ik zit al een tijdje mee te kijken hier op Fjordenwereld, maar heb ons nog nooit echt voorgesteld. Dus na een tip, ga ik dat nu toch maar eens even doen.
Ik ben Milou, woon in Loosdrecht en heb een hele leuke fjord, waar ik elke dag weer vrolijk van word!
Dit is d'r dan Bonny (v. Orsta en m. Vesta)

Ze is nu ruim een jaar van mij, en sinds maart'12 zijn we wat serieuzer aan het dressuren.
Ik had haar eigenlijk gekocht voor lekker recreatief op de hei, maar aangezien ze soms haar buien heeft komen wij niet meer op de hei;)! Dus toen dacht ik dan ga ik maar is kijken wat er dressuur matig inzit.. en dat gaat tot nu toe leuk, gisteren hebben we onze derde 'wedstrijd' gereden en een B2 diploma gehaald met 190punten!
Voor dat ik Bonny kocht was ik werkzaam in de paarden en starten ik regelmatig bij de KNHS. Dat was ik zat, dus ben ik werk gaan zoeken buiten de paarden en wou ik ook weer lekker net zoals 'vroeger' een fjordje voor op de hei. Nou ja dat laatste loopt nu dus iets anders, maar dat vind ik helemaal niet erg. Want ik merk dat sinds ik haar dressuur matig heb opgepakt de doelen alweer gesteld worden, alleen nu is dat op mijn eigen tempo en met mijn eigen paardje en dat geeft een beter gevoel. Ook vind ik het leuk dat het weer eens wat anders is en gaat als bij de KNHS, dat neemt natuurlijk niet weg dat ik haar niet ooit is KNHS wil starten;)!
Ik denk dat ik zo wel een goed samen gevat beeld heb gegeven van Bonny en mij.
In de toekomst komt er vast nog meer,
bedankt voor het kijken!
Bonny & Milou