op de foto lijkt het altijd alsof het zwart er een stuk niet bovenuit komt, terwijl dat wel zo is

arme finnea

ko moet ook weer naar de TA is jaar geleden.. en vlgs mij ben ik wéér te laat met zn enting

Haha, ja he? Wat een toeval, of gewoon het lot? Erger nog, eigenlijk wilden we Anca toen niet laten dekken met Ismo. Leo wilde eigenlijk Boy, maar die stond er toen ineens niet meer. Alleen Ismo. Tja, Leo twijfelde nog. En ik zei nog tegen hem: "Als je de hengst niet wil, moet je het niet doen!" Maar Leo had zoiets, nou staan we toch hier, dan maar met Ismo. Gelukkig.Anita schreef:Dat klinkt wel heel erg alsof je je maatje nu echt gevonden hebt. Bijzonder verhaal is het toch, zelf gefokt, verkocht als veulen en 3 jaar later blijkt hij weer op je pad te komen als HET PAARD voor jou.
valt mee hoor, was 8.15 uur. Maar omdat ik tegen het licht in fotografeerde kreeg ik het silhouet idee wat ik graag wildeErpel schreef:Gave plaat Ivonne!! Hoe vroeg heb je die gemaakt? Die zou ik ook wel eentje willen! Jaloers haha!