verschillende rassen gereden maar ben nu toch echt wel een beetje erg met het fjorden virus besmet.
ik hoop dat ik hier nog het een en ander kan leren.
- Tante Flavie
- Contacteer:
Re: ik wil mw ook even voorstellen
Welkom!
Ik ben Fabienne, ben ook nieuw hier (al lees ik bijna een jaar mee) en ben de gelukkige eigenares van Max en Winnie, beide bijna 15 jaar oud.
Wij rijden thuis gewoon voor het plezier. Dus buitenritjes door veld en bos in de omgeving van Turnhout/Wortel/Zondereigen/Merksplas/Baarle Hertog enz.
Ik ben Fabienne, ben ook nieuw hier (al lees ik bijna een jaar mee) en ben de gelukkige eigenares van Max en Winnie, beide bijna 15 jaar oud.
Wij rijden thuis gewoon voor het plezier. Dus buitenritjes door veld en bos in de omgeving van Turnhout/Wortel/Zondereigen/Merksplas/Baarle Hertog enz.
Welkom op FW Milly. Ik ben Anita, 50 jaar en getrouwd met Jeroen. Ik ben in het bezit van een Fjordenfamilie die bestaat uit moeder Meline (v. Havstad) en haar 6 kinderen. Hun namen en wie de vader is van allemaal vind je in mijn onderschrift.
Is jouw Rubia van de hengst Halstor uit de merrie Eline?
Is jouw Rubia van de hengst Halstor uit de merrie Eline?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Welkom!
Ik ben Amber en heb 3 Fjorden: Fjordy, Toot en Gio.
Gio is een 2,5 jarige Rodblakk
Ik ben Amber en heb 3 Fjorden: Fjordy, Toot en Gio.
Gio is een 2,5 jarige Rodblakk

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
welkom, ik ben Ivonne 45 jaar. Ik heb Marga van 20 en haar zoon Fatoush van 3. Verder nog een hoop andere dieren op onze boerderij
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Welkom hier, ik ben Karin ben 41 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 6 jaar.
Ik heb meerdere fjorden waarvan Foss de oudste is hij is 27 jaar en al 25 jaar in ons bezit.
Heel veel plezier hier.
Ik heb meerdere fjorden waarvan Foss de oudste is hij is 27 jaar en al 25 jaar in ons bezit.
Heel veel plezier hier.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Hey! Jij ook hier?
Nou ik hoef me niet voor te stellen hè
Veel plezier hier!

Nou ik hoef me niet voor te stellen hè

Veel plezier hier!
Gunnar Manus x Juliana
Caija Timor x Reykjagaard
Jeroentje B pony Welsh Shamrock Social Security
Wabash D pony Welsh
Enzo Utopia Johnson x Glendale
Fiësta Utopia Johnson x Glendale
bedankt iedereen.
En Jaronico jou ken ik wel
En Jaronico jou ken ik wel

anita dat weet ik niet want ik heb de papieren nog niet 

Welkom hier!
Ik ben Dennis en Geke is mijn 2 jarige fjord en daarbij heb ik een 2 jarige shet Dreams
Ik ben Dennis en Geke is mijn 2 jarige fjord en daarbij heb ik een 2 jarige shet Dreams
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Hee leuk, jij hebt dus fjord nr 4 van het toekomstige 4 tal 

Welkom hier. Ik ben Megan 50 jr. en heb twee ruinen. Zero 9jr. en Dorinn 5. Verder een man en 4 katten.
Veel plezier op FW!
Veel plezier op FW!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Welkom Milly! Ik ben Anouska, 32 jaar, en in het bezkt van de 7 jarige ruin Bjorn. Veel plezier op dit verslavende forum.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Welkom Milly!
Ik ben Bloemetje, mama van 3 (4, 6 en 9), getrouwd, 6 katten inmiddels en 2 geeltjes in de wei. Lajke van 21 en Mette (ruintje) van 1,5.
Veel plezier hier!
Ik ben Bloemetje, mama van 3 (4, 6 en 9), getrouwd, 6 katten inmiddels en 2 geeltjes in de wei. Lajke van 21 en Mette (ruintje) van 1,5.
Veel plezier hier!
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Welkom! 
Ik ben Marissa, 24 jaar oud en woon dichtbij Arnhem..
Ik heb 2 leuke 1,5 jarige merries, Hanne en Hinde..
Heb hier voor een ander paardje gehad, 9 jaar lang, ook een fjord Polly genaamd
Veel plezier hier!

Ik ben Marissa, 24 jaar oud en woon dichtbij Arnhem..
Ik heb 2 leuke 1,5 jarige merries, Hanne en Hinde..
Heb hier voor een ander paardje gehad, 9 jaar lang, ook een fjord Polly genaamd

Veel plezier hier!
♥ Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Hoe kan dat dan? Paspoort hoort bij het paard en had je normaal gesproken mee moeten krijgen toen je het paard bij de vorige eigenaar ging halen.rubia schreef:anita dat weet ik niet want ik heb de papieren nog niet
Ik vermoed wel dat zij deze afstamming heeft want de merrie Eline heeft in 1996 een rodblakke merrie gehad, genaamd Rubia. In 1997 kreeg ze nog een rodblakke merrie, genaamd Sharine. Foto's van die merrie komen hier zo af en toe ook voorbij op FW.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Welkom hier Milly!!
Leuke fjord heb je, schattig hoofdje!!
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 fjorden. Jeskim, Tea en twee van Tea's kinderen Fjella en Icarus.
Tea is momenteel de enige die in mijn weide staat. Jeskim wordt op een andere stal gebruikt voor autistische kinderen, staat in bruikleen. Fjella en Icarus staan bij Bart van den Berg, Icarus omdat hij hengstveulen is en Fjella zijn we aan het beleren voor de wagen en onder het zadel.
In ruil daarvoor staat Yarra van Bart bij Tea in de wei en vermaak ik me dus ook met Yarra!
Leuke fjord heb je, schattig hoofdje!!
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 fjorden. Jeskim, Tea en twee van Tea's kinderen Fjella en Icarus.
Tea is momenteel de enige die in mijn weide staat. Jeskim wordt op een andere stal gebruikt voor autistische kinderen, staat in bruikleen. Fjella en Icarus staan bij Bart van den Berg, Icarus omdat hij hengstveulen is en Fjella zijn we aan het beleren voor de wagen en onder het zadel.
In ruil daarvoor staat Yarra van Bart bij Tea in de wei en vermaak ik me dus ook met Yarra!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Welkom,
Ik ben Froukje, 21 jaar. Ik heb zelf helaas geen paarden maar mijn opa en oma hebbe 4 fjorden waar ik alles mee kan doen. Ik rij vooral met Ellen en ik men de laatste tijd veel met Fiona
Ik ben Froukje, 21 jaar. Ik heb zelf helaas geen paarden maar mijn opa en oma hebbe 4 fjorden waar ik alles mee kan doen. Ik rij vooral met Ellen en ik men de laatste tijd veel met Fiona
Welkom Milly,
Ik ben Janneke, 54 jaar jong en in het bezit van mijn lieve, stoere maar soms zo ondeugende fjordenruin Vlin. Ik rijd met hem recreatief in de Drunense Duinen en heb 1 x in de week les met hem. Verder heb ik nog een wannabee bokser, een theemuts lapjeskat en een wervelwind weeskitten, respectievelijk Teuntje, Flicka en Bubbles. Ook ben ik getrouwd met Marleen die niets met paarden heeft, ze het liefst in de vitrine van de slager ziet liggen behalve.......Vlin want dat is geen paard maar een wolharige knuffel!
Veel plezier hier op het forum maar pas op.....het is verslavend!
Ik ben Janneke, 54 jaar jong en in het bezit van mijn lieve, stoere maar soms zo ondeugende fjordenruin Vlin. Ik rijd met hem recreatief in de Drunense Duinen en heb 1 x in de week les met hem. Verder heb ik nog een wannabee bokser, een theemuts lapjeskat en een wervelwind weeskitten, respectievelijk Teuntje, Flicka en Bubbles. Ook ben ik getrouwd met Marleen die niets met paarden heeft, ze het liefst in de vitrine van de slager ziet liggen behalve.......Vlin want dat is geen paard maar een wolharige knuffel!
Veel plezier hier op het forum maar pas op.....het is verslavend!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Welkom Milly!
Jullie verzamelen daar op stal dus ook lekker door met fjorden, leuk!
Mijn naam is Janna, 23 jaar en druk bezig mijn studie af te ronden.
Zelf ben ik sinds afgelopen mei in het bezit van een stoer merrieveulen genaamd Imre, zij is het volle zusje van Hessel (de nieuwe aanwinst van Saskia).
Daarnaast ben ik veel te vinden bij vd Berg in Wanneperveen, waar ik de 5 jarige ruin Dieter (v. Timor) veel aan het werk heb. Ook help ik zo nu en dan Esther met haar jonge merrie Fjella.
Jullie verzamelen daar op stal dus ook lekker door met fjorden, leuk!
Mijn naam is Janna, 23 jaar en druk bezig mijn studie af te ronden.
Zelf ben ik sinds afgelopen mei in het bezit van een stoer merrieveulen genaamd Imre, zij is het volle zusje van Hessel (de nieuwe aanwinst van Saskia).
Daarnaast ben ik veel te vinden bij vd Berg in Wanneperveen, waar ik de 5 jarige ruin Dieter (v. Timor) veel aan het werk heb. Ook help ik zo nu en dan Esther met haar jonge merrie Fjella.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)