pavo care4live
-
pavo care4live
Pavo is sinds deze maand met nieuw voer op de markt gekomen
Care4Live heet het.
Wie heeft dit al geprobeerd en wat vind je ervan. Zit er aan te denken om het ook te proberen.
Merk je verschil in karakter, worden ze er drukker van?
Care4Live heet het.
Wie heeft dit al geprobeerd en wat vind je ervan. Zit er aan te denken om het ook te proberen.
Merk je verschil in karakter, worden ze er drukker van?
Re: pavo care4live
Ik voer het nu 2 weken. Niet de hoeveelheid die pavo advoseerd,, want daar geloof ik niet zo in, meer voeren is beter voor hun omzet. Ik voer er een halve kg schep van. Merk geen verschil in gedrag.
Ik vind de diversiteit in het product fijn, dat en de combi van keuiden, en weinig zetmeel/suiker, sreekt mij aan
Ik vind de diversiteit in het product fijn, dat en de combi van keuiden, en weinig zetmeel/suiker, sreekt mij aan
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Sandra hier op het forum was geloof ik tester van dit voer.
Hoeveel betaal je voor een zak Tamara?
Hoeveel betaal je voor een zak Tamara?
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik voer het sinds een week, maar mix er bij twee wel nog SportsFit doorheen.
Paarden eten het goed en ik merk geen verandering in gedrag.
De kruiden en het hoge vitamine gehalte gecombineerd met het lage percentage suiker/zetmeel spreken mij erg aan.
Paarden eten het goed en ik merk geen verandering in gedrag.
De kruiden en het hoge vitamine gehalte gecombineerd met het lage percentage suiker/zetmeel spreken mij erg aan.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Nu introd.prijs 14.95. Straks in de winkels 16,95 maar bij een particulier verkooppunt 16 euro
Dan is mijn vraag, waarom zou je dit gaan voeren, wat zou het moeten doen, of juist niet. Heb er op P&K bij staan kijken en aan geroken en zag geen toegevoegde waarde op wat ik nu voer.
Voor mij nu minder suiker en zetmeel, voldoende vitaminen en mineralen, en een gevarieerde hap.
Peertje schreef:De kruiden en het hoge vitamine gehalte gecombineerd met het lage percentage suiker/zetmeel spreken mij erg aan.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Ja, ik heb het nu twee weken! Mij sprak ook het lage suiker en zetmeelgehalte aan en daarnaast de andere ingrediënten zoals biergist, lijnzaad en pre- en probiotica. Balloo is snel dik en heeft wel eens wat jeukneigingen (afgelopen zomer bijna niet
) en Carlito heeft sinds zijn castratie wel eens wat schilfers. Collageen is voor Harma haar artrose wellicht gunstig. Dus allerlei verschillende redenen dat ik interesse heb ik care4life.
Harma heeft altijd koeienvlaaienmest en ik vond vandaag échte drollen, dus ik ben (voorzichtig) blij! Ik merk verder niet echt iets van gedragsveranderingen..

Harma heeft altijd koeienvlaaienmest en ik vond vandaag échte drollen, dus ik ben (voorzichtig) blij! Ik merk verder niet echt iets van gedragsveranderingen..

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Geldt ook voor mij.Peertje schreef: De kruiden en het hoge vitamine gehalte gecombineerd met het lage percentage suiker/zetmeel spreken mij erg aan.
Ik heb nu zo'n probeerverpakking meegenomen bij P&K. Mijn eigen voer is bijna op, daarna ga ik het proberen. Eens kijken wat meneer er van vindt.
- nancy imka
Ik had helaas net nieuw voer gekocht anders had ik ook dit gekocht. Voorlopig staan ze dus nog even op het pavo nature's best maar wil dit wel een keer proberen lijkt me voor hun wel lekker eten
Mijn da heeft er hoge verwachtingen van, met name voor sobere rassen, voor wie heft voer in nl eigenlijk te goed van kwaliteit is.
Wil het dus ook gaan voeren, maar eerst mijn oude voer op.
Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
Ik volg het even, Anka is soms een beetje kriebelig en heel gauw te vet. Dit tezamen met Hertog granenmix lijkt me wel wat.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ik voer het ook.
Waarom? Weinig suikers en zetmeel, en verder net wat *iDj* (ff de naam kwijt) en tamara zeggen.
Ik wil bjorn volledig op ruwvoer hebben, zo krijgt hij toch wat in zijn voerbak maar met veel rc. Voer het nu sinds 1 week volledig, heb heel langzaam over geschakeld.
Wat ik nu wel merk is dat de kruiden zijn lichaam reinigen, stal is nu natter.
Waarom? Weinig suikers en zetmeel, en verder net wat *iDj* (ff de naam kwijt) en tamara zeggen.
Ik wil bjorn volledig op ruwvoer hebben, zo krijgt hij toch wat in zijn voerbak maar met veel rc. Voer het nu sinds 1 week volledig, heb heel langzaam over geschakeld.
Wat ik nu wel merk is dat de kruiden zijn lichaam reinigen, stal is nu natter.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ik heb ook de proef verpakkingen gekocht op P&K ga het ook proberen als het andere voer Nature's Best op is
http://edepot.wur.nl/239431
Ik zet het linkje hier ook maar even neer aangezien het om voeding gaat. Dit is een onderzoek dat een neef van me samen met een aantal anderen heeft gedaan.
Mijn broer heeft de engelse vertaling gemaakt (ik heb de inhoud nog niet gezien trouwens) en die sprak ik gisteren. Ik geloof dat obesitas bij paarden en insulinerestentie etc. hier allemaal aan de orde komt. Ik noemde allerlei termen die mijn broer niet hoort te kennen maar hem ineens ook niet vreemd waren
. Wie weet staat er iets interessants voor jullie in.
Ik zet het linkje hier ook maar even neer aangezien het om voeding gaat. Dit is een onderzoek dat een neef van me samen met een aantal anderen heeft gedaan.
Mijn broer heeft de engelse vertaling gemaakt (ik heb de inhoud nog niet gezien trouwens) en die sprak ik gisteren. Ik geloof dat obesitas bij paarden en insulinerestentie etc. hier allemaal aan de orde komt. Ik noemde allerlei termen die mijn broer niet hoort te kennen maar hem ineens ook niet vreemd waren

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ik twijfel over dit voer.
Ik voer nu Pavo Vital Complete, een vitamine, mineralen korrel. De paarden doen het hier erg goed op.
Toch spreekt het me wel erg aan! Weinig zetmeel en suiker, veel soorten kruiden. Ik zou het wel een keer kunnen proberen, kijk hoe ze hierop reageren.
Mijn fjordenmerrie heeft zwaar eczeem, mijn haflingerruin heeft heel licht eczeem en mijn fjordenruin heeft nergens last van.
Ik voer nu Pavo Vital Complete, een vitamine, mineralen korrel. De paarden doen het hier erg goed op.
Toch spreekt het me wel erg aan! Weinig zetmeel en suiker, veel soorten kruiden. Ik zou het wel een keer kunnen proberen, kijk hoe ze hierop reageren.
Mijn fjordenmerrie heeft zwaar eczeem, mijn haflingerruin heeft heel licht eczeem en mijn fjordenruin heeft nergens last van.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie