Gisteren via Park de Hoge Veluwe naar Otterlo gereden (ik op Bailey, vriendlief op zijn mountainbike), overnacht bij B&B de Kleine Pol en vandaag via de Edese en Ginkelse heide teruggereden.
Hoewel we het door de warmte en de mulle paden afentoe best wel zwaar hebben gehad, hebben we echt genoten!
Zo ziet dat er dan uit, vanuit mijn perspectief

En zo vanaf de andere kant

Veluwepaard voelt zich wel thuis op de vlaktes

Onderweg gepauzeerd, iedereen eten en drinken, en weer op pad!
vlak bij de zandverstuiving, duidelijk te zien aan de paden. Hoezo mul?!

Aangekomen bij B&B de Kleine Pol. Superfijne plek en wat een lieve mensen!

's Avonds nog even ballen. Altijd leuk als er ander speelgoed is dan thuis

Hier sliepen wij, in de pipo-wagen, met uitzicht op de paddock waar Bailey in sliep

Dag twee, richting de Edese Heide

Ijsje halen bij de schaapskooi!

Superpaard!

Het laatste stuk van onze tocht was een beetje zoeken, de ruiterroutes sluiten daar niet echt op elkaar aan en staan niet heel duidelijk aangegeven, dus wat gepuzzeld.
We moesten ook direct langs station Wolfheze en echt vlák langs het spoor waar iedere 10 minuten een intercity overheen denderde. Trein had hij nog nooit gezien, maar vond het niet eens de moeite om op te kijken als er wat langs raasde... ergens heb ik toch iets heel goed gedaan in dat bomproof maken

Het gebouwtje door de bomen is station Wolfheze

Langs een prachtig klooster met kronkelweggeltjes en heuveltjes (leek wel zuid-frankrijk) weer terug naar huis, paard gedoucht en eten gegeven.
Terug naar de wei liep hij in een uiterst soepel drafje, gaf nog steiger/bokje met een rug als elastiek toen hij het gras zag... zo zie ik het graag aan het eind van zulke dagen!
Heerlijk, echt genieten. Op naar het volgende weekend, nu al stiekem een beetje aan't plannen