Het geval "OWJA we moeten nog L1 voor de keuring doen...."

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Margot van Rins
Moderator

Het geval "OWJA we moeten nog L1 voor de keuring doen...."

Bericht door Margot van Rins » do 16 aug 2012, 17:42

Ik geef me ieder jaar weer enthousiast op voor het diploma rijden L1 voor het stamboek.

Nou is Rins steeds ouder, en we zijn allebei een stukkie rustiger ;)

Maar Rins keek overal naar en lette ook echt super op mij, maar we bakten er niet zoveel van, maar op zich het was leuk en we hebben het weer geprobeerd, voor mijn 30e en rins haar 20e halen we het vast wel...

Tot die tijd hobbelen we gewoon rond *o/*

Excuus, thuis gaat veeel beter, werkt jammer genoeg niet?? Toch???

Afbeelding

Rins en ik (waarschijnlijk kijk ik zo "zwoel" omdat de zon met mega kracht en met 25 graden in mijn ogen scheen en het bloedheet was en mijn dagcreme zo in mijn ogen droop.. maar goed.)

Afbeelding
Zoek ons... als u naar Hans Anders moet maar door de credietcrisis geen nieuwe bril kan aan meten wens ik u veel succes!

Afbeelding
Zo moet het! Neee, dit is niet een fout van Pearle, maar mijn fototoestel is aan vervanging toe credietcrisis, nou heeft mijn moeder de foto genomen en die vond pearle te duur dus die heeft bij de drogist een bril gekocht, misschien datr daar de oorzaak zat....

Afbeelding
Redbull geeft je vleugels!!! Maar géen nageving :n

Afbeelding
Dit waren sporadische momenten O:)

Afbeelding
Het moest allemaal gewoon net iets beter!
en dan is dit nog een heeeeele goede moment opname!

Afbeelding
Sorry maar die amazone achter mij doet een beetje vreemd... :)) Is zijn van FW?? Zo ja? Nice to meet you! *o/* (bedankt voor deze foto want normaal sta ik zo moeilijk op de foto's, maar deze kon ik gelukkig zelf selecteren, dus vandaar dat ik hier nog goed mee weg kom! ;) )

Afbeelding
Lol met je knol! (moment-opname 8/7 )

Afbeelding
Voetjes van de vloer

Afbeelding
Toen zei Marieke loop met mij naar de jury, Rins kan ook mensentaal die snapte het en voor dat ik wist sjokte ze achter Marieke aan!

Afbeelding
Voordat Maureen met haar uitleg begon, dat ze wat voorzichtig op gras liep, keek Rins nog een keer naar de bodem en moet gedacht hebben... "huh?" normaal eet ik dit toch?

Afbeelding
172 punten, maar we kunnen nog wel lachen :#
RINSKE

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

:L :L :L
Milou89

Re: Het geval "OWJA we moeten nog L1 voor de keuring doen...

Bericht door Milou89 » do 16 aug 2012, 18:44

Whaha, ja dat ben ik.. Jemigg.. wat ik daar deedd...!

Die van jou heeft ook een kol.. en lange manen..! Die van mij ook, haha wat leuk.
~mirjam~

Bericht door ~mirjam~ » vr 17 aug 2012, 14:20

Gewoon doorgaan Margot, en lol met je knol is toch het belangrijkste of niet. :+
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » za 18 aug 2012, 11:20

Margot, het ging helemaal niet zo gek! Normaal eet Rins het gras en nu moest ze er ineens dressuren. Bovendien deden jullie onwijs je best en zag het er heel leuk uit (zeker als je glimlacht :) ). OK er zijn nog wat puntjes om te oefenen, maar je vergeet te zeggen dat Maureen ook zei dat Rinske erg BRAAF is (mag toch ook wel gezegd worden) en dat je haar in galop mooi nageeflijk hebt. Go Margot! Ik vond het heel netjes wat je liet zien (vergeet ook niet de 8 voor verzorging, het zag er piekfijn uit!)
Stuur me nog even een e-mail, dan kan ik je mijn foto's toesturen.
Plaats reactie