wat fijn zeg, super
wou dat het voor mij gister ook zo gegaan was.
ik heb al een vraag gesteld bij 'stel je vraag' omdat ik scheef zit
Nu zei die centered riding instructrice dat dit door mijn zadel zou komen (zadel scheef) maar dat kan niet in mijn ogen

.
Ook had ik gevraagd om aan mijn zit te kunnen werken en ze is haar eerst even beginnen bezig houden met mijn voeten en dan werden het mijn handen voor het sturen. Zij probeert me een andere manier van sturen aan te leren (en dat lukt me niet) en ik raakte met al mijn gepruts enkel meer uit balans. Jalenka bleef onder mijn gekluns wel heel braaf, die heeft geen voet miszet.
Nu begon ze ook over het feit dat dit vooral een zadelprobleem zou zijn en dat een 'goedkoop' zadel niet altijd het beste is. (heb mijn super de luxe zadel aan spotprijsje gekocht vorig jaar) Dat het mss beter is om een duur zadel aan te schaffen. (verkoopt ze nu al zadels ook?)
Nu moeten jullie ook weten dat ze de vorige keer er geheel tegen was om Jalenka in te rijden met een bitje (gelijk welk, bit was al teveel), was het continu dat ik bitloos moest rijden. Nu Jalenka (door die andere instructrice) het bit goed aanvaard en er super op reageert, heeft ze de bit en bitloos discussie opgeborgen. Begint ze over mijn zadel te zagen.
Dus ik weet niet goed wat hiermee gedaan, vind het verschrikkelijk.
ik heb niet direct laat me zeggen 1000€ of meer voor een nieuw zadel en veel zadelpassers met 2dehands zadels zijn er hier ook weer niet in BE.
Verder zomaar (een niet barefoot) 2dehands zadel kopen zonder kunnen passen (zoals bvb via internet via kapaza of bokt) zie ik ook niet zitten. De voorrijkosten van iemand uit NL met 2dehands zadels zijn ook altijd goed aan de maat, dus ook niet echt de oplossing.
tja
ik ga straks even contact opnemen met een vriendin en haar hier eens over uitvragen wat zij daarvan vindt.