Vorige week zondag heb ik mijn allerlaatste (officiele) wedstrijd met Ody gereden.
Zoals sommigen van jullie weten, heeft Ody het syndroom van Cushing en is ze dit jaar 18 geworden.
Het was sowieso het idee om dit ons laatste "wedstrijdjaar" te laten zijn, omdat ik merk dat ze ouder wordt en dat het haar meer moeite gaat kosten, waarschijnlijk ook door de Cushing. Ook leverden de vliegende wissels haar veel stress op (ze begreep maar niet wat ze moest doen), wat erin resulteerde dat ze, ondanks het niet te vaak en onder begeleiding oefenen, er spierpijn van kreeg waardoor ik dat in mijn basisoefeningen weer tegen ons kreeg.
Op een gegeven moment had ik zelf zoiets dat het nu mooi is geweest; ze heeft het super gedaan, we hebben leuk mee kunnen doen in de Z1 en bovenal hebben we heel veel plezier gehad tijdens de wedstrijden!!
Het idee was om het wedstrijdjaar vol te maken, Z1 te blijven starten en in december te stoppen met de wedstrijden. Nu is het echter zo dat ik op dit moment 22 weken zwanger ben!

Marien was zo lief om langs te komen op onze laatste wedstrijd en heeft een heleboel foto's gemaakt van ons. Nogmaals super bedankt!!

Het is een kleine selectie foto's, maar het zijn er alsnog erg veel!

Overigens waren onze punten op de wedstrijd 201 en 204, dus toch nog mooi met een winstpunt afgesloten.

Hierbij de foto's:
Wachten op het seintje van de jury

Binnenkomen

Uitgestrekte draf

Appuyeren links

Halthouden en groeten 1e proef

Tweede proef, wachten op seintje

Binnenkomen verzamelde galop

Travers rechts

Appuyeren links

Travers links

En voor de allerlaatste keer halthouden en groeten...

Dat was het dan! Tevreden met de proeven, maar wel een heel dubbel gevoel!!

Een dikke kus voor de allerliefste!!!