Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!
Re: Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!
Dat komt het ook wel hoor want samen met Djambo durft hij wel maar Celoon hoeft maar naar hem te kijken en weg is ie, de held op sokken haha.
Zo vreemd, toen ik mijn bovenstaande berichtje typte waaarin ik reageerde op Annabel over Ferro stonden de berichtjes van Jelly, Melanie, Willeke, Esther en Dennis er nog niet terwijl die toch aan de tijd te zien eerder zijn geplaatst dan mijn berichtje. Ik heb dat wel eens vaker dat er ineens meer berichtjes tussen staan. Herkennen jullie dat ook?
@Melanie: Dank je wel voor je steunbetuiging. Wij vinden het ook erg jammer maar dit was voor Fendora de beste oplossing. Het geeft rust te weten dat ze nu niet meer slecht kan terecht komen.
En wat doet Feline het hartstikke goed zeg. Net alsof ze al jaren onder het zadel loopt, geweldig!
@Jelly: Nee, we gaan zelf niet mennen (zeker niet na wat er gebeurd is en het weten dat hij daar nog steeds niet goed mee weet om te gaan). Als het Bart uitkomt gaat hij direct van de keuring Roden door naar Wanneperveen. Dan is het 1 rit. We hebben dit vorig jaar ook zo gedaan met Celoon. Die moeten we later alsnog brengen want hij moet opnieuw dit jaar.
Zo vreemd, toen ik mijn bovenstaande berichtje typte waaarin ik reageerde op Annabel over Ferro stonden de berichtjes van Jelly, Melanie, Willeke, Esther en Dennis er nog niet terwijl die toch aan de tijd te zien eerder zijn geplaatst dan mijn berichtje. Ik heb dat wel eens vaker dat er ineens meer berichtjes tussen staan. Herkennen jullie dat ook?
@Melanie: Dank je wel voor je steunbetuiging. Wij vinden het ook erg jammer maar dit was voor Fendora de beste oplossing. Het geeft rust te weten dat ze nu niet meer slecht kan terecht komen.
En wat doet Feline het hartstikke goed zeg. Net alsof ze al jaren onder het zadel loopt, geweldig!
@Jelly: Nee, we gaan zelf niet mennen (zeker niet na wat er gebeurd is en het weten dat hij daar nog steeds niet goed mee weet om te gaan). Als het Bart uitkomt gaat hij direct van de keuring Roden door naar Wanneperveen. Dan is het 1 rit. We hebben dit vorig jaar ook zo gedaan met Celoon. Die moeten we later alsnog brengen want hij moet opnieuw dit jaar.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Voordeel van die twee was dat ze een hormonaal varierende cyclus hebben...Celony niet echtjanna schreef:@ Anita: Ach hij heeft het Ulinde-Celinde front ook overleefd, dus het moet goedkomen. Haha

Geluk is de vrucht van intens werk
Haha, nee, Celoon is altijd naar tegen hem. Is blijkbaar constant hormonaal niet in orde 

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mijn vader vindt het zooooooo zielig voor Fjella!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Suikeroompje noemen ze dat Es!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat doet Feline het goed!
Fijn dat Ferro weer thuis is.
Fenna wordt nu ook eindelijk wat breder. Er staat ook wel erg veel gras in de wei, eigenlijk te veel
.
Gisteren heb ik aan de hand gestapt met een zadel en hoofdstel om. Het bit vond ze wel vreemd, maar verder vond ze het prima.
Fijn dat Ferro weer thuis is.
Fenna wordt nu ook eindelijk wat breder. Er staat ook wel erg veel gras in de wei, eigenlijk te veel

Gisteren heb ik aan de hand gestapt met een zadel en hoofdstel om. Het bit vond ze wel vreemd, maar verder vond ze het prima.
Odette&Fenna
Fatoush wordt ook breder. Hij krijgt nu eindelijk een rug waarvan je zegt: daar kan een zadel op.
Mijn heerljike ventje vanmiddag. Ik ben zo dol op die grote wangen van hem, en dan die grote puppy-ogen.

Mijn heerljike ventje vanmiddag. Ik ben zo dol op die grote wangen van hem, en dan die grote puppy-ogen.

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Zaterdag is de keuring al
.
Ben benieuwd hoe de kleine man het gaat doen
.

Ben benieuwd hoe de kleine man het gaat doen

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ik heb met mijn hand over mijn hart gestreken..
Mijn vader had Fjella op stal gezet na al die regen, stukje waar ze in liep was een bende geworden. Hij vroeg aan de telefoon wanneer we de paarden om gingen ruilen. Dus ik heb maar gezegd dat hij anders Fjel maar weer bij Tea en Icarus moest zetten. Tja op stal is ook niet fijn natuurlijk en weet dat mijn vader het vreselijk vind, misschien wel erger dan Fjel, hihi..
Maar heb er wel bij gezegd dat hij ze geen grote lappen gras bij mocht geven, hihi..
Mijn vader had Fjella op stal gezet na al die regen, stukje waar ze in liep was een bende geworden. Hij vroeg aan de telefoon wanneer we de paarden om gingen ruilen. Dus ik heb maar gezegd dat hij anders Fjel maar weer bij Tea en Icarus moest zetten. Tja op stal is ook niet fijn natuurlijk en weet dat mijn vader het vreselijk vind, misschien wel erger dan Fjel, hihi..
Maar heb er wel bij gezegd dat hij ze geen grote lappen gras bij mocht geven, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Feline doet het netjes zeg!! Ziet er goed uit!
Super dat Fio toch naar de keuring kan, spannend hoor
Haha Fjella heeft geluk dus
zal ze blij mee zijn!
Fin mocht juist op de wei omdat haar paddockje helemaal onder water stond...ook geen doen. En zolang ze eten hebben blijven ze wel lekker rustig! Met een beetje geluk kan ik haar straks iedere dag pesten
Ben bezig met een huisje in Surhuisterveen, da's het dorp naast Harkema. Ben bijna sneller met de fiets dan met de auto op stal... Lijkt me zo ideaal
Kan het woensdag bezichtigen, ben erg benieuwd 
Super dat Fio toch naar de keuring kan, spannend hoor

Haha Fjella heeft geluk dus

Fin mocht juist op de wei omdat haar paddockje helemaal onder water stond...ook geen doen. En zolang ze eten hebben blijven ze wel lekker rustig! Met een beetje geluk kan ik haar straks iedere dag pesten

Spannend hoor Reinou zou wel leuk zijn zo dichtbij je paard wonen.
Fugo doet nu niet erg veel, tja hij maait het gras met masker om en daar is hij het niet altijd mee eens zodra ik het land op kom komt hij al naar mij toe en duwt zijn hoofd tegen mij aan met andere worden dat ding mag nu wel af toch?

Fugo doet nu niet erg veel, tja hij maait het gras met masker om en daar is hij het niet altijd mee eens zodra ik het land op kom komt hij al naar mij toe en duwt zijn hoofd tegen mij aan met andere worden dat ding mag nu wel af toch?

Reinou super zeg!!! 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Dat zou gaaf zijn Reinou, je eigen huisje. Hopelijk lukt het. Even afgezien van de voordelen wat Fin betreft, op een gegeven moment is het ook wel lekker om je eigen plek te hebben. Dat was je natuurlijk ook al in Groningen gewend.
Voor Fiorano veel succes zaterdag, we horen hier vast wel hoe het is afgelopen.
Nog steeds geen duidelijkheid Es over welke loge je krijgt? Fjel zal deze oplossing vast niet erg vinden.
Ga je ook met Fenna naar de keuring Marion dit jaar? En ga je dit jaar ook al een stapje verder door er op te klimmen?
Mooie foto's van Fatoush Ivonne. Het blijft erg zuur dat je hem niet kunt gaan gebruiken.
Helpt het graasmasker bij Fugo Anna?
Nog steeds geen duidelijkheid Es over welke loge je krijgt? Fjel zal deze oplossing vast niet erg vinden.
Ga je ook met Fenna naar de keuring Marion dit jaar? En ga je dit jaar ook al een stapje verder door er op te klimmen?
Mooie foto's van Fatoush Ivonne. Het blijft erg zuur dat je hem niet kunt gaan gebruiken.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

reinou spannend ik duim mee dat het leuk is en van jou wordt!
op jezelf wonen is zaaaalig
allemaal keuringen op stapel dit jaar, spannend he tass zaterdag!! superleuk!
en Esther heeft over haar hart gestreken hihi
ik was weekend weg naar een festival in belgië en vanavond ga ik proef make-up doen voor de bruiloft, dus ik zie Kootje morgen weer.. die heeft ook lang weekend vrij
morgen denk ik weer eens longeren en donderdag lange lijnen oefenen vd les zaterdag!
wat een mooi fotos van fatoush ivonne
op jezelf wonen is zaaaalig

allemaal keuringen op stapel dit jaar, spannend he tass zaterdag!! superleuk!
en Esther heeft over haar hart gestreken hihi

ik was weekend weg naar een festival in belgië en vanavond ga ik proef make-up doen voor de bruiloft, dus ik zie Kootje morgen weer.. die heeft ook lang weekend vrij

wat een mooi fotos van fatoush ivonne

Ja het masker helpt wel hoor alleen is het wel jammer dat ze niet met elkaar kunnen kriebelen dus als ik op stal ben mag hij even af.Anita schreef:Dat zou gaaf zijn Reinou, je eigen huisje. Hopelijk lukt het. Even afgezien van de voordelen wat Fin betreft, op een gegeven moment is het ook wel lekker om je eigen plek te hebben. Dat was je natuurlijk ook al in Groningen gewend.

Ik ga vrijdag Fio wassen en strijken en knippen en doen
.
Zaterdag vertrekken we om 8 uur richting vrouwenpolder
.

Zaterdag vertrekken we om 8 uur richting vrouwenpolder

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ja spannend he
ben zooo benieuwd. Zou eigenlijk vanavond kijken, maar het is nu verplaatst naar morgenavond.
Spannend Tas
Ben helemaal vergeten te reageren op de foto's van Fatoush! wat een lekker ding is het toch
Ik zal morgen ook nog even bij Fin d'r bultjes kijken....zit me toch niet lekker. Als het nog niet beter is, dan toch maar even de DA bellen voor een bloedtest en afkrabsel oid. Wil nu wel eens weten wat het echt is.

Spannend Tas

Ben helemaal vergeten te reageren op de foto's van Fatoush! wat een lekker ding is het toch

Ik zal morgen ook nog even bij Fin d'r bultjes kijken....zit me toch niet lekker. Als het nog niet beter is, dan toch maar even de DA bellen voor een bloedtest en afkrabsel oid. Wil nu wel eens weten wat het echt is.

Ja echt wel
. Ik hoop dat alles goed gaat en ik niks vergeet
.
Eergister geoefend met opstellen en hij bleef keurig staan zoals het moest, wel met een hoofd kijkend van "Nou omdat jij dit van mij vraagt maar ik zie er het nut niet van in hoor
" 

Eergister geoefend met opstellen en hij bleef keurig staan zoals het moest, wel met een hoofd kijkend van "Nou omdat jij dit van mij vraagt maar ik zie er het nut niet van in hoor

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Fugo weer even lekker gepoetst en hoefjes gekrapt hij moet nodig weer naar de hoefsmid vanavond maar even bellen
Heel veel succes met de keuring Tass en Fio

Heel veel succes met de keuring Tass en Fio