Fello. onze nieuwe aanwinst

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
wendys

Re: Fello. onze nieuwe aanwinst

Bericht door wendys » do 27 sep 2012, 19:33

Haha Suus is dat een stille hint :D Maar Anka is gewoon geen makkelijk paard, daar moet je heel sterk voor in je schoenen staan om daar mee om te kunnen gaan. Daarbij is het geen paard om af en toe eens lekker ontspannen op te rijden. Dat gaat uiteindelijk wel, maar daar voor moet je eerst uitmaken wie de baas is en daar ook regelmatig mee aan het werk zijn. Isco is voor jullie gewoon een beter paard, veel meer recreatiepaard met een makkelijker karakter. Die kan je ook eens stil laten staan als je wat minder tijd hebt en daarna gewoon weer op klimmen. Hopelijk blijft dat ook zo. En haha met Fiasco had je gewoon de goden verzocht om het mis te laten gaan 8)7 En samen op buitenrit had dan ook een ramp geworden, jij op Fiasco en ik op Iwan de verschrikkelijke :+ Fello is veel beter!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » do 27 sep 2012, 19:54

Gefeliciteerd Suzan!
Ook fijn dat je gelijk zo'n goede klik hebt met hem.
Jammer dat je dat met Anca niet had,maar er zal vast wel iemand zijn die straks net zo'n band heeft met haar als jij met Fello.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » do 27 sep 2012, 20:21

Haha Wendy, daar zouden we dan wel uit komen! Ze is alleen van de verkeerde sexe, tussen jouw paardenmannenfamilie.
Isco/Fello (ik wen steeds maar aan de F-naam. Vindt die eigenlijk leuker dan Isco O:) ) past gewoon beter bij mij/ons. Net wat je zegt, opstappen en wegrijden. Losse teugel en kachelen maar!! Dat is voor mij veel beter en wie weet neem ik dat ontspannen zijn van mezelf mee naar Evita en Hikari. Al zijn die 2 ook veel koeler in hun kop, dan mams.

En Janine, ik weet eigenlijk zeker dat er iemand is, die met Anca een hele goede band zal krijgen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
wendys

Bericht door wendys » do 27 sep 2012, 20:36

Daar zeg je wat Suzanne! Dat zou flink ruzie worden tussen de mannen hier om zo'n knappe merrie. Helaas dan gaat het niet door, dat kan ik de mannen hier niet aan doen :+ Haha, ik zou niet eens weten waar ik de tijd vandaan moest halen, vind de 4 nu al een heel karwei en daarbij zijn er 2 die nog niet veel hoeven te doen omdat ze nog jong zijn en Hein die nog niks mag.

Maar met jullie en Fello ( ik moet er nog wel aan wennen hoor) gaat het helemaal goed komen! En idd die ontspanning meenemen naar die andere 2 en je hebt straks keuze genoeg voor heerlijke ontspannen buitenritjes!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Lotte

Bericht door Lotte » vr 28 sep 2012, 05:38

Wat een knapperd zeg, mooi dat het allemaal weer op zijn plaats valt zo!
Heel veel plezier met hem!
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
Plaats reactie