Afgelopen voorjaar opgegeven...láng getwijfeld of ik zou gaan, toch maar gedaan
Het wassen gister ging top, vanochtend was ze niet helemaal meer schoon, maar het was gauw opgelost. Ze stapte trailer zo op

Is voor ons toch altijd iets bijzonders hihi. En toen begon het feest. Het eerste kwartier dat we onderweg waren heeft ze behoorlijk staan steigeren op de trailer *slik* Gewoon doorgereden en uiteindelijk heeft ze de strijd opgegeven. Toen we bijna bij de manege waren stonden we helaas in de file, waardoor ze weer even onrustig werd. Uiteindelijk Fin op de weg uitgeladen en lopend verder gegaan, het duurde zo lang.
Op het terrein keek ze d'r ogen uit, allemaal gele vriendjes

De een nog leuker dan de ander. Gelukkig kalmeerde ze snel. Toen op voor stamboekopname. De uitslag van de meting was wel een lichte verrassing, 1.43m is ze blijkbaar
Daarna mochten we al gauw de ring in. Eerste rondje was even spannend en toen had ze het wel gezien

Het voorbrengen ging eigenlijk keurig, volgens mij liet ze zich in stap wel goed zien. Draf...tsja ze kan beter, volgende keer maar even goed oefenen. Ik had Douwina gevraagd om niet te veel aan te moedigen, omdat Fin nog wel eens gekke sprongen kan maken. Achteraf had het toch meer gekund, dus goed leermoment!
Uiteindelijk mochten we als tweede van de drie opstellen met 8-8-6-7-7=36 punten en een 1e premie

Zelfde puntenlijstje als 2 jaar geleden, maar dan met een andere bemerking op de benen. Ik verwachtte commentaar op haar piephakken, maar het werd de volle sprong. Ook terecht trouwens!
Tussendoor heeft Fin zich goed vermaakt met het hooinet en met Hjala

Op het eind van de dag hebben we nog mee gelopen met best getoiletteerd, waar Finnea als 1e mocht opstellen. Ook met het kampioenschap, al wist ik wel dat het geen zin zou hebben

Douwina ving nog een opmerking van de jury op dat Fin zo goed kon stappen...altijd fijn om te horen natuurlijk!
Toen was het tijd om naar huis te gaan. Ook dit keer stapte Fin weer makkelijk de trailer op, na een beetje aanmoediging van Anne. Op twee of drie sprongetjes na hebben we haar de hele rit niet gehoord. Logisch, volgens mij was ze hartstikke moe
Natuurlijk nog wat foto's om te laten zien hoe Fin er bij stond. Geen foto's van tijdens de keuring, maar ik heb genoeg FW-ers gezien met camera's, dus die volgen ongetwijfeld
Jammer van de oortjes en dat ze wat weg kijkt, maar ze staat er zo stoer op!
Knap peerd
Toen moest d'r koppie er nog op...Fin had niet zo veel zin meer, dus wiens hulp schakel je dan in??? Juist ja, Esther!!
En tot slot, een paar foto's van Finnea in de wei vorige week...als we dit er aan de hand nog eens uit krijgen