Liefde is ook loslaten
Re: Liefde is ook loslaten
Heel veel sterkte,kan me je twijfels voorstellen,je moet het maar doen beslissen over je paardjes leven.Moeilijk maar de juiste beslissing heb je genomen..
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

- Rosantjuh(L)banjer
Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie mooie paardje.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Het was een hele moeilijke beslissing omdat ze gewoon nog at en dronk en poepte dus alles deed het nog maar dat was natuurlijk heel kortzichtig.
Het is goed zo met de beslissing heb ik vrede mee alleen et verdriet en het gemis moet nog slijten valt hij enorm tegen je denkt heb er de laatste 2 jaar 3 gehad dat wendt wel helaas het wendt nooit.
Gelukkig hebben we heel veel mooie herinneringen aan haar en hebben we heel veel met haar gedaan van aangespannen tot trektochten.
Van het mooie grijzen vierspan heb ik er nog maar 1 over alleen Foss mijn oogappel ben blij dat ik van hem zo lang mag genieten heb tegen hem gezegd dat ij het nog zeker 3 jaar moet volhouden want dat kan ik nu even niet aan.
Het is goed zo met de beslissing heb ik vrede mee alleen et verdriet en het gemis moet nog slijten valt hij enorm tegen je denkt heb er de laatste 2 jaar 3 gehad dat wendt wel helaas het wendt nooit.
Gelukkig hebben we heel veel mooie herinneringen aan haar en hebben we heel veel met haar gedaan van aangespannen tot trektochten.
Van het mooie grijzen vierspan heb ik er nog maar 1 over alleen Foss mijn oogappel ben blij dat ik van hem zo lang mag genieten heb tegen hem gezegd dat ij het nog zeker 3 jaar moet volhouden want dat kan ik nu even niet aan.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wie was nr. 4 dan Karin naast Foss, Haila en Fedor?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

prachtig gedicht over je maatje Foss ik huil met je mee
nogmaals veel sterkte en hou haar mooie herinneringen levend
nogmaals veel sterkte en hou haar mooie herinneringen levend
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Dat was Hippie Anita maar die is al even dood waren 3 Vedors en Haila die is weer van Fedor was er enorm trots op.Anita schreef:Wie was nr. 4 dan Karin naast Foss, Haila en Fedor?
http://www.fjorkahoeve.nl