Vorige week besloten om toch maar naar de keuring te gaan. Andy was vrij vandaag, Cadiz redelijk netjes qua formaat ondanks het weideseizoen en loopt sinds zn peesblessure beter dan ooit. En het is nu om de hoek dus why not.
Voorlopig modelschap was verlopen dus ach aan 35 puntjes hebben we genoeg, dat moet te doen zijn. En anders leuk dagje uit en weer eens wat anders dan ritje naar de VA

Alles ging lekker vlot tot ik er bij aankomst achter kwam dat zn paspoort nog thuis lag. Nog gevraagd welke rubrieken eerst gingen, dat zouden de veulens zijn. Prima dan racet Andy nog even naar huis.
Vermaak ik me ondertussen wel met Cadiz.
Na eerst de terror-shet te hebben overleefd (Diesje vond hem doodeng

Dus maar weer naar de trailer gegaan in de hoop dat manlief al terug was, helaas, Kdies vond het maar niks daar in zn up dus vastzetten was geen optie. Normaal zetten we hem in de trailer maar daar stond geen auto voor dus dat ging niet

En toen hoorde ik ineens in de verte dat de ruinen de ring in moesten

Ondertussen waren er al wat voorbijgangers die de paniek zagen en Kdies overnamen zodat ik me als een gek om kon kleden, hoodfstel toegegooid en net toen Andy en Dees aankwamen waren we ready to go.
Meiden en Dees, nogmaals 5000x dank!
Slechte generale ........ ?
Dus uiteindelijk op tijd bij de ring en lopen maar ..... de welbekende rondjes. In draf liet hij zich imo totaal niet zien, struikelde over een graspol maar ala ...... hij kan beter zullen we maar zeggen.
Naja einde van het liedje:
2e geplaatst

Manlief helemaal blij met zn beker (hij wilde alleen voorbrengen als hij een beker kreeg

Dus dat wordt dan toch maar weer poging doen tot ABOPpen dit jaar

Geloof dat dit een mooie afsluiter is van een nare rotperiode