Fello is eigenlijk niet nieuw voor ons. Sterker nog; Fello is bij ons geboren. Alleen heet hij officieel Isco. Zijn vader is Ismo en moeder is dus Anca.
Leo en ik hadden het er wel eens over gehad. Hoe we hem zouden noemen, als hij mocht blijven, want dan moet er toch een F-naam op zijn paspoort komen te staan. Leo wilde hem Fiasco noemen. Ik vond het wel grappig, maar er was een FW'er die dat niet zo leuk vond

Isco heeft afgelopen 2 maanden ongeveer bij ons gestaan. Ik heb hem toen gereden. Hij was lichtjes ingereden.
Afgelopen weekend zijn we met 8 meiden en hun paarden naar de Drunense Duinen geweest en Isco mocht ook mee. Ik vond het al een fijn dier, maar tijdens dat weekend heeft hij wel bewezen, dat hij een gouden paardje is!!!
Als jongste moest hij mee voorop, hij vond niets eng, stond hij braaf stil, zodat ik foto's kon maken van de rest en nog veel meer!! Ik was helemaal verkocht.

Hij hinnekt nog regelmatig om te horen of zijn vriend(innen) er nog wel zijn.
Tijdens dit weekend ben ik ook aan het denken geweest over een F-naam. Er werd al vanalles geroepen, Flubber, Freggel, Furby. Ik zei Fiasco er nog eens bij. Maar nee, dat vonden ze ook niks. Toen kwam ik ineens op Fellow, maatje. Alleen dan maar zonder w. Ik vond dat eigenlijk wel een leuke naam. Ook Leo vond het leuk, en dan echt als Fello, en niet met dubbele oo.
En vanmiddag kreeg ik dus te horen, dat hij weer van ons is!!! Hij wordt eerst nog betuigd en komt dan definitief onze kant uit. Ik zit helemaal te stuiteren. Ben alleen thuis, maar moest het toch echt even kwijt!!! (dat merk je wel aan het schrijven, van hot naar her...)