Nou is Rins steeds ouder, en we zijn allebei een stukkie rustiger

Maar Rins keek overal naar en lette ook echt super op mij, maar we bakten er niet zoveel van, maar op zich het was leuk en we hebben het weer geprobeerd, voor mijn 30e en rins haar 20e halen we het vast wel...
Tot die tijd hobbelen we gewoon rond

Excuus, thuis gaat veeel beter, werkt jammer genoeg niet?? Toch???

Rins en ik (waarschijnlijk kijk ik zo "zwoel" omdat de zon met mega kracht en met 25 graden in mijn ogen scheen en het bloedheet was en mijn dagcreme zo in mijn ogen droop.. maar goed.)

Zoek ons... als u naar Hans Anders moet maar door de credietcrisis geen nieuwe bril kan aan meten wens ik u veel succes!

Zo moet het! Neee, dit is niet een fout van Pearle, maar mijn fototoestel is aan vervanging toe credietcrisis, nou heeft mijn moeder de foto genomen en die vond pearle te duur dus die heeft bij de drogist een bril gekocht, misschien datr daar de oorzaak zat....

Redbull geeft je vleugels!!! Maar géen nageving

Dit waren sporadische momenten

Het moest allemaal gewoon net iets beter!
en dan is dit nog een heeeeele goede moment opname!

Sorry maar die amazone achter mij doet een beetje vreemd...

Lol met je knol! (moment-opname 8/7 )

Voetjes van de vloer

Toen zei Marieke loop met mij naar de jury, Rins kan ook mensentaal die snapte het en voor dat ik wist sjokte ze achter Marieke aan!

Voordat Maureen met haar uitleg begon, dat ze wat voorzichtig op gras liep, keek Rins nog een keer naar de bodem en moet gedacht hebben... "huh?" normaal eet ik dit toch?

172 punten, maar we kunnen nog wel lachen