Na de verkoop van mijn "gele monster" Thorben, wilde ik stoppen met paarden.
Al snel kreeg ik veel spijt en wilde Thorben terug, maar zijn nieuwe eigenaar was erg blij met hem.
Een jaar later kocht ik mijn grote vos ruin Fynn, waar ik nog altijd erg blij mee ben!
Afgelopen Februari verhuisde ik met Fynn naar een stal met meer luxe en meer trainingsmogelijkheden.
Helaas raakte hij kreupel en gingen we het hele traject in van kreupelheidsonderzoeken, stappen, enz enz. Het ging niet goed, de controle werd vervroegd en we kregen slecht nieuws.
Stappen had geen zin, hij moest worden geopereerd maar gezien er een zenuwsnede in het spel zou zijn, waren de vooruitzichten slecht. Verzekering vergoed dat niet, hij zou de sport niet meer in mogen enz. enz.
Ik kreeg een mailtje.... Thorben kwam te koop te staan...

Wat moest ik nu? Toch een keertje gaan kijken voor het geval het mis zou gaan met Fynn? (dat ik dan eventueel Thorben terug zou kunnen nemen?)
Enkele dagen daarna kreeg ik te horen dat het helemaal geen zenuwsnede betrof en dat de verzekering de operatie ging vergoeden en Fynn weer gewoon kon herstellen en de sport in zou kunnen. Het bezoekje bij Thorben dus weer afgezegt. Het was geen optie meer want mijn Fynn zou er weer bovenop komen. Ik kreeg te horen dat Thorben dan toch te koop aangeboden zou gaan worden...

Het zat me niet lekker! Het hield me dagen uit mijn slaap!
Maar het onwerkelijke werd werkelijkheid!
Met wat hulp van andere was het ineens mogelijk Thorben er eventueel bij te nemen.
Dat zou financieel best even pittig worden en als Fynn weer bereden mag worden, word het best even zwaar ze beide voldoende te berijden. Toch heb ik er niet lang over na hoeven denken....
Thorben mocht terug komen naar mij!!!!!

Zaterdag 28 juli hebben we hem opgehaald.
Dinsdag 31 juli is Fynn geopereerd, wat ook allemaal goed gegaan is.
Maandag mag Fynn waarschijnlijk weer naar huis.
En nu mag ik dan eindelijk de enige foto laten zien waar mijn 2 kanjers SAMEN op staan!
(hopelijk volgen er nog heel veel mooie plaatjes van mijn 2 grote trotsen!)