Wondje op been/keuring
Wondje op been/keuring
Is het zinvol om met een paard, dat een wondje op been heeft, en daaronder is het veedikt, naar de keuring te gaan? Zit aan buitenkant achterbeen, tussen kogel en sprong. Wondje is dicht, plekje is iets verdikt gebleven
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: Wondje op been/keuring
Dat had Fenna ook. Ik was bang dat ze een opmerking zou krijgen, maar ze had een 7 voor beenkwaliteit.
Blijkbaar is het dus niet erg.
Blijkbaar is het dus niet erg.
Odette&Fenna
Hoge punten op beenwerk krijgt ze toch niet haha. Maar kon me iets van janna en dieter herinneren dat die niet heen gingen omdat een dik been niet gewenst was ofzo.
Wij gaan gewoon voor de fun, en veldopvulling,niet voor de hoge ogen.
(ja, ben weer lid, kriebelde toch wel weer, en gaan dus gewoon voor de leuk, en om de keuring iets voller te maken haha)
Wij gaan gewoon voor de fun, en veldopvulling,niet voor de hoge ogen.
(ja, ben weer lid, kriebelde toch wel weer, en gaan dus gewoon voor de leuk, en om de keuring iets voller te maken haha)
Hey leuk, waar ga je heen? Ik schrijf er misschien ook nog wel 1 bij
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
vorig jaar zijn wij met Hendrik geweest, hij had net een week of 3 daarvoor met zijn achterbeen in het draad gezeten, de hechtingen zaten er nog in maar hij liep er goed mee. de jury vroeg wel hoe die aan die wond kwam maar verder geen aanmerkingen op gehad, hij had toch een 8 voor het beenwerk. dus ik denk dat het allemaal nog wel meevalt
Dieter had een olifanten been hoor, was niet gewoon een verdikkinkje bij een wondje, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
oh haha. nou we zien het wel. Ga voor de leuk heen dus geen verwachtingen.
Hoe erg dik is het? Dieter kon je inderdaad weinig sprongvorm meer aan ontdekken zo dik opgezwollen was het (nu gelukkig al lang niet meer, maar dat was ook 2 dagen vantevoren).
Geluk is de vrucht van intens werk
oh zo erg is het niet. Is gewoon verdikt om het wondje verder niet. Maar lijkt wel alsof het been wat gevuld is, je ziet het wondje niet direct zegmaar
Dan moet het nog wel te doen zijn
...zolang botstructuren nog goed zichtbaar zijn!

Geluk is de vrucht van intens werk
mijn Cajou had op de keuring ook een verdikt achterbeen en een halve hoef op haar kont staan met de korst er net vanaf..... geen gedoen mee gahad, als ze maar goed lopen.
dan weten ze in elk geval dat je een weilandpaard hebt,... en geen boxknol...
succes
dan weten ze in elk geval dat je een weilandpaard hebt,... en geen boxknol...
succes
Wondje kijken ze echt niet naar hoor, exel zat onder de bijtwonden van het spele en haalde ook gewoon een nette eerste premie. Cadiz zit onder de lidtekens op zn benen en daar heb ik ook nog nooit wat over gehoord.
Gewoon gaan dus
Gewoon gaan dus