Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
foss
Bericht
door foss » di 02 okt 2012, 15:02
Vandaag is Haila jarig ze is 25 jaar oud geworden een mooie leeftijd voor deze oude dame.
Het is alleen een dag met een dubbel gevoel heel blij dat ze dit heeft mogen halen maar ook wel bedroeft dat dit de laatste verjaardag is want Haila is nogal ziek en slecht ter been.
Haila heeft last van haar achterhand en kan na het liggen bijna en soms helemaal niet meer opstaan en daarbij heeft ze ook darmkanker dus het is aflopende zaak.
Maar toch moeten we blij zijn want 25 jaar is een mooie leeftijd en daarvan is ze 18 jaar bij ons.
Wat foto's van een aantal jaar geleden.

Samen met haar Maatje Uzziel die 2 zijn onafscheidelijk Uzziel steunt haar door dik en dun echt zo mooi.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » di 02 okt 2012, 15:46
Dat is wel heel dubbel inderdaad, geniet nog maar eventjes van haar. En toch alsnog gefeliciteerd met haar verjaardag!
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
janna
-
Contacteer:
Bericht
door janna » di 02 okt 2012, 16:06
Een hele mooie leeftijd, ook al komt het met gebreken...... Gefeliciteerd met haar 25ste verjaardag!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » di 02 okt 2012, 16:11
Ah wat een dubbel gevoel inderdaad zeg.. Zolang ze nog vrolijk lijkt nog maar lekker van haar genieten, ik vind haar een mooie merrie. Ze heeft een lieve oogopslag. Gefeliciteerd met deze mooie leeftijd.
-
Sjolvir
Bericht
door Sjolvir » di 02 okt 2012, 16:45
Hmm, heel dubbel.. 25e verjaardag vieren, maar niet meer echt fit...
In ieder geval gefeliciteerd met haar 25e verjaardag en hopelijk mag ze nog een tijdje bij jullie blijven en
genieten van het goede leven.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
-
Ivonne
Bericht
door Ivonne » di 02 okt 2012, 17:33
gefeliciteerd! Prachtige foto's in het water. Ben benieuwd hoe het met Uzziel gaat als Haila uit de tijd raakt....
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Yvonne6
Bericht
door Yvonne6 » di 02 okt 2012, 18:28
wat een prachtfjord,gefeliciteerd maar ook sterkte met wat komen gaat
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
-
skreia
-
Contacteer:
Bericht
door skreia » di 02 okt 2012, 18:49
Wat een mooie leeftijd, gefeliciteerd!
Sterkte met wat komen gaat maar hopelijk duurt dat nog even...
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!

-
Reinou
- Beheerder
-
Contacteer:
Bericht
door Reinou » di 02 okt 2012, 19:14
Goh die is laat in het jaar geboren

was niet gepland toch?
Toch gefeliciteerd, ze heeft een mooie leeftijd. Jammer dat het een aflopende zaak is, maar ze heeft iig. een goed leven gehad bij jou

Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann 
-
Ootje
Bericht
door Ootje » di 02 okt 2012, 19:18
Wat mooi, die laatste foto!
Gefeliciteerd met haar verjaardag! En sterkte voor later.
Odette&Fenna
-
Anne&Wendie
-
Contacteer:
Bericht
door Anne&Wendie » di 02 okt 2012, 19:56
Beetje dubbel gevoel dus bij haar verjaardag, maar voor nu toch gefeliciteerd!
De paarden bij jou halen wel mooie leeftijden hoor.
De foto's in het water zijn prachtig!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
-
Bram
Bericht
door Bram » di 02 okt 2012, 20:12
Gefeliciteerd!! mooie foto's.
Sterkte voor straks erg naar allemaal....
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » di 02 okt 2012, 22:45
En weer eentje die zo'n prachtige mijlpaal bij jou haalt. Bijzonder hoor dat veel paarden bij jou oud worden. Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Haila maar erg verdrietig dat je nu al zeker weet dat het haar laatste is. Troost je met de gedachte dat je uit liefde besluit haar te laten gaan, dat is het laatste goede dat je voor haar kunt doen. Sterkte de komende tijd Karin maar wacht niet te lang, ook dat is houden van, hoe moeilijk het ook is.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Anna
Bericht
door Anna » wo 03 okt 2012, 00:10
Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met deze prachtige merrie
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren

-
foss
Bericht
door foss » wo 03 okt 2012, 03:15
Reinou schreef:Goh die is laat in het jaar geboren

was niet gepland toch?
Toch gefeliciteerd, ze heeft een mooie leeftijd. Jammer dat het een aflopende zaak is, maar ze heeft iig. een goed leven gehad bij jou

Haila was een ongelukje ze is verwekt door 2 jaarling fjorden haar moeder was 2 toen ze werd geboren.
Ja ze heeft het goed gehad en alles gedaan in haar leven hetcwas altijd een pittige merrie onder het zadel.
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
foss
Bericht
door foss » wo 03 okt 2012, 03:18
[quote="Anita"]En weer eentje die zo'n prachtige mijlpaal bij jou haalt. Bijzonder hoor dat veel paarden bij jou oud worden. Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Haila maar erg verdrietig dat je nu al zeker weet dat het haar laatste is. Troost je met de gedachte dat je uit liefde besluit haar te laten gaan, dat is het laatste goede dat je voor haar kunt doen. Sterkte de komende tijd Karin maar wacht niet te lang, ook dat is houden van, hoe moeilijk het ook is.[/quote
Dank je Anita ja ik doe mijn best om ze goed te verzorgen en ze de liefde te geven die ze verdienen.
Ik weet dat laten gaan ook liefde is maar het kost zoveel moeite haar los te laten maar moet daarin goed aan haar denken.
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » wo 03 okt 2012, 06:20
foss schreef:Anita schreef:En weer eentje die zo'n prachtige mijlpaal bij jou haalt. Bijzonder hoor dat veel paarden bij jou oud worden. Gefeliciteerd met de 25e verjaardag van Haila maar erg verdrietig dat je nu al zeker weet dat het haar laatste is. Troost je met de gedachte dat je uit liefde besluit haar te laten gaan, dat is het laatste goede dat je voor haar kunt doen. Sterkte de komende tijd Karin maar wacht niet te lang, ook dat is houden van, hoe moeilijk het ook is.
Dank je Anita ja ik doe mijn best om ze goed te verzorgen en ze de liefde te geven die ze verdienen.
Ik weet dat laten gaan ook liefde is maar het kost zoveel moeite haar los te laten maar moet daarin goed aan haar denken.
Ik weet dat het moeilijk is, heb zelf ook al zo vaak voor die keuze gestaan, vooral bij onze honden.
Maar waar je ook voor moet waken is dat je er later niet een kater aan overhoudt omdat je tot de conclusie komt dat je te lang hebt gewacht. Daar kun je dan niets meer aan veranderen, het levert alleen maar schuldgevoelens op. Sterkte meis met je beslissing

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Love_Jordy
Bericht
door Love_Jordy » wo 03 okt 2012, 07:20
Wat heb je toch een geweldige paardjes! en ze mogen allemaal zo oud worden bij je, Super!
Sorrz,heb er overheen gelezen dat het aflopende zaak is. Heel veel Sterkte!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
-
foss
Bericht
door foss » wo 03 okt 2012, 09:02
Ja Anita je heb helemaal gelijk en ik weet het ook ik wil er ook geen spijt van krijgen weet wel dat ze deze maand gaat ga volgende week de veearts bellen voor overleg.
Wat ook moeilijk is dat Annika degene die haar al heel lang verzorgd het niet begrijpt die denkt dat ik haar voor de winter weg doe omdat er dan een ander paard op haar plaats kan staan.
Nou geen haar op mijn hoofd die er aan denk dat ik dat zou doen ik zie mijn paarden 3 x per dag en hun soms maar 1x in de week.
Gelukkig begrijpt Mariska mij wel en de buren bij stal zien het ook.
Hoe moeilijk het ook is liefde is ook loslaten elke dag rollen de tranen over mijn wangen dit is voor mij ook slopend.
-
Lotte
Bericht
door Lotte » wo 03 okt 2012, 11:30
Wat een dubbel gevoel moet het geweest zijn gister.
Veel sterkte gewenst voor de komende periode!
Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief!