Na de keuring hebben we de paarden weer in de trailer gezet en hebben we de paarden terug gebracht naar de ouders van Leo. En daarna zijn we naar Leo en Suzanne gegaan om daar de verjaardag van Marco te vieren, want die was jarig die dag. Het was hartstikke gezellig, we hadden een berg lekkere hapjes en taart uiteraard.
Ondertussen bleef Iwan door ons hoofd spoken, hij had ons hart een beetje gestolen. Van schuw veulen vrijdag, was hij zaterdag al een stuk beter aan te halen. En zoals de mensen weten die op de keuring zijn geweest, was hij te koop. Maar ja we hebben er al 3 en thuis zeker geen plek voor nog 1. Maar ja hij is jong, kan nog een aantal jaar naar de opfok, bla bla bla. Zondagochtend toen we wakker werden het er nog eens over gehad en dit was het gevolg daarvan:

Iwan was van ons!! We zijn hem die ochtend wezen halen en toen kwam de kennismaking met derest. Nou die was best heftig moet ik zeggen, Iwan had een beetje veel praatjes! Schrok er eigenlijk wel van, een veulen van 5 maanden die zo doet.

En daar ging hij door de wei, lopen kan hij wel

Cobus deed er niet zolang over om hem te vertellen dat hij de baas was.

Maar Iwan durfde wel.

Job werd gelijk onder de voet gelopen.

Maar uiteindelijk ging het beter. Leuke kleurencombinatie dacht ik zo

Afgelopen vrijdag zijn we naar huis gegaan, wij hadden Heino en Iwan in de trailer staan en Leo en Suzanne reden met Cobus en Job in de trailer. Eenmaal thuis lekker op de wei.

Zondags hebben we Iwan en Job mee naar huis genomen en heeft Iwan kennis kunnen maken met de paddock en stal.

Iwan blijft een maandje bij ons thuis en gaat daarna naar Balloo, bij Jan en Jose in de opfok. Het is voor ons wel ver weg maar ik weet dat hij daar in goede handen is.
We zijn vast niet de 1e die tijdens een vakantie een vakantieliefde ontmoeten, maar dit is wel een vakantieromance met een happy end!!