Ik heb ook zo'n plek bij een boer(al 23 jaar),is voor mij de ideale plek.
Ik betaal maar 90 euro per maand,daarvoor heb ik ong 3/4 hectare grond en een schuur met 2 stallen.een hooihok en een zadelkamer.
1 keer per jaar wordt de wei bemest en de mesthoop wordt afgevoerd.
er is water en elektra en ik heb 3 jaar geleden een bak aan laten leggen.
dit alles ligt zo'n 500 meter van mijn huis.
een eigen wei zou voor mij niet rendabel zijn.
Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan de manier van zaken bij de wei waar je nu staat.
hoe is het nu? voeren ze nog steeds van jouw hooi?
Hopelijk gaat je eigen plekje lukken.
De keerzijde
Re: De keerzijde
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Re: De keerzijde
Nee ze voeren gelukkig niet meer van mijn hooi.
Ik ben nu aan het nakijken of de stal legaal gebouwd is, de eigenaar heeft een vergunning maar de stal is in strijd met het bestemmingsplan en de vergunning is niet bekend bij de gemeente. Eerst maar eens kijken hoe dat zit en dan kijken of het financieel haalbaar is. Het is mijn hobby en niet die van mijn man en het is dan ook niet de bedoeling dat het ten koste gaat van andere zaken zoals sparen, vakantie enz enz.... We willen ook nog steeds over een aantal jaar een deel van de hypotheek aflossen wat ook belangrijk is. En mocht het nu niet lukken dan is het ook geen ramp, ben nu pas voor het eerst naar een weiland wezen kijken. Iets anders huren is ook nog een optie
Ik ben nu aan het nakijken of de stal legaal gebouwd is, de eigenaar heeft een vergunning maar de stal is in strijd met het bestemmingsplan en de vergunning is niet bekend bij de gemeente. Eerst maar eens kijken hoe dat zit en dan kijken of het financieel haalbaar is. Het is mijn hobby en niet die van mijn man en het is dan ook niet de bedoeling dat het ten koste gaat van andere zaken zoals sparen, vakantie enz enz.... We willen ook nog steeds over een aantal jaar een deel van de hypotheek aflossen wat ook belangrijk is. En mocht het nu niet lukken dan is het ook geen ramp, ben nu pas voor het eerst naar een weiland wezen kijken. Iets anders huren is ook nog een optie
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015