De staleigenaar komt niet zo vaak en zijn schoonbroer is er iedere avond om de paarden binnen te zetten en te voeren. Nu vraag ik aan de staleigenaar toestemming als ik iets wil maken. Zo ook laatst om een stuk af te zetten voor Geke. Dat was prima, dus zo gezegd zo gedaan. Een dag later heeft de schoonbroer de draden anders gezet. Achteraf had dat een reden, maar zeg dat dan even.
Vorige week was hun hooi op en kreeg ik in de gaten dat ze van mijn hooi aan het voeren waren. Als ze in nood zitten en het gewoon vragen heb ik er totaal geen probleem mee maar het gewoon zo te pakken? De staleigenaar wist niet eens dat zijn schoonbroer dat deed. Nu zag ik vanavond de schoonbroer en ik ben er niet over begonnen want ik was benieuwd of hij zijn excuses daarvoor aan zou bieden maar niets! De volgende keer krijgt hij dat dus wel op zijn bordje.
En terwijl ik er vanavond nog even was liep er in de wei naast Geke en Dreams een verrassing! Een jaarling welsh, met een toverstafje en twee knikkers

Ik heb de afgelopen week de staleigenaar twee keer gebeld om mijn "beklag" te doen en nu dat hengstje weer....
Al die kleine ergernissen maken dat manlief afgelopen week met het idee kwam om zelf een weiland te kopen. Hij vind het op stal maar wat viezig, veel katten die onder de vlooien zitten, andere mensen die hun stal niet fatsoenlijk bij houden en je met tijden een vieze lucht hebt. Hij gaat daardoor eigenlijk ook niet graag meer mee.
Ik ben normaal helemaal niet zo snel van het klagen en zeuren maar moest het even kwijt