Na het verdrietige afscheid van Nirvana was het duidelijk dat er een nieuw maatje voor Monique, Karev en een beetje voor mij,hihi, moest komen.
Ik had een topic geplaatst, vele reacties gehad, maar kwam zelf ineens de oude advertentie van Daphne tegen, maar wist ook dat ze bij de laatste foto´s had geschreven dat ze Djimm mischien niet wilde verkopen, omdat het zo leuk klikte tussen beide.
Ik heb er toch een pb aan gewaagd, en uiteraard overviel ik Daphne ermee. Na een paar dagen nadenken kregen we de verlossende woorden dat Djimm verkocht mocht, aan een goed thuis.
Het voelde direct van alle kanten goed aan,op papier dan, en dus afspraak gemaakt om Djimm te bezichtigen.
Stiekem hadden Monique en ik al het idee, dit is hem, en hij moet al heeeeel gek doen , wil ie niet met ons mee gaan!
Nou Djimm heeft ons ingepakt! Wat een leuk dier!
Hij loopt net 3 maanden onder het zadel, en vond et in de bak nog een klein beetje spannend, maar eenmaal op buitenrit was het direct heerlijk relaxed. Beter kan niet, wij rijden alleen maar buiten, dus dat is prima!
OP de foto´s zul je zien dat Monique haar vriendje heeft gevonden, de smile zat op haar gezicht en is er niet af geweest!
Daphne en Rick, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en vertrouwen.
Djim
is ons nieuwe vriendje for life, bij deze is Karev uitgehuwelijkt!!