Toch verschilt het wel per merrie denk ik of ze speels zijn of niet Anita. Moortje is ontzettend speels en speelt dan ook heel veel met het ruintje van mijn vriendin.
Zeker, uitzonderingen bevestigen de regel zeggen ze toch altijd. Maar over het algemeen zijn ruinen toch speelser dan merries. Maar heerlijk toch dat jouw Moortje wel heel erg speels is, daar kun je echt van genieten.Marijke_ schreef:Toch verschilt het wel per merrie denk ik of ze speels zijn of niet Anita. Moortje is ontzettend speels en speelt dan ook heel veel met het ruintje van mijn vriendin.
Tja ik geloof dat de meningen daar weer over verdeeld zijn, tekorten zijn nooit goed natuurlijk maar teveel gewicht in jongere jaren schijnt juist weer niet bevordelijk te zijn voor de gewrichten die ook nog volop aan het veranderen zijn. Morgan is ook niet te mager hoor je kan de ribjes niet zien maar wel prima voelen. Dikker hoeft ze van mij niet. Ze zien er rond wel direct een stuk volwassener uit in ieder gevalAmber_ schreef:Haha dan houden jullie niet van Gio.. Nee zonder dollen, die is dik nu. Die staat volop in het gras met Fjordy. Maar ik heb ze liever iets te dik juist, dat ze niets te kort komen in hun groeiprocess. Zo duur woord haha.
Ik wel hoor Amber, ik hou wel van wat steviger.Amber_ schreef:Haha dan houden jullie niet van Gio.. Nee zonder dollen, die is dik nu. Die staat volop in het gras met Fjordy. Maar ik heb ze liever iets te dik juist, dat ze niets te kort komen in hun groeiprocess. Zo duur woord haha.