Fjella ziet er goed uit Esther!! Vind ik toch echt wel een super combi, Manus x Tea....al valt Icarus ook beslist niet tegen

wat kan die leuk bewegen!
Wel maf trouwens dat ze zo op de loop gaan voor Texas (of door jullie aanmoediging, heb het filmpje zonder geluid bekeken...). Vorige week een vergelijkbare situatie hier in de wei, Femke wilde graag met het bezoek mee bij Isis kijken (anders is ze eigenlijk nooit meer in de wei te vinden). Alleen reageerde Gwynna daar iets anders op

Die vond Femke zo leuk dat ze die wel even van dichtbij wilde bekijken, dus die ging in een zweefdrafje met de neus over de grond achter Femke aan. Laatstgenoemde wist niet hoe snel ze weg moest komen
Gefeliciteerd met Fio, wat een super resultaat!!

Heb je al meer foto's van gister?
Heb Fin gister weer eens gelongeerd met bit in, ging weer netjes! Zelfs een filmpje van gemaakt, alleen kwam ik toch echt een hand te kort hihi. Zonder zweep kan ik haar nog niet longeren. Zal zo eens kijken of ik 'm kan plaatsen!
[edit]
Eerst nog even een standfoto
Ze mag van mij nog iets strakker...maar het gaat de goede kant op
En het filmpje. Normaal loopt ze iets vlotter, maar dan kan ik natuurlijk m'n lichaam en zweep wat beter gebruiken
Ze had later ook nog zo'n idiote actie. Ze schrok ergens van en zou ineens al springend omdraaien. Ik schrok me rot want ik had de longeerlijn er natuurlijk aan. Ging allemaal net goed, ze draaide gelukkig niet helemaal en ik kon haar heel snel ruimte mee geven. Had het ook zo sneu gevonden als ze hierdoor ineens een klap op het bit had gekregen