Brass, hoe haar boek te snel uit was
- kristelhans
Re: Brass, hoe haar boek te snel uit was
Lieve Annalynn, ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen..ik huil met je mee, Brass was echt een heel bijzonder paard, fijn dat ik haar gekend heb. Liefs.
Heavy dritt annalyn...weet een beetje hoe het voelt een jonge, gezond en sterk van geest en wilskracht te moeten laten gaan. Respect voor je beslissing,je wildebrass laten gaan..sterkte
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Sterkte Annalynn. Je hebt gekozen voor Brass en dat siert je!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
jeetje Annalynn wat erg zeg, heel veel sterkte met het verlies van je dappere dame. Wat heb jij een ongelofelijk dappere maar eerlijke keus gemaakt voor Brass
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ook hier tranen voor jou en Brass.
Wat een gemis, wat erg... je wildebrass.. geen woorden voor. Heel veel sterkte.
Wat een gemis, wat erg... je wildebrass.. geen woorden voor. Heel veel sterkte.
-
Heel veel sterkte met dit gemis!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Jeetje wat erg.
Maar o wat een respect voor jou, dat je haar niet de ellende van het opsluiten etc hebt aangedaan. Ik had precies dezelfde beslissing gemaakt, altijd kijken naar je dier. En dat doet lang niet iedereen!
Heel veel sterkte, jouw brass doet me zo aan mijn Sharon denken, zoals je haar beschrijft in karakter

Maar o wat een respect voor jou, dat je haar niet de ellende van het opsluiten etc hebt aangedaan. Ik had precies dezelfde beslissing gemaakt, altijd kijken naar je dier. En dat doet lang niet iedereen!
Heel veel sterkte, jouw brass doet me zo aan mijn Sharon denken, zoals je haar beschrijft in karakter

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Je verhaal hier in het topic, zo eerlijk, zo oprecht, zo zonder opsmukt en zo realistisch. Heel heel diep respect van mij over hoe je hier mee om bent gegaan en welke keuze je gemaakt hebt voor Brass. Ik sluit me aan bij Carolien, die keuze maakt helaas niet iedereen maar jij bent zo groots geweest om hem wel te maken.
Heel veel sterkte met het verlies van Brass. Ze was nog veel te jong om te gaan.
Dag Wildebrass.............
Heel veel sterkte met het verlies van Brass. Ze was nog veel te jong om te gaan.
Dag Wildebrass.............
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Ilonka
Dank voor alle lieve berichten.
Ik kan het nog maar slecht bevatten dat ik haar nooit meer zal zien, nooit meer die pluiskuif tegen mijn wang (Brass was gek op knuffelen zo anders dan Ilonk die niks van knuffelen of poetsen moet weten) nooit meer haar brandalarm dat afgaat als ik Ilonk even mee heb (Ze kon zo hard en diep brullen dat ik haar een km verderop in het bos kon horen... en het wel de eerste maandag van de maand leek om 12.00). Gewoon nooit meer Brass...
Ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt, maar mijn hart huilt daar waar mijn verstand zegt 'het is goed zo'
Ik kan het nog maar slecht bevatten dat ik haar nooit meer zal zien, nooit meer die pluiskuif tegen mijn wang (Brass was gek op knuffelen zo anders dan Ilonk die niks van knuffelen of poetsen moet weten) nooit meer haar brandalarm dat afgaat als ik Ilonk even mee heb (Ze kon zo hard en diep brullen dat ik haar een km verderop in het bos kon horen... en het wel de eerste maandag van de maand leek om 12.00). Gewoon nooit meer Brass...
Ik weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt, maar mijn hart huilt daar waar mijn verstand zegt 'het is goed zo'
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Brok in me keel. Ik ken jou en brass van super gave foto's.
Altijd lekker buiten en genieten maar. Wat heb jij een knappe
keuze gemaakt. Heel veel sterkte en geniet van alle mooie
herinneringen.
Altijd lekker buiten en genieten maar. Wat heb jij een knappe
keuze gemaakt. Heel veel sterkte en geniet van alle mooie
herinneringen.

Ik kan me het moment nog zo goed herinneren dat je op KWB kwam vertellen dat je een nieuwe fjord erbij had maar dat het nog wel ens een projectje kon worden. En hoe trots je was op elk stapje vooruit met de wildebrass.
Lieve Brass we gaan je niet vergeten en je kunt nu weer gewoon jij zijn.
Lieve Annalynn, hele dikke knuffel van ons, zo'n karakterpaard zal een leegte achterlaten.
Lieve Brass we gaan je niet vergeten en je kunt nu weer gewoon jij zijn.
Lieve Annalynn, hele dikke knuffel van ons, zo'n karakterpaard zal een leegte achterlaten.
Heel veel sterkte met het verlies! Als ik je verhaal lees denk ik steeds maar hoe oneerlijk zulke dingen zijn
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Wat een ontzettend moeilijke beslissing, maar zo te lezen heb je wel de juiste gemaakt... Je hebt het heel mooi geschreven,
daaruit blijkt hoeveel je van haar houdt! Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jouw Brass
daaruit blijkt hoeveel je van haar houdt! Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jouw Brass

Ereplaatsje voor

Heel veel sterkte!!
Wat een moeilijke maar dappere beslissing!
Wat een moeilijke maar dappere beslissing!
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
Heel veel sterkte toegewenst met het verlies van je maatje!
Ik heb echt diep respect voor de beslissing die je gemaakt hebt. Ook al doet het erg veel verdriet je hebt echt aan brass gedacht en het beste voor haar gedaan.
Dag mooie brass...
Ik heb echt diep respect voor de beslissing die je gemaakt hebt. Ook al doet het erg veel verdriet je hebt echt aan brass gedacht en het beste voor haar gedaan.
Dag mooie brass...
Shirley mijn gele draakje!!!
Wat erg zeg.
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- Rosantjuh(L)banjer
Heel erg veel sterkte van jou lieve en mooie wildebrass..
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Jeetje wat een verdrietig einde, zo had je het niet voorgesteld..
Brass is je vast dankbaar dat ze weer vrij is!
Heel veel sterkte!
Brass is je vast dankbaar dat ze weer vrij is!
Heel veel sterkte!
Ik typte het net ook al in het endurancetopic...
Zij is nu pijnvrij en weer wild en vrij, maar jij, jij zit met het verlies. Veel sterkte.
Ik heb haar slechts een keer in het echt mogen ontmoeten maar heb het gevoel haar beter dan dat te kennen door al je mooie verhalen. Denk aan de goede dingen terug, zij heeft veel voor jou gedaan en overgehad maar jij ook zeker voor haar. Deze laatste periode is daar bewijs van, ze bleef bij je, jij was haar mens waar ze graag samen mee was.
Dag mevrouw pluiskuif, daaaaag...
We zullen aan je terugdenken als we weer over het strand bij Castricum rijden, aan onze heerlijke rit samen begin dit jaar.

Zij is nu pijnvrij en weer wild en vrij, maar jij, jij zit met het verlies. Veel sterkte.
Ik heb haar slechts een keer in het echt mogen ontmoeten maar heb het gevoel haar beter dan dat te kennen door al je mooie verhalen. Denk aan de goede dingen terug, zij heeft veel voor jou gedaan en overgehad maar jij ook zeker voor haar. Deze laatste periode is daar bewijs van, ze bleef bij je, jij was haar mens waar ze graag samen mee was.
Dag mevrouw pluiskuif, daaaaag...
We zullen aan je terugdenken als we weer over het strand bij Castricum rijden, aan onze heerlijke rit samen begin dit jaar.

Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Ik kan alleen maar meegaan met de rest. Diep respect voor je besluit, al huilt je hart om Brass. Heel veel sterkte
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.