Even voorstellen, mijn fjord en ik;)!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Milou89

Even voorstellen, mijn fjord en ik;)!

Bericht door Milou89 » vr 17 aug 2012, 15:03

Hallo allemaal,

ik zit al een tijdje mee te kijken hier op Fjordenwereld, maar heb ons nog nooit echt voorgesteld. Dus na een tip, ga ik dat nu toch maar eens even doen.

Ik ben Milou, woon in Loosdrecht en heb een hele leuke fjord, waar ik elke dag weer vrolijk van word!

Dit is d'r dan Bonny (v. Orsta en m. Vesta)

Afbeelding

Ze is nu ruim een jaar van mij, en sinds maart'12 zijn we wat serieuzer aan het dressuren.

Ik had haar eigenlijk gekocht voor lekker recreatief op de hei, maar aangezien ze soms haar buien heeft komen wij niet meer op de hei;)! Dus toen dacht ik dan ga ik maar is kijken wat er dressuur matig inzit.. en dat gaat tot nu toe leuk, gisteren hebben we onze derde 'wedstrijd' gereden en een B2 diploma gehaald met 190punten!

Voor dat ik Bonny kocht was ik werkzaam in de paarden en starten ik regelmatig bij de KNHS. Dat was ik zat, dus ben ik werk gaan zoeken buiten de paarden en wou ik ook weer lekker net zoals 'vroeger' een fjordje voor op de hei. Nou ja dat laatste loopt nu dus iets anders, maar dat vind ik helemaal niet erg. Want ik merk dat sinds ik haar dressuur matig heb opgepakt de doelen alweer gesteld worden, alleen nu is dat op mijn eigen tempo en met mijn eigen paardje en dat geeft een beter gevoel. Ook vind ik het leuk dat het weer eens wat anders is en gaat als bij de KNHS, dat neemt natuurlijk niet weg dat ik haar niet ooit is KNHS wil starten;)!

Ik denk dat ik zo wel een goed samen gevat beeld heb gegeven van Bonny en mij.

In de toekomst komt er vast nog meer,

bedankt voor het kijken!

Bonny & Milou
Amber_

Re: Even voorstellen, mijn fjord en ik;)!

Bericht door Amber_ » vr 17 aug 2012, 16:52

Welkom :D

Ik heb 3 Fjorden, waarvan 1 familie is van jouw Bonny !
Dat is Fjordy, een 15 jarige ruin van Orsta ! Ik spring met hem B paarden, L SGW tussen de paarden. Dat is mijn topper. Daarnaast heb ik nog een 6 jarige ruin Toot (V. Manus) en een Rodblakk hengst van 2 Gio (V. hermanssen)

Welkom hier !
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Lisa

Bericht door Lisa » vr 17 aug 2012, 18:02

Welkom hier!

Ik ben Lisa, 20 jaar en in het bezit van een 1 jarige fjordenmerrie genaamd: Hjala. Hjala is mijn kleine topper en heeft als vader Cikaro en moeder Alinde die helaas overleden is. Daarnaast rijd ik op de fjordenmerrie van de vriend van mijn oma genaamd: Britt (v. Timor)
Ik ben recreatief met de paardjes bezig. Veel buitenritten en mennen vind ik ook erg leuk, maar dat staat op het moment op een laag pitje.

Veel lees en schrijfplezier hier.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Ivonne

Bericht door Ivonne » vr 17 aug 2012, 20:07

welkom, ik ben Ivonne. Ik heb de 20 jarige merrie Marga(v. Sebastian) en haar 3 jarige zoon Fatoush (v. Timor).
Bonny heeft een lief hoofdje zeg! Veel plezier hier op FW, maar dat gaat vast lukken
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Suus

Bericht door Suus » vr 17 aug 2012, 20:35

Mooi beestje is Bonny! Wel jammer dat het op de hei niet wil lukken, maar misschien als ze dressuurmatig goed voor elkaar is dat dat ook goed komt!
Ik ben Suzanne en heb ook een 20-jarige, Morris, ooit Z2-dressuur en klasse II endurance, nu met wedstrijdpensioen en lekker in het bos rijden!
Morris, mijn superfjord!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 18 aug 2012, 04:59

Ah, de koe maar meteen bij de horens gevat zie ik. Echt voorstellen hoef ik me denk ik niet meer na ons vluchtige contact op de keuring in Wijk en de PB's daarop volgend omdat ik graag weten wilde welk paard ik nu onder het zadel op de foto had gezet haha.
Je hebt vast in die PB's mijn onderschrift wel gelezen en weet dus inmiddels van mijn 7 Fjorden, moeder Meline (de 3e 20-jarige in dit tpic op rij haha) en haar 6 kinderen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » zo 19 aug 2012, 09:22

Hoi Milou, leuk dat je je nu voorstelt, we hebben elkaar in Wijk bij Duurtede gezien, ik regelde de FjordSport. Nou, ik ben dus Marieke, 46 jaar en ik heb een grakleurige Fjord Kjeld (22) die met pensioen is, een 2 jarige rodblakke Fjord Grubis en 2 NMPS merries Floor (10) & Fleur (6). Zij zijn allebei drachtig.
Nientjepientje

Bericht door Nientjepientje » wo 22 aug 2012, 22:00

Welkom hier!

Ik ben Nina 21 jaar en een heb een 2 jarige fjord genaamd Gijs.
Komt Bonnie toevallig uit Spaarndam vandaan?

veel plezier hier!
Gijs Hermansen x Brusvein
Afbeelding

Rust zacht lieve Linka<3
17-05-2010 - 30-12-2011

Als je een paard iets leert met geschreeuw, zal het nooit luisteren naar je gefluister.
Sabbuh

Bericht door Sabbuh » ma 03 sep 2012, 10:03

Welkom hier!

Ik ben Sabrina 21 jaar en heb zelf een 3 jarige Fjord genaamd Falko.
Veel lees en post plezier!
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 03 sep 2012, 10:08

Hoi Milou welkom hier!
Ik ben Annalynn en heb mijn beide Fjorden, Ilonka (24 v. Brusvein) en Brass (7, v. Topas) in Hollandsche Rading staan. Behoorlijk in de buurt dus en mijn beide pony's zijn echt bomproof. Als je weer eens de heide op wil en je kan wat ondersteuning gebruiken wil ik gerust jouw kant op komen om samen een ritje te doen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Marcha

Bericht door Marcha » ma 03 sep 2012, 12:49

Hoi Milou...
Leuk dat je er nu ook bent...leuke pony jouw Bonny.
Groetjes Marcha
Plaats reactie