Aangezien mijn interpretatie van rechts achter het hunnebed anders is dan die van diegene die probeerde uit te leggen waar ze stonden.
Echter na langs het hunnebed te hebben gereden en rechts alleen mais, aardappels en bieten te hebben kunnen ontdekken, rondje
gereden en weer naar startpunt gegaan.
Optimsitisch mens als ik ben, bedacht de al mijn bekende weitjes aldaar dan maar af te gaan rijden.
Dus dit keer, niet rechts af naar het hunnebed, maar rechtdoor op het zandpad.
En 1e graspad rechts maar ingedoken, je weet het maar nooit..
En ja, wat schetste onze verbazing! De h-tjes!!!!
Dibbes rende blij de wei in plofte neer met een pretsnuit (die had de paarden niet gezien, stonden achterin).
Totdat de Hepsie haar snuit op hem duwde (liep natuurlijk weer voorop), zo snel heb ik mijn lichtjes grijzende
stofsok de laatste tijd niet zien rennen, hij was binnen no time bij de auto.
Kiekeboe!!! Wie ben ik?
Ehhhhhhh, Hjala?
Neeehhhhhhhh, raad nog eens!!!! Dat kan toch niet! Sufferd!
Hmmm, ben je Hepsie dan?
Ja, hoo hoo, Hepsie met vrienden he!? Niet gewoon Hepsie!
Even snackje tussendoor, leuk paard uithangen is vermoeiend.
Mijn baasje had een leuk ander mensen kind meegenomen, mocht ik mee wandelen in de wei.
Mijn vriendjes gingen natuurlijk mee!
En dan wordt het tijd om te gaan, afscheid te nemen en vaarwel en tot de volgend keer te zeggen...
13 juni tot 15 september was best lang.
Wel het vriendelijke verzoek aan de Heps, om niet alleen leuk achter draad te poseren bij het afscheid,
draadjes wegshoppen is niet mijn hobby.
Smelt.....ben verliefd op dat gekke dier, dat koppie...
Even de andere uit je veld sturen.
Toen we net aankwamen..
Heerlijke wezens toch, fjorden!
Wat deden we nog meer voor we weer naar huis gingen?
Meten is weten..
1.30 vloek.
Niet te zien, maar dit is follow the Doom, die loopt voorop, daar achteraan slingerend de Hepsie en daarachter de friends.
Zo heeft ieders zijn zwaan kleef aan?
Sorry we trainen elk paard dat zich vrijwillig aanmeldt meteen mee.
hmmm, probleem is niet de maat van Hepsie, maar die van mij...
Achternichtjes passen er prima bij.. mopper..
Maatje cob past in ieder geval prima!
Laat ik eerlijk zijn, naast fotograafje pesten, blijft eten toch hun grootste passie.
Nieuw speeltje voor Tobago, maar aangezien die buiten gebruik is wegens kreupelheid, leent Sjol hem zolang.
Er was nog een klein H-tje dat zichzelf beter wou profileren, dus die heeft een eigen topic gekregen.