Gevlucht voor reclame
-
Re: Gevlucht voor reclame
Nee Marjolein, ik krijg er nu een maine coon bij.... en wil eigenlijk de kat van mijn vader kwijt omdat het niet klikt met de rest van de dames. Dus denk niet dat jou kater hier gelukkig wordt met nog 4 of 5 andere katten (en 3 stuiterkindjes).
Niemand anders via de paardenwereld die je kater wil?
Niemand anders via de paardenwereld die je kater wil?
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Wauw een Maine Coon. Een vriendin van me zou stikjaloers zijn, die wil dolgraag zo'n kat hebben. Ik hoop dat de dame rustig kan blijven en niet verdwijnt. Enne, foto's hé.
Niet direct neen. Snap het ook wel. Je wordt doodgekogeld bij wijze van spreken met schattige, jonge poesjes. Wie wil dan een 3 jaar oude kater hebben hé. Eentje met gerafeld oor dan nog. 't is lief beestje, maar idd, 't klikt niet me de rest en dan moet je gewoon kiezen (en we hebben toch 2 jaar geprobeerd, dus 't is niet dat we direct hebben opgegeven).
Er zal wel ergens een gouden mandje staan voor hem neem ik aan, maar zal geduld moeten hebben.
Niet direct neen. Snap het ook wel. Je wordt doodgekogeld bij wijze van spreken met schattige, jonge poesjes. Wie wil dan een 3 jaar oude kater hebben hé. Eentje met gerafeld oor dan nog. 't is lief beestje, maar idd, 't klikt niet me de rest en dan moet je gewoon kiezen (en we hebben toch 2 jaar geprobeerd, dus 't is niet dat we direct hebben opgegeven).
Er zal wel ergens een gouden mandje staan voor hem neem ik aan, maar zal geduld moeten hebben.
-
Als ik had gedacht dat hij hier gelukkig zou zijn, danhad ik het van de zomer wel geprobeerd toen je hem op FB zette.
Hier worden de vensterbanken geplaatst, ik had de hoop dan komende 2 weken behang van de muur te halen en dan een weekend te behangen. Maar helaas, dan gaat mijn bezetsel loslaten en stuc-werk kan ik niet zelf. Heb ook even geen boompje in de tuin om een stucadoor te laten komen.
Hier worden de vensterbanken geplaatst, ik had de hoop dan komende 2 weken behang van de muur te halen en dan een weekend te behangen. Maar helaas, dan gaat mijn bezetsel loslaten en stuc-werk kan ik niet zelf. Heb ook even geen boompje in de tuin om een stucadoor te laten komen.
Ik mag zorgen voor
Ben ook op zoek naar zo'n boompje in de tuin. Maar helaas. Mss zijn het de paarden die die boompjes opeten ofzo?
Wel jammer dat er meer afkomt dan gehoopt. Toch weer onvoorzien werk, is niet fijn.
Ik heb gisteren op goede hoop de lotto nog is ingevuld voor vandaag. Ik dacht, met beetje geluk krijg ik beebje en win ik de lotto, 2 vliegen in 1 klap. Maar ik vrees ervoor...
Wel jammer dat er meer afkomt dan gehoopt. Toch weer onvoorzien werk, is niet fijn.
Ik heb gisteren op goede hoop de lotto nog is ingevuld voor vandaag. Ik dacht, met beetje geluk krijg ik beebje en win ik de lotto, 2 vliegen in 1 klap. Maar ik vrees ervoor...
-
Als je geen geluk hebt in het spel, heb je het vast wel in de liefde!
Baby nog niet van plan om de wereld te bekijken? Mijn man is komende dinsdag jarig..... is leuke dag misschien voor baby om te komen.
De vensterbanken worden hier geplaatst en buiten op maat gefreest, of dat kan met de paardjes die over het hek hangen te kijken wat de meneer allemaal doet. Ehh ja tuurlijk, daar mogen ze niet van schrikken. Paardjes bewogen dus nauwelijks een oor van het geluid.
Het wordt wel mooi! Vraag me af wat een stucadoor/plakker zou kosten....
Baby nog niet van plan om de wereld te bekijken? Mijn man is komende dinsdag jarig..... is leuke dag misschien voor baby om te komen.
De vensterbanken worden hier geplaatst en buiten op maat gefreest, of dat kan met de paardjes die over het hek hangen te kijken wat de meneer allemaal doet. Ehh ja tuurlijk, daar mogen ze niet van schrikken. Paardjes bewogen dus nauwelijks een oor van het geluid.
Het wordt wel mooi! Vraag me af wat een stucadoor/plakker zou kosten....
Ik mag zorgen voor
Daar heb ik nu is geen idee van se.
Mocht ik de lotto winnen zal ik me daar is over inlichten, dan koop ik een fijn boerderijtje ofzo. (keep on dreaming...)
Idd, kan prima met paardjes in de buurt. Ben je gelijk ook zeker dat het werk goed uitgevoerd is, aangezien ze er meestal met hun neus bovenop staan te kijken....
Vandaag is een vriendin jarig, vond ik ook wel leuke dag om te komen. Maar ja, volgende week dinsdag mag ook. Zolang ze maar niet moeten inleiden, want dat trekt me helemaal niet aan.
Mocht ik de lotto winnen zal ik me daar is over inlichten, dan koop ik een fijn boerderijtje ofzo. (keep on dreaming...)
Idd, kan prima met paardjes in de buurt. Ben je gelijk ook zeker dat het werk goed uitgevoerd is, aangezien ze er meestal met hun neus bovenop staan te kijken....
Vandaag is een vriendin jarig, vond ik ook wel leuke dag om te komen. Maar ja, volgende week dinsdag mag ook. Zolang ze maar niet moeten inleiden, want dat trekt me helemaal niet aan.
-
Meneer vond zijn 2 opzichters ook wel vermakelijk!
Ik mag zorgen voor
Zoiets is een foto waard hé Bloemetje!
Hier ben ik weer aan het breien geslagen om mezelf wat bezig te houden.
Vriendin van me heeft dinsdag de dames bij m'n ouders geknipt, wit en zwart apart, volgens m'n moeder is het heel mooi geworden, dus ben is benieuwd. Als beebje er zondag nog niet is kan ik is gaan zien op de sint hubertus :-)
Hier ben ik weer aan het breien geslagen om mezelf wat bezig te houden.
Vriendin van me heeft dinsdag de dames bij m'n ouders geknipt, wit en zwart apart, volgens m'n moeder is het heel mooi geworden, dus ben is benieuwd. Als beebje er zondag nog niet is kan ik is gaan zien op de sint hubertus :-)
-
Ik knip altijd 1 lengte, als dat er redelijk strak uitziet, ben ik al tevreden. Op een of andere manier is mijn wit aan alletwee de kanten anders ongelijk (ene kant 1cm korter en andere kant 1,5 cm korter of dan het zwart).
Geen foto;s meer om in te plakken? Geen lijstjes meer te maken voor anderen voor de winter? Geen leer om in te vetten of zilver te poetsen? Tja dan moet je maar gaan breien, middagtukje doet ook wonderen....
Ik ga de laarzen aan doen en aan de gang met mest scheppen nu ik nog iets zie. Heb in de wei bij mijn vader lopen opruimen, paar goede palen meegenomen 4! cementtonnen uit de tuin, paalvoetjes en verder nog een goede vracht hout voor de openhaard, zou leuk zijn moesten de kabouters de aanhanger leeghalen.
Geen foto;s meer om in te plakken? Geen lijstjes meer te maken voor anderen voor de winter? Geen leer om in te vetten of zilver te poetsen? Tja dan moet je maar gaan breien, middagtukje doet ook wonderen....
Ik ga de laarzen aan doen en aan de gang met mest scheppen nu ik nog iets zie. Heb in de wei bij mijn vader lopen opruimen, paar goede palen meegenomen 4! cementtonnen uit de tuin, paalvoetjes en verder nog een goede vracht hout voor de openhaard, zou leuk zijn moesten de kabouters de aanhanger leeghalen.
Ik mag zorgen voor
Leder om te vetten heb ik met hopen, maar dat trekt me precies ook niet zo. Mss volgende week in de kelder vr maandagmiddag ofzo. Alles naar boven brengen en sleuren zie ik langs geen kanten zitten, dusja...
Uitslapen doe ik sochtends, dus nog tukje erbij doen is redelijk erover denk ik dan...
Beste om me bezig te houden zou een baby zijn, maar die wil dus nog niet :-(
Uitslapen doe ik sochtends, dus nog tukje erbij doen is redelijk erover denk ik dan...
Beste om me bezig te houden zou een baby zijn, maar die wil dus nog niet :-(
-
Nogmaals alle kleertjes vouwn en rechtleggen in de kast en baby vertellen dat het tijd is dat hij/zij dit aan gaat doen?
Ik ga eens naar bed, ben lichamelijk moe van dag sjouwen en mag morgen papierwerk gaan doen om de nieuwe aanhanger in te voeren. Fijn naar de douane en naar de d.i.v. Zucht....
Ik ga eens naar bed, ben lichamelijk moe van dag sjouwen en mag morgen papierwerk gaan doen om de nieuwe aanhanger in te voeren. Fijn naar de douane en naar de d.i.v. Zucht....
Ik mag zorgen voor
-
Sta ik om 9:05 in Genk bij de douane, mevrouw heeft u een volmacht..... Zucht nee want dat heeft niemand me verteld. Op mijn naam kon niet want de factuur is op manliefsnaam, paspoort met bewijs dat we getrouwd zijn en kopie id bewijs van hem en telefoontje zou ook niet voldoende zijn. Maandag nieuwe poging!
Het is heerlijk weer, hou die baby maar lekker nog even binnen en geniet van een rustige wandeling met Benji!
Het is heerlijk weer, hou die baby maar lekker nog even binnen en geniet van een rustige wandeling met Benji!
Ik mag zorgen voor
-
Stil bij Marjolein... Hoop dat er een lief gezond babytje geboren is en alles goed gaat....
Hier voor het eerst in heel lang weer paardrijlesgehad. Samen met dochterlief, haar vriendinnetje was ziek dus ik zag mijn kans schoon en nam haar plekje in. Ik mocht op een kruising fjord rijden. Morgen spierpijn.... Is wennen, ander paard en in de bak. Vandeze instructrice heb ik ooit echt leren rijden, grappig dat ze nog dezefde dingen ziet als vroeger, ik hang blijkbaar naar links.... Dat zei ze 25 jaar geleden ook
morgen ga ik haar verwensen, ik voel de spierpijn nu al opkomen.
Hier met de fjordjes alles prima, morgen hoop ik op ons Lajke te kruipen.
Hier voor het eerst in heel lang weer paardrijlesgehad. Samen met dochterlief, haar vriendinnetje was ziek dus ik zag mijn kans schoon en nam haar plekje in. Ik mocht op een kruising fjord rijden. Morgen spierpijn.... Is wennen, ander paard en in de bak. Vandeze instructrice heb ik ooit echt leren rijden, grappig dat ze nog dezefde dingen ziet als vroeger, ik hang blijkbaar naar links.... Dat zei ze 25 jaar geleden ook

Hier met de fjordjes alles prima, morgen hoop ik op ons Lajke te kruipen.
Ik mag zorgen voor
- Rosantjuh(L)banjer
Hier druk druk en nog eens druk.
Gisteren lesgegeven met bella.
Vandaag hele dag stage gelopen en met de paardjes om geprutst daar.
Zonet fenne ontwormd tegen spoelwormen.
Vond er zondag 1 in de mest dus gelijk gisteren een kuur geregeld.
Ben benieuwd wat ik morgen vind in de stal..
Dat word lekker spierpijn marjolein ahhah.
Veel succes dan maar..
zaterdag cross.... Spannend..
Gisteren lesgegeven met bella.
Vandaag hele dag stage gelopen en met de paardjes om geprutst daar.
Zonet fenne ontwormd tegen spoelwormen.
Vond er zondag 1 in de mest dus gelijk gisteren een kuur geregeld.
Ben benieuwd wat ik morgen vind in de stal..

Dat word lekker spierpijn marjolein ahhah.
Veel succes dan maar..
zaterdag cross.... Spannend..

Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
-
En hoe erg was de rommel in de stal na die wormkuur bij Fenne?
Hier helemaal fluffy paardjes in een winterige omgeving, wittig gras, laaghangende mist.....
Helaas liggen er nog berg appels buiten, die zijn natuurlijk bevroren vannacht. Mag ik die nog geven? Of zou ik er nog appelmoes van kunnen maken? Het is echt zonde.
Ik ben weekend alleen thuis, manlief met kindjes lekker weg naar een huisje in de buurt van Trier. Ik zou de woonkamer behangen maar helaas komt met de vervloekte sierrand en het behang een deel van het stucwerk af. Nu dapper verder, maandag komt een stucadoor kijken. Dan behang maar terugbrengen en de muren heel strak laten stucen. Was niet helemaal gepland maar dan heb ik wel het echt gewenste resultaat!
Hier helemaal fluffy paardjes in een winterige omgeving, wittig gras, laaghangende mist.....
Helaas liggen er nog berg appels buiten, die zijn natuurlijk bevroren vannacht. Mag ik die nog geven? Of zou ik er nog appelmoes van kunnen maken? Het is echt zonde.
Ik ben weekend alleen thuis, manlief met kindjes lekker weg naar een huisje in de buurt van Trier. Ik zou de woonkamer behangen maar helaas komt met de vervloekte sierrand en het behang een deel van het stucwerk af. Nu dapper verder, maandag komt een stucadoor kijken. Dan behang maar terugbrengen en de muren heel strak laten stucen. Was niet helemaal gepland maar dan heb ik wel het echt gewenste resultaat!
Ik mag zorgen voor
Hier nog is berichtje van mij.
Thorsten is op 20/10 geboren. Was 51 cm en 3kg690. Op dit moment zit hij al over de 4 kg.
Bevalling was niet het droomscenario. Was al van 19/10 sochtends in het uz wegens gebroken water. Dus daar moeten blijven. Op de nacht van 19 naar 20 besloot hij dan toch spontaan te komen (anders gingen ze mij verder inleiden).
@Bloemetje: tegen welk uur kom je zaterdag en ga je Laijke meehebben? (dan laat ik Lisa weten dat ze klaar moet staan voor wandeling).
Thorsten is op 20/10 geboren. Was 51 cm en 3kg690. Op dit moment zit hij al over de 4 kg.
Bevalling was niet het droomscenario. Was al van 19/10 sochtends in het uz wegens gebroken water. Dus daar moeten blijven. Op de nacht van 19 naar 20 besloot hij dan toch spontaan te komen (anders gingen ze mij verder inleiden).
@Bloemetje: tegen welk uur kom je zaterdag en ga je Laijke meehebben? (dan laat ik Lisa weten dat ze klaar moet staan voor wandeling).
-
Ik ga Lajke niet mee hebben, die heeft geen conditie. Mijn man gaat niet mee en ik rij niet met trailer. Hier komen ze stucen vanaf woensdag maar ik heb nog berg werk...
Gefelicited met Thorsten! Leuke naam, flinke kerel...
Ik mag zorgen voor
-
Ik ga Lajke niet mee hebben, die heeft geen conditie. Mijn man gaat niet mee en ik rij niet met trailer. Hier komen ze stucen vanaf woensdag maar ik heb nog berg werk...
Ik mag zorgen voor
- Rosantjuh(L)banjer
gefeliciteerd marjolein met thorsten..
mijn updates komen van de week wel een keer moet nu weer weg..
mijn updates komen van de week wel een keer moet nu weer weg..
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Van harte gefeliciteerd met je kleine manneke Marjolein.
Had al foto's van hem op facebook gezien, mooi ventje hoor, geniet er maar van.
Had al foto's van hem op facebook gezien, mooi ventje hoor, geniet er maar van.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)