Bericht
door Esther » vr 14 sep 2012, 17:41
Welkom hier!! Beetje late reactie..
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 gele monsters. Jeskim (v. Zidar) is 23 en staat in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen. Ze is dus nog wel van mij, kan ook geen afstand van haar doen en als ze het werk daar niet meer kan doen komt ze weer lekker naar huis. Maar tot nu toe gaat dat allemaal prima en zijn de kids dol op haar!
Bij mijn ouders, waar ik vlak bij woon, staat momenteel Tea (v. Halldor) en Icarus (v. Anton), is moeder en zoon. En momenteel hebben zij als weidegenoten Yarra (v. Ramiro) en Amiro (v. Alm), ook moeder en zoon. Amiro is ook nog een veulen en de twee kleine ventjes kunnen dus lekker samen spelen. Zij zijn van Bart van den Berg en de reden dat ze bij mij lopen is dat mijn 3 jarige merrie Fjella (v. Manus) bij hem staat om haar te beleren, dus die hebben we even geruild, omdat ik ook graag een hengstveulen bij die van mij wilde. Fjella is ook weer een dochter van Tea.
Ben vaak te vinden bij Bart op het erf, niet alleen om Fjella te beleren, maar ook om af en toe wat te helpen en hopelijk binnenkort ook weer wat met Reinar te gaan doen. Deed ik van het voorjaar vaak, maar kwam er nu steeds niet van helaas, heb nu hopelijk weer wat meer tijd voor hem.
Een heel verhaal, hihi.. Maar om kort te gaan heb ik dus behoorlijk veel fantastische fjorden in mijn leven!!
Heinar is leuk zeg!! Zie er niet meteen een echte Orsta in en ook geen Sebastian, een mooie mix dus!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'