wel of niet??
wel of niet??
Hai,
Vraag : zal ik wel naar de CK gaan nu Cajou redelijk slank is na de 125 km van 2 weken terug??
Ze is niet zoveel aangekomen en ze kreeg in Hardenberg ook al een 6 voor de bespiering.
Die spieren zijn echt wel toegenomen, maar het vet is er redelijk af.....
kan haar morgen nog aanmelden, wat zal ik doen?
deel 2 als ik wel ga, waar kan ik zo laat nog een box regelen??
Thirza.
Vraag : zal ik wel naar de CK gaan nu Cajou redelijk slank is na de 125 km van 2 weken terug??
Ze is niet zoveel aangekomen en ze kreeg in Hardenberg ook al een 6 voor de bespiering.
Die spieren zijn echt wel toegenomen, maar het vet is er redelijk af.....
kan haar morgen nog aanmelden, wat zal ik doen?
deel 2 als ik wel ga, waar kan ik zo laat nog een box regelen??
Thirza.
Re: wel of niet??
Ga je voor de fun neem ik aan? Dan gewoon gaan
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Gewoon gaan, ik ga ook geen deuk in pakje boter keuren met Sjol, maar who cares?
We gana gewoon voor het dagje uit!
We gana gewoon voor het dagje uit!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Gewoon gaan, je punten krijg je toch niet te horen (ja totaalscore) en het gros doet voor de fun mee, NK wordt je toch niet. Dan moet je een 40-pnter hebben lopen in je wei. Maar het is wel superleuk om mee te maken.
Ik moet ook nog even rond gaan bellen voor een box.
Ik moet ook nog even rond gaan bellen voor een box.
Geld het ook als de baas een 40 punter is? En het paard niet? Dan hebben we eventueel kansje..
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
- nancy imka
Nou dan kunnen wij wel thuis blijven hahahaSjolvir schreef:Geld het ook als de baas een 40 punter is? En het paard niet? Dan hebben we eventueel kansje..
Ja ik ook ben alleen een 40+ zal dat ook helpen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
zo wil iedereen een maatje 42....
ben bezig met de box....
ben bezig met de box....