even voorstellen

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Freek

even voorstellen

Bericht door Freek » zo 16 sep 2012, 11:49

ik ben eline en heb sinds 6-6-2012 mijn lieve fjord freek

freek is in juni 3jaar geworden en kon helemaal niks behalve af en toe bekapt te worden.
zijn ouders zijn; Rika X Karant.
wat hij nu allemaal kan is; aan het halster mee lopen, dekens, poetsen, binnen/buitenbak, traktors, loders, auto's, longeren, longeren met de passoa, en hij kent het zadel al maar is nog niet klaar om onder de man beleerd te worden (doe met hem nu veel grondwerk en krijg vanaf volgende week zondag er hulp bij)
hij is nu ongeveer 1.40 groot maar groeit nog.
heeft nu een vriendin op de wei gaat heel goed tussen die 2.
moet wel zeggen dat ik met hem tot nu toe alleen maar vooruit ben gegaan en mag dus echt niet klagen :D

hier wat foto's van hem;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
Anita
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Anita » zo 16 sep 2012, 11:50

Welkom op FW Eline. Ik ben Anita, 50 jaar en getrouwd met Jeroen. Ik ben in het bezit van een Fjordenfamilie die bestaat uit moeder Meline en haar kinderen Celony, Djambo, Ferro, Gino, Hindra en Indre. Afstamming van allemaal vind je in mijn onderschrift. Meline is weer drachtig van een volle zus of broer van Ferro, Hindra en Indre.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Freek

Bericht door Freek » zo 16 sep 2012, 11:54

hey anita bedankt en ik ken je bokt.nl ik heet daar rusty886 en wat een leuke grote familie kwa fjorden heb!
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
Rehtse

Bericht door Rehtse » ma 17 sep 2012, 20:49

Ach.. wat een lief koppie heeft jouw fjord :L

Ik zal mijzelf ook maar even voorstellen :))

Mijn naam is Esther en ik ben 24 jaar jong.
Ik heb 4 fjorden en een kruising.
Verder ben ik meer een stille mee lezer, maar ik vond deze toch ook wel erg leuk :-D .
Veel plezier gewenst hier :J
Groetjes...
Huisje, Beestjes, paardjes :L
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann

Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente :L)
Dennis

Bericht door Dennis » ma 17 sep 2012, 21:26

Hoi hoi en welkom hier!

Ik ben Dennis, 31 en woon in Brabant? Zelf heb ik Geke, een twee jarige fjord en Dreams, een twee jarige shet. Verder lopen er bij mijn oom nog 2 fjorden en 2 shetjes waar ik wekelijks kom.

Veel plezier hier :)
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 18 sep 2012, 07:23

hoi,

Ik ben Nancy 30 jaar en woon in Leiderdorp (zuidholland) ik heb zelf twee fjordendames. Imka van 24 jaar en Emy van 4. Ik rij vooral recreatief en Imka doet eigenlijk niet zo heel veel meer. Af en toe nog een stukje voor de wagen of onder de man stappen/draven. Maar niet meer werken. Die staat lekker te genieten van haar oude dag verder ;)

Veel plezier met je fjordje en hier op FW!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 18 sep 2012, 08:38

Welkom Eline,

Ik ben Annabel, 27 jaar en woonachtig in Wanneperveen (kop van Overijssel) en ben eigenaresse van een leeftijdsgenootje van jou Freek, genaamd Flamingo (Sebastiaan x Yocohama - Toddy). Flam is momenteel drachtig van de hengst Drafur en staat verder ook nog lekker op het land te genieten van haar vrije leventje. Daarnaast heb ik ook nog drie NMPRSjes: De vierjarige Flower en haar hengstveulen Tofino en jaarling Fleur. Maar zeker zoveel hoor je mij waarschijnlijk over de ruin Binkie (Timor x Pauliena - Tunar) van mijn schoonvader, die ik eigenlijk ook als zeker zo eigen mag beschouwen.

Veel plezier hier!
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » di 18 sep 2012, 08:50

Ah, een F'je erbij!! Er is een speciaal F'jes topic, voor alle drie jarigen perikelen!!

Mijn eigen F'je staat daar ook in, Fjella (v. Manus). Die staat momenteel bij hengstenhouderij van den Berg, waar is sowieso al veel te vinden ben, om beleert te worden zowel onder het zadel als voor de wagen.
In ruil daarvoor logeert de merrie Yarra met haar zoontje Amiro in mijn weide en daar staat ze samen met mijn eigen merrie Tea (Halldor) en haar zoontje Icarus (v. Anton). Fjella is ook weer een dochter van Tea. Tea is momenteel weer drachtig en wel van de hengst Drafur.
Mijn vierde, en dan houdt het op hoor, is de merrie Jeskim (v. Zidar). Zij staat in bruikleen op een dagbestesteding voor autistische kinderen waar ze geweldig werk doet met de kinderen, ze zijn ook allemaal dol op haar!! Ze hobbelt wat met de kinderen op haar rug, wordt compleet in de watten gelegd met appeltjes en poetsbeurten, dus een geweldig plekje voor een oudere dame, is alweer 23..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
froukje91

Bericht door froukje91 » di 18 sep 2012, 15:44

Hallo,
Ik ben froukje. Heb zelf geen paarden maar kan alle energie kwijt bij mijn opa en oma. Ze hebben 5 fjorden, Viola, Ellen, Fiona, Hanna en Isak. Ik rij vooral op Ellen en afentoe op Viola een bosritje.
Groetjes Froukje
Ivonne

Bericht door Ivonne » di 18 sep 2012, 18:47

Welkom, ik ben Ivonne en heb net als jij een F-je. Fatoush heeft helaas vergroeide benen en op hem rijden zal niet gaan. Maar omdat hij geen pijn heeft blijft hij lekker. Ook heb ik zijn moeder, Marga, nog. Freek heeft een lief koppie zeg! Veel plezier hier
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Freek

Bericht door Freek » wo 19 sep 2012, 12:42

bedankt allemaal en freek heeft inderdaad een leuk hoofdje ben nog bezig om hem onder de man te krijgen maar ga er vanaf zondag met begeleiding verder met horsemanship en probeer hem daar mee ook klaar te stomen :D ik denk dat ik het hier wel goed naar mijn zin zal hebben
Sjoerd

Bericht door Sjoerd » wo 19 sep 2012, 14:07

Welkom op het verslavende Fjordenwereld!!

Mooie Fjord :~ mooie koppie!!

Ik ben Saskia ( Sjoerd ) en ben de trotse eigenaar van mijn 10 jarige Yoddy.
Veel plezier op het forum !!!
Rust zacht lieve Teddy 05-04-1993 +12-03-2009

Yoddy X Fjelljon X Larsto
Yoddy Reserve Kampioen 2009
Yoddy kampioen 2011
Freek

Bericht door Freek » vr 21 sep 2012, 17:01

bedankt saskia dat zal wel lukken :D
Plaats reactie