Bericht
door Esther » zo 12 aug 2012, 07:44
Vrijdagavond ineens bij Jeskim op bezoek geweest. Ik was een beetje down en dus zei mijn vader hup in de auto, we gaan naar Jeskim!!
Heerlijk even weer met mijn oudje knuffelen!!
Ze staat momenteel een beetje vakantie te houden, mensen daar hebben vakantie. De verzorgsters komen nog wel uiteraard.
Ze staat op de wei met twee shetjes, superplekje.
Het gaat heel goed met haar alleen als ze niet op vlakke ondergrond loopt struikelt ze nog wel eens, in de bak gaat het prima! En ze is nog steeds super met de kinderen!!
Op koninginnedag was ze op buitenrit flink gevallen en dat was even spannend, ze lag echt in de spagaat op de weg en het heeft 5 minuten geduurd eer ze overeind kwam, maar ze wilden mij ook niet meteen laten schrikken, hebben afgewacht hoe het af liep en het was na wat rust en lichte beweging zo weer in orde.
Maar ze ziet er super uit, iets dikkig, maar ja, Jeskim wordt makkelijk dik, maar ook niet moddervet hoor!!
Verder dacht ik nu ineens, jemig wat is het eigenlijk een ukkie!! Dan ben je Tea en Fjella gewend en dan ineens naast dat onderdeurtje, hihi.. Viel mijn ouders ook ineens op, haha!!
Maar ze voldoet nog prima, ze vermaakt zich goed, de kinderen vermaken zich met haar, de verzorgsters kopen regelmatig nieuwe spulletjes voor haar, oornetje, nieuw touw, nieuw halster, ze wordt schaamteloos verwend geloof ik, haha!!
Ideale oplossing!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'