1. Het begon met dressuur, waar Annemarie aan mee deed met Anka

2. Buiten legde Bart Halmingh uit hoe je een fjord kan beoordelen en voorbrengen. Hij vertelt hier dat wit aan het hoofd niet gewenst is, en dat nou net terwijl hij bij Esther stond, die Tea heeft met wit aan het hoofd

3. Anka en Karev tijdens de parelli workshop

4. Ze kennen elkaar van gezamelijke buitenritjes

5. Anka vond de pionnetjes iets te dicht op elkaar staan en verzette er eentje

6. Lisa met Britt tijdens de workshop springen

7. Mijn fotos in de binnenbak zijnniet echt gelukt helaas, zit niet 1 scherpe bij

8. Ik rende me suf van binnen naar buiten, Lisa was binnen aan het springen en Tamara en Annemarie buiten aan het parellien. Dit was een komisch gezicht, deze houding (buikpijn Tamara???)

9. Anka over het zeil

10. Hondje van Claudia...arm dier kwam met zijn staartje aan het schrikdraad, piepte er over

Tussen de middag lekker pannekoeken gegeten in de zon, was prachtig weer
11. Na de pauze hadden Tamara en ik de workshop boomslepen. Janna en Esther deden ook mee, met Dieter. En Allysium, halfbroer van Karev (en Marga en Nisko). Tamara met Karev

12. Janna en Esther met Dappere Dieter, kijken of hij tegen de losse strengen kan (hij loopt natuurlijk al in 2-span, dat scheelt een hoop)

13.

14. Tamara met Karev aan het slepen. Anne geeft aanwijzingen

15.

16. Janna trots op Dappere Dieter

17. De boom weer achter Karev en nu mocht ik een parcourtje doen

18. Karev moest tussen de pion en de houten paaltjes door en de boomstam tussen de houten paaltjes. Even lastig, maar het is gelukt

19. Hier moest ik Karev stilzetten en de balk tussen de pionnen weghalen. Karev moest stil blijven staan. Daarna tussen de pionnen door

20. Hier een obstakel waar Karev tussen de pionnen moest blijven en de boom om de paal heen moest

21. Ook gelukt

22. Toen een manier om de boomstam over een obstakel heen te krijgen. Boomstam naast de wip leggen

23. Karev naar rechts draaien

24. En voila! Dit is denk ik een manier om de boom in het bos over bv een boomstronk te krijgen

25. We waren allebei trots op Karev die het deed of ze nooit anders gedaan had, en dat terwijl ze niet eens voor de kar beleerd is

26. Toen had ik behendigheid aan de hand met Karev.
Als ik een opening maakte durfde ze wel

27.

28. Goed zo! Nooit verwacht dat ze dit zou doen

29. Lisa en Britt deden ook mee. Britt deed alles superbraaf

30. Lief koppie van Britt

31. Hier kijk ik wat bedenkelijk. Vond het doodeng, die paaltjes waar dat lint aanzat vond ik eng, konden haast in haar buik prikken als ik de bocht te krap nam

32. Tamara ook nog even met Karev onder de linten door

33. Anka deed het ook erg braaf

34. Karev zag zichzelf in de spiegel, dat vond ze maar interessant

35. Lisa en Britt

36. Britt

37. Britt

38. Daar komt Britt

Was een leuke dag! Gezellig en goede ontspannen sfeer. Leerzame dag