Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
-
Contacteer:
Bericht
door cowgirlwillie » do 28 jun 2012, 13:25
gefeliciteerd!!! super zeg!
ik heb een heerlijk tochtje gemaakt gisteren. geniet nog helemaal na. kar vol peuters en mama's
zie pp
viewtopic.php?f=5&t=46944&p=1050751#p1050751
En lynda nog ff in de picture. ze is zo mooi aan het afvallen, hier staat ze echt ff te showen voor de kar haha

Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
-
Anna
Bericht
door Anna » vr 29 jun 2012, 00:59
Gefeliciteerd Eef met je koetsiersdiploma
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren

-
Antine
Bericht
door Antine » zo 01 jul 2012, 16:50
Vandaag gegroomed bij mijn meninstructeur en zijn vriendin; die ging voor het eerst met zijn vierspan meedoen aan een minimarathon. Wat vind ik de mensport toch GEWELDIG! Volgend jaar wil ik zelf meedoen met Aselt

-
Erpel
Bericht
door Erpel » zo 01 jul 2012, 17:02
Gefeliciteerd met je koetsiersbewijs
Leuke foto's zo met de huifkar!
Gister een geslaagd kinderfeestje verzorgd, paarden waren erg braaf

En vandaag weer wedstrijd gehad. Was weer erg leuk! En wat is Vera dan toch een perfect paard

Zo relaxed, snel, wil alles doen.. ooh ben nog flink aan het nagenieten

Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 
-
Anna
Bericht
door Anna » vr 06 jul 2012, 07:13
Vanmiddag weer even lekker een rondje rijden met de wagen samen met Emma, zaterdag mijn nieuwe zadelkast inruimen op stal waar we de afgelopen twee weken aan gewerkt hebben en dan ligt gelukkig alles weer bij elkaar op stal.

-
Antine
Bericht
door Antine » vr 06 jul 2012, 08:32
Ik hoop dat je het droog houd Anna

vanmiddag heeft mijn dochtertje Anne les en van het weekeind ga ik lekker buitenrijden..rechte stukken rustig stappen.
Woensdag met de les naar MacDonalds geweest want ik wilde de macdrive in om te oefenen met stilstaan bij elke loket hihi..maar het was zo druk dat we dat maar niet gedaan hebben..we hebben geparkeerd op de Unive parkeerplaats
Wat een leuke foto van Lynda voor de huifkar
Eind deze maand kan onze huifkar uit de stalling om mee rijden

-
cowgirlwillie
-
Contacteer:
Bericht
door cowgirlwillie » vr 06 jul 2012, 18:04
Dat leek mij ook altijd zo gaaaf door de drive haha.
Van de manege gingen ze wel eens na een trouwstoet met de koets erdoorheen super cool!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
-
Anna
Bericht
door Anna » za 07 jul 2012, 05:10
Ik heb gister heerlijk gereden een rondje van een uur net mooi want mijn collega's willen ook niet te lang morgen.
Ze was weer super braaf

Emma hoefde niet 1 x van de wagen om Tasja langs iets engs te lijden, wel vond ze het riet wat ze uit de sloten hadden geschept en in hoopjes op de kant hadden gegooid een beetje eng maar ze liep er wel gewoon langs met een schuin oog naar de hopen.
Ik heb al op buienradar dat het smorgens gelukkig niet zoveel gaat regenen dat komt smiddags pas nu maar hopen dat het klopt
Ik ben genieuwd Antine hoe jou pipowagen eruit ziet maak je een foto

-
cowgirlwillie
-
Contacteer:
Bericht
door cowgirlwillie » za 07 jul 2012, 06:45
Bedankt!
En ook ik ben benieuwd naar jouw huifkar!
Ik krijg er elke keer weer een vakantiegevoel van.
Mensen denken ook dat je met vakantie bent als je langs komt haha
Heb jij dat ook?
-
Antine
Bericht
door Antine » za 07 jul 2012, 11:06
Eerlijk gezegd heb ik mijn huifkar/pipo wagen al 4 jaar in de stalling staan en ben ik er nog nooit mee weggeweest.

...(noriker hiervoor=moeilijke rakker)
Dat is echt mijn doel deze zomer met Aselt daarom alle lessen. Aselt gaat het super doen hoor zeker weten!!!
Het is al jaren mijn droom om met eigen paard en huifkar op vakantie te gaan.. Als hij uit de stalling is maak ik een foto
Wat fijn dat Tasja het zo braaf doet voor de wagen..duimen voor mooi meer!
-
Anna
Bericht
door Anna » zo 08 jul 2012, 10:41
Vandaag redelijk weer gehad met ons ritje eerste helft droog en tweede helft wat regen maar was weer super lekker weer.
Alleen heeft Tasja weer plekjes van de singel van het tuig terwijl ik wel haar voor benen naar voren getrokken heb toen ik had aangesingeld, wat kan ik hier nog meer tegen toen bontje?

-
Antine
Bericht
door Antine » zo 08 jul 2012, 13:51
Heeft Tasja dat ook met andere singels? Aselt heeft hier niet zo'n last van, maar wel weer op zijn schoft dus daar toen een onderleggen voor aangeschaft bij Vroegop. Dat zit nu prima en gelukkig nu geen wondjes meer. Heb je niet van die standaard singelbontjes bij Vroegop?
Vanochten heerlijk buiten gereden tussen de buien door, net op tijd weer terug!

-
Anna
Bericht
door Anna » zo 08 jul 2012, 14:08
Antine schreef:Heeft Tasja dat ook met andere singels? Aselt heeft hier niet zo'n last van, maar wel weer op zijn schoft dus daar toen een onderleggen voor aangeschaft bij Vroegop. Dat zit nu prima en gelukkig nu geen wondjes meer. Heb je niet van die standaard singelbontjes bij Vroegop?
Vanochten heerlijk buiten gereden tussen de buien door, net op tijd weer terug!

Het is mij nooit opgevallen na het rijden met het zadel maar vandaag zag ik de wondjes even schoon gemaakt en acederm erop gespoten vond Tasja niet erg, ga wel even bij vroegop kijken of ze ook bontjes hebben voor je tuig voor zadelsingels hebben ze die in iedergeval wel.
Het was zeker niet koud hoor vandaag tussen de buien door

-
nanneke
Bericht
door nanneke » ma 09 jul 2012, 21:34
@ Anna, wij hebben ook één fjordje die gevoelig is voor plekjes onder de singel, ik kon er toen niks kant en klaars voor vinden en heb toen een normaal singelbontje vermaakt voor om de binnensingel. werkt super! alleen heel regelmatig wassen anders krijgen ze hetzelfde van de hardgeworden zweetplekken in het bontje.
-
Anna
Bericht
door Anna » di 10 jul 2012, 00:55

-
Anna
Bericht
door Anna » di 10 jul 2012, 00:57
nanneke schreef:@ Anna, wij hebben ook één fjordje die gevoelig is voor plekjes onder de singel, ik kon er toen niks kant en klaars voor vinden en heb toen een normaal singelbontje vermaakt voor om de binnensingel. werkt super! alleen heel regelmatig wassen anders krijgen ze hetzelfde van de hardgeworden zweetplekken in het bontje.
Oke ik zal even op zoek gaan voor een bontje

-
Antine
Bericht
door Antine » za 21 jul 2012, 18:15
Vandaag super rondje gereden met Aselt achter Tasja en Anna aan

Vorige week met les was Aselt wat geschrokken van een dubbelspan fjordjes die ineens achter ons reed. Eerst mijn instructeur gemend; ik wil dan dat Aselt een goede 'eerste ervaring' op doet, daarna zelf weer naar huis gemend. Even mee het erf op, stilstaan en daarna ook naar huis.
Thanx Anne & Tasja

dit doen we nog een keer hoor
Geen wondjes nu van de singel toch?
-
Anna
Bericht
door Anna » zo 22 jul 2012, 05:26
Antine schreef:Vandaag super rondje gereden met Aselt achter Tasja en Anna aan

Vorige week met les was Aselt wat geschrokken van een dubbelspan fjordjes die ineens achter ons reed. Eerst mijn instructeur gemend; ik wil dan dat Aselt een goede 'eerste ervaring' op doet, daarna zelf weer naar huis gemend. Even mee het erf op, stilstaan en daarna ook naar huis.
Thanx Anne & Tasja

dit doen we nog een keer hoor
Geen wondjes nu van de singel toch?
Nee nu geen wondjes lag dus zeker aan de singel, het was zeker de moeite waard zo met zijn tweeën dat doen we zeker nog een keer over hoor

-
Antine
Bericht
door Antine » vr 10 aug 2012, 20:34
-
Anna
Bericht
door Anna » zo 12 aug 2012, 05:11
Wat is hij mooi zeg ik ben echt benieuwd hoe Aselt ervoor staat wel een foto maken hoor en volgens mij loopt hi er zo mee weg hoor hij is echt braaf hoor.
Gister Tasja even voor de wagen gehad na een week vakantie na behandeling door Heleen Sleebos ze beweegt lekker soepel hoor nu en was weer super braaf Sandra moest 1 keer van de wagen omdat er een stuk plastic op het fietspad lag

. Onder weg hoorde we dat haar voorijzers los zitten dus donderdag komt de smid langs om haar nog 1 keer rondom te beslaan en daarna mag ze weer even zonder is altijd lekker voor haar hoeven kunnen ze weer even lekker groeien.
Normaal poept Tasja als we weggaan zeker 3 x achter elkaar maar nu met een rondje van 40 min niet 1 x gepoept

ik heb haar nu maar zonder grasmasker in het land gezet staat niet zoveel meer verder is ze wel vrolijk hoor Sandra heeft haar ook nog even lekker geknipt