Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!
Re: Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!
Ach jeetje, die lieve mooie Trix is niet meer...
Heel veel sterkte gewenst Siets, met het verlies van jouw meisje.
Jullie waren een superteam samen!
Heel veel sterkte gewenst Siets, met het verlies van jouw meisje.
Jullie waren een superteam samen!

Lieve Siets.
Wat is Trix toch een bijzonder dier geweest, en zo bekend geworden bij velen van ons.
Heel veel sterkte, je bent voor haar de beste baas geweest die ze zich kon wensen, ze heeft nooit staan verpieteren op haar oude dag en is tot op het laatst nummer 1 geweest. Hoe fijn moet dat zijn voor een paard.
Wat is Trix toch een bijzonder dier geweest, en zo bekend geworden bij velen van ons.
Heel veel sterkte, je bent voor haar de beste baas geweest die ze zich kon wensen, ze heeft nooit staan verpieteren op haar oude dag en is tot op het laatst nummer 1 geweest. Hoe fijn moet dat zijn voor een paard.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Nogmaals sterkte siets..heb elke keer tranen als ik er aan denk
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
Heel veel sterkte de komende tijd. Onwijs moeilijk, vooral ook het terug lezen van al deze lieve berichtjes. 17 jaar is ook niet niks. Wel een hele mooie leeftijd.
R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Ik krijg kippenvel van je verhaal. Zo plots, zo verdrietig...
Heel veel sterkte gewenst.
Heel veel sterkte gewenst.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Echt verschrikkelijk dit... ik las het op FB bij iemand, ik schrok me kapot!
Mooie Trix, de oma van Fjordenwereld.
Je had haar geen beter leven kunnen geven, de liefde spatte altijd van het scherm af bij jullie foto's.
Héél veel sterkte gewenst Siets, 17 jaar bij elkaar is echt een lange tijd.
Mooie Trix, de oma van Fjordenwereld.
Je had haar geen beter leven kunnen geven, de liefde spatte altijd van het scherm af bij jullie foto's.
Héél veel sterkte gewenst Siets, 17 jaar bij elkaar is echt een lange tijd.

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Heel veel sterkte met het verlies van lieve Trix!! Een fjord waarvan ik dacht dat ze onsterfelijk zou zijn..
Een heel bijzonder dier was die oude dame van je..
Een heel bijzonder dier was die oude dame van je..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat heb je dat mooi omschreven Sietske. Ik herinner me nog de foto's die je een tijdje terug plaatste, hoe geweldig ze er uit zag.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Morris, mijn superfjord!
Hier ook een brok in mijn keel. Jou mooie lieve Trix!
Afscheid doet pijn... dat moet echt een plaatsje krijgen en dat kan best lang duren weet ik uit ervaring.
Heel veel sterkte Sietske en wat heb je een prachtig verhaal geschreven.
Afscheid doet pijn... dat moet echt een plaatsje krijgen en dat kan best lang duren weet ik uit ervaring.
Heel veel sterkte Sietske en wat heb je een prachtig verhaal geschreven.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Ook hier een brok in mijn keel, kippenvel...
Wat heeft jou Trix een ontzettend mooi leven gehad samen met jou! Heel veel sterkte met het verlies van je meisje
Wat heeft jou Trix een ontzettend mooi leven gehad samen met jou! Heel veel sterkte met het verlies van je meisje

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
- Love_Jordy
Ontzettend veel Sterkte!
Ik las de topic titel op Bokt en dag daarachter jou boktnaam staan..
Schrok ervan! Maar wat zag zeernog fantastisch uit op haar leeftijd! Echt Respect.
Ze heeft het geweldig gehad bij jou.
Heel veel Sterkte. !
Ik las de topic titel op Bokt en dag daarachter jou boktnaam staan..
Schrok ervan! Maar wat zag zeernog fantastisch uit op haar leeftijd! Echt Respect.
Ze heeft het geweldig gehad bij jou.
Heel veel Sterkte. !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Nathalie1985
- Contacteer:
Veel sterkte met het verlies van je engel !
Heel veel sterkte met het verlies van je allerbeste vriendinnetje! Je hebt haar een super leventje gegeven dat is een ding wat zeker is. Ze zal altijd in jouw hart blijven.
sterkte!!
sterkte!!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Jeetje Siets, lees nu pas FW. Heftig dat je zo afscheid hebt moeten nemen. Wat een geweldige tijd hebben jullie samen van elkaar genoten. Heel veel sterkte met het verlies.
Wodan en ik M1+10
Dank jullie wel allemaal. Wat een enorm lieve woorden. Keer op keer zijn die letterlijk hartverwarmend, ik word er elke
keer weer emotioneel van. Het is gewoon zo bijzonder dat ik zoveel reacties ontvang, dat geeft aan dat Trix met de
jaren toch veel indruk heeft gemaakt op heel veel mensen.
Ik heb nog steeds een ontzettend leeg gevoel, met vlagen enorme huilbuien. Op andere momenten lijkt het alsof er
niets aan de hand is, dan lijkt mijn leven weer als vanouds. Dit zullen vast meer mensen herkennen.
Vanochtend was het zover, we mochten Trix ophalen in Beverwijk. Twee prachtige urnen stonden klaar, eentje voor
ons, en eentje voor mijn ouders. Als verrassing heb ik die van mijn ouders van de week nog geregeld, omdat mijn ouders
zomaar de hele crematie wilden betalen. Mijn moeder zei toen heel verdrietig dat ze er zelf ook graag eentje zou willen,
maar dat hun portemonnee dat niet toeliet. Dat deed me pijn, dus een gegronde reden om contact te leggen met het
crematorium.
Eenmaal thuis heb ik de urn neergezet op het voor al klaar gemaakte plekje. Nu is ze écht in Brummen, de plaats waar ik
haar altijd al wilde hebben, maar wat ik nooit heb gedurfd op die leeftijd. Toen ik verhuisde was haar mee-verhuizen
gewoon geen optie. Nu is ze er dan alsnog, al is het op een andere manier.
Gek genoeg is het gevoel me een beetje tegen gevallen. Ik had gehoopt nu meer rust te hebben, als het laatste puzzel-
stukje dat nog nodig was. Maar helaas, ik voel me nog even leeg en somber... Dat kan natuurlijk ook niet in één keer
verdwijnen, maar ik had echt gedacht dat ik me wat beter zou voelen als de urn thuis zou zijn. Ook bekroop me vanmiddag
ineens het stomme gevoel dat ik ging twijfelen aan het crematorium. Want stel nou dat de as helemaal niet van Trix is?
Domme gedachten, en al snel realiseer ik me dat ik gewoon vertrouwen moet hebben in de goede gang van zaken met
de mensen van het crematorium.
Hierbij een foto van de urn, hij lijkt enorm op Trix. Hij stond vorige week zondag 'zomaar' in de vitrine, en ik viel er direct
voor. Het moest zo zijn!

keer weer emotioneel van. Het is gewoon zo bijzonder dat ik zoveel reacties ontvang, dat geeft aan dat Trix met de
jaren toch veel indruk heeft gemaakt op heel veel mensen.
Ik heb nog steeds een ontzettend leeg gevoel, met vlagen enorme huilbuien. Op andere momenten lijkt het alsof er
niets aan de hand is, dan lijkt mijn leven weer als vanouds. Dit zullen vast meer mensen herkennen.
Vanochtend was het zover, we mochten Trix ophalen in Beverwijk. Twee prachtige urnen stonden klaar, eentje voor
ons, en eentje voor mijn ouders. Als verrassing heb ik die van mijn ouders van de week nog geregeld, omdat mijn ouders
zomaar de hele crematie wilden betalen. Mijn moeder zei toen heel verdrietig dat ze er zelf ook graag eentje zou willen,
maar dat hun portemonnee dat niet toeliet. Dat deed me pijn, dus een gegronde reden om contact te leggen met het
crematorium.
Eenmaal thuis heb ik de urn neergezet op het voor al klaar gemaakte plekje. Nu is ze écht in Brummen, de plaats waar ik
haar altijd al wilde hebben, maar wat ik nooit heb gedurfd op die leeftijd. Toen ik verhuisde was haar mee-verhuizen
gewoon geen optie. Nu is ze er dan alsnog, al is het op een andere manier.
Gek genoeg is het gevoel me een beetje tegen gevallen. Ik had gehoopt nu meer rust te hebben, als het laatste puzzel-
stukje dat nog nodig was. Maar helaas, ik voel me nog even leeg en somber... Dat kan natuurlijk ook niet in één keer
verdwijnen, maar ik had echt gedacht dat ik me wat beter zou voelen als de urn thuis zou zijn. Ook bekroop me vanmiddag
ineens het stomme gevoel dat ik ging twijfelen aan het crematorium. Want stel nou dat de as helemaal niet van Trix is?
Domme gedachten, en al snel realiseer ik me dat ik gewoon vertrouwen moet hebben in de goede gang van zaken met
de mensen van het crematorium.
Hierbij een foto van de urn, hij lijkt enorm op Trix. Hij stond vorige week zondag 'zomaar' in de vitrine, en ik viel er direct
voor. Het moest zo zijn!

Dag lieve, lieve Trix... 

Siets, wat een prachtige passende urn voor Trix. Zoveel verdriet is niet eenvoudig te verwerken maar bij jou heeft ze nu een prachtige plekje (en bij veel mensen dus ook in herinneringen), maar dat gevoel van rust komt echt. Niet twijfelen aan het crematorium, dat zijn hele professionele mensen die weten hoeveel jij om je Trix gegeven hebt. Lief dat je ook aan je ouders gedacht hebt en heel veel sterkte...
Sterkte met het verlies van je meisje.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Als ik foto's zag of iets las over jullie dan dacht ik altijd: zo wil ook over 10 jaar met Olaf op de foto staan.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies.
Heel heel veel sterkte ...
Rust zacht lieve Trix
Rust zacht lieve Trix
Totally in love with my little girls ღ Charlotte,21-12-2007 ღ Jasmijn 16-07-2009 ღ
- walking through memory lane
Vind de urn schitterend en wat hij kostte, ach...
Het is een uniek stuk, hij is al bijzonder op zich, kunstwerk..
Nu nog unieker, want het is Trix haar huis, haar omhulsel van aardewerk hier op aarde....
Zeker met wat jij ook nog eens opnoemt over de kenmerken van haar urn.
Prachtig plekje heb je voor haar gemaakt.
Het is een uniek stuk, hij is al bijzonder op zich, kunstwerk..
Nu nog unieker, want het is Trix haar huis, haar omhulsel van aardewerk hier op aarde....
Zeker met wat jij ook nog eens opnoemt over de kenmerken van haar urn.
Prachtig plekje heb je voor haar gemaakt.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!