Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!
Re: Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!
Zo Ferro gaat ook aan de slag leuk hoor ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen
staat haar mooi Reinou
Ik ben toch zo blij met Fatoush zijn karakter. Marga heeft ook een gouden karakter, maar kan soms wat zenuwachtig zijn, druk. Fatoush heeft dat soms wel, maar over het algemeen is hij een stuk koeler. De duif zit nog steeds in de stal, vliegt vaak tegen de lichtplaten in het dak. Fatoush vond het eerst doodeng, maar denkt nu het erbij hoort als hij op stal gaat. Marga schrikt zich nog wel steeds lam en Baranna durft de stal haast niet meer in.

Ik ben toch zo blij met Fatoush zijn karakter. Marga heeft ook een gouden karakter, maar kan soms wat zenuwachtig zijn, druk. Fatoush heeft dat soms wel, maar over het algemeen is hij een stuk koeler. De duif zit nog steeds in de stal, vliegt vaak tegen de lichtplaten in het dak. Fatoush vond het eerst doodeng, maar denkt nu het erbij hoort als hij op stal gaat. Marga schrikt zich nog wel steeds lam en Baranna durft de stal haast niet meer in.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
En nog een F-je beleerd
Gisterenavond voor het eerst op Feline gezeten en ze was superbraaf!

Gisterenavond voor het eerst op Feline gezeten en ze was superbraaf!

Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
* 02-05-2001 † 05-02-2012
Staat Feline goed hoor een ruiter!! Ze lijkt niet echt onder de indruk, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Leuk Anita Ferro aan het werk, ben erg benieuwd naar foto's van hem als hij aan het werk is.
Blijf het raar vinden dat de F-jes nu al 3 zijn voor mij is Fjellko nog z'n puppie.
Blijf het raar vinden dat de F-jes nu al 3 zijn voor mij is Fjellko nog z'n puppie.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Opeens heel veel F-jes foto's aan het werk! 
Floranth ziet er goed uit zo!
En ook Fugo al zadelmak, jeetje! Lijkt me wel eng inderdaad om niks in je handen te kunnen pakken, maar wel slim!
Dat vraagt om foto's van zijn brede borstkas Ivonne
Reinou, ziet er goed uit! Gaaf kleur dekje zeg. Je zou zeggen dat ze al 'af' is.
Wat een gave wei zo bij Fenna met dat water. Kan je daar ook in?
Heb je al een idee wanneer Ferro daar ongeveer heen kan Anita?
Ziet er goed uit Wanja, leuk topic ook!
Met Floyd lekker aan het wandelen. Hij is zo braaf! En al een stukje achter de kar meegelopen. Dit gaan we uitbouwen zodat hij dadelijk zo mee naar de bossen kan
Vind ik beter dan longeren, ben daar niet zo'n fan van. Dus dan is dit ideale oplossing 

Floranth ziet er goed uit zo!
En ook Fugo al zadelmak, jeetje! Lijkt me wel eng inderdaad om niks in je handen te kunnen pakken, maar wel slim!
Dat vraagt om foto's van zijn brede borstkas Ivonne

Reinou, ziet er goed uit! Gaaf kleur dekje zeg. Je zou zeggen dat ze al 'af' is.
Wat een gave wei zo bij Fenna met dat water. Kan je daar ook in?
Heb je al een idee wanneer Ferro daar ongeveer heen kan Anita?
Ziet er goed uit Wanja, leuk topic ook!
Met Floyd lekker aan het wandelen. Hij is zo braaf! En al een stukje achter de kar meegelopen. Dit gaan we uitbouwen zodat hij dadelijk zo mee naar de bossen kan

Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Wat wordt ik toch enthousiast van alle actieve F-jes mensen op t forum. We zijn goed bezig!
- Reinou wat ziet dat blauwe dekje er super uit bij Finnea!
- Feline ziet er goed uit met zadel!
- Fugo doet't ook netjes, lijkt nog wel erg klein!
Hier van de week gewoon drie keer gereden.. waarvan twee keer best moeizaam waren op links. ze stelt dr nek snel naar rechts en ik moet dan met losse polsjes haar recht proberen te laten lopen. Vandaag liep ze echt super en kon ik haar heerlijk licht rijden.
Zie hier nog een foto van Faira met zadel. Meisje van 11 even een rondje mee door onze doodlopende weg gestapt. Vond het allemaal prima. Verder ga ik er nog niet op.

- Reinou wat ziet dat blauwe dekje er super uit bij Finnea!
- Feline ziet er goed uit met zadel!
- Fugo doet't ook netjes, lijkt nog wel erg klein!
Hier van de week gewoon drie keer gereden.. waarvan twee keer best moeizaam waren op links. ze stelt dr nek snel naar rechts en ik moet dan met losse polsjes haar recht proberen te laten lopen. Vandaag liep ze echt super en kon ik haar heerlijk licht rijden.
Zie hier nog een foto van Faira met zadel. Meisje van 11 even een rondje mee door onze doodlopende weg gestapt. Vond het allemaal prima. Verder ga ik er nog niet op.

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
het is nog niets eens zijn borstkas Nikky, maar zijn rug, schouders, schoft, billen.
Ik vind Fatoush ook nog erg pup hoor Karin, zie mezelf er nog niet op zitten (als dat al zou kunnen). Het is wel een dikke charmeur hoor. Hij staat hele dagen te kroelen, dan met Baranna, dan met mama en dan weer met Ap. Zijn weidmaatjes zijn dol op hem, hij is ook zo ongecompliceerd en lief in de wei, heerlijk dier
Knap van feline en Faira hoor, erg braaf.
Reinou, ik vind fotos ook vertekenen, op de foto lijkt Fatoush veel forser dan in werkelijkheid
Ik vind Fatoush ook nog erg pup hoor Karin, zie mezelf er nog niet op zitten (als dat al zou kunnen). Het is wel een dikke charmeur hoor. Hij staat hele dagen te kroelen, dan met Baranna, dan met mama en dan weer met Ap. Zijn weidmaatjes zijn dol op hem, hij is ook zo ongecompliceerd en lief in de wei, heerlijk dier

Knap van feline en Faira hoor, erg braaf.
Reinou, ik vind fotos ook vertekenen, op de foto lijkt Fatoush veel forser dan in werkelijkheid
Baranna 13-5-2006
@Reinou: je zou zo denken opstappen en wegrijden. Mooie kleur blauw!
Feline blijft er lekker relaaaaxed onder zeg, wat goed van haar.
Leuke foto's van Fenna en Sandra bij het water. Het lijkt alsof ze er zo bij kunnen komen, maar verderop is de kant stijl. Is daar nog een afscheiding tussen land en water of blijven ze wel op hun plek?
Feline blijft er lekker relaaaaxed onder zeg, wat goed van haar.
Leuke foto's van Fenna en Sandra bij het water. Het lijkt alsof ze er zo bij kunnen komen, maar verderop is de kant stijl. Is daar nog een afscheiding tussen land en water of blijven ze wel op hun plek?
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Ferro aan het werk binnenkort 
Faira ook onder het zadel
.
Ik ga vanavond Fio weer longeren
.

Faira ook onder het zadel

Ik ga vanavond Fio weer longeren

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ik hoop morgen iets te kunnen afspreken met Bart over wanneer Ferro aan het werk gaat. Dat zou afgelopen dinsdag al gebeuren maar toen ben ik uiteindelijk niet geweest omdat ik ziek was. Hopelijk lukt het morgenavond wel om weer te gaan.
Die Faira, al erg veelzijdig bezig. Dit is misschien ook wel een leuke foto voor in de beginpost of heb je toch liever een menfoto van haar er in Willeke. Misschien heb je dan wel een andere waar ze wat groter op staat.
En Feline, tja, wat moet je daar nu van zeggen. Hoe braaf wil je het hebben haha.
Die Faira, al erg veelzijdig bezig. Dit is misschien ook wel een leuke foto voor in de beginpost of heb je toch liever een menfoto van haar er in Willeke. Misschien heb je dan wel een andere waar ze wat groter op staat.
En Feline, tja, wat moet je daar nu van zeggen. Hoe braaf wil je het hebben haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gaan ze allemaal goed vooruit hier 
Flam is wat dat betreft dus een beetje een luie stinkerd

Controle van de hoeven..braaf paard dat ze netjes bleef staan!

En daarna...lekker..met zijn allen verder aan de maaltijd!

Flam is wat dat betreft dus een beetje een luie stinkerd

Controle van de hoeven..braaf paard dat ze netjes bleef staan!

En daarna...lekker..met zijn allen verder aan de maaltijd!
Geluk is de vrucht van intens werk
Lekker hoor dat sommige al lekker bezig zijn, Fugo gaat het rustig aan doen 1 of 2 x per week longeren en leren sturen verder gaan we er niet meer op. Ik hoop dat hij nog even lekker gaat groeien want hij is inderdaad nog niet zo groot, maar ja sommige gaan pas vanaf hun 3e weer de hoogte in en Hermansen zijn een beetje laat bloeiers toch

Leuke foto's van Flam en d'r vrienden.
Wat is Feline braaf!
Faira heeft dus ook al een ruitertje op haar rug gehad.
@ Anita: Als ik meer tijd heb, zal ik kijken of ik een betere foto heb.
De wei van Fenna en de rest is nu een stukje kleiner dan normaal, omdat Sandra er nieuw bij is gekomen.
Aan de andere kant van de draad is het minder steil en daar kunnen ze gemakkelijk bij het water komen.
Een stuk verderop is een strandje waar je met de paarden het water in kan. Dat is best lekker 's zomers.
Wat is Feline braaf!
Faira heeft dus ook al een ruitertje op haar rug gehad.
@ Anita: Als ik meer tijd heb, zal ik kijken of ik een betere foto heb.
De wei van Fenna en de rest is nu een stukje kleiner dan normaal, omdat Sandra er nieuw bij is gekomen.
Aan de andere kant van de draad is het minder steil en daar kunnen ze gemakkelijk bij het water komen.
Een stuk verderop is een strandje waar je met de paarden het water in kan. Dat is best lekker 's zomers.
Odette&Fenna
Spannend Anita; ben benieuwd wanneer Ferro aan de bak mag!
Ik geloof niet dat Flam er zoveel problemen mee heeft dat ze nog niet hoeft te werken
Wat heeft ze toch een ontzettend mooie kleur!
Ik geloof niet dat Flam er zoveel problemen mee heeft dat ze nog niet hoeft te werken

Pasja v. Halstor 15-05-1995
Gave omgeving voor flam en vriendjes!
@ Anita morgen avond staat de planning foto's van faira voor de wagen te maken. Dus heb die liever tzt op voorbad, zadel was voorlopig 1 malig;)
@ Anita morgen avond staat de planning foto's van faira voor de wagen te maken. Dus heb die liever tzt op voorbad, zadel was voorlopig 1 malig;)
Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
meiden wat een fijne fotos allemaal! wat doen ze het toch allemaal goed! 
en wat is flam toch prachtig qua kleur!! zo mooi dat donkere!
anita spannend ben benieuwd wanneer ferro op les mag!
kootje heeft zondag een ongelukje gehad, die is achterwaarts een greppel in gelopen en dat was even erg schrikken..
gelukkig had ie niks, ook niks stijfs. ik was erger geschrokken dan hij
helaas vallen en opstaan hoort er bij soms..
gisteren was de Baas mee om de brokkenpiloot even een knuffel te geven:

en wat is flam toch prachtig qua kleur!! zo mooi dat donkere!
anita spannend ben benieuwd wanneer ferro op les mag!

kootje heeft zondag een ongelukje gehad, die is achterwaarts een greppel in gelopen en dat was even erg schrikken..
gelukkig had ie niks, ook niks stijfs. ik was erger geschrokken dan hij

gisteren was de Baas mee om de brokkenpiloot even een knuffel te geven:

Flam is knap zeg!!!
Suze: Gekke kootje, die foto is echt zo lief
Suze: Gekke kootje, die foto is echt zo lief

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

mooie foto''s van Flam en de rest Annabel.
Lieve Kootje....
Lieve Kootje....
Baranna 13-5-2006
Ferro wordt vanavond opgehaald door Bart om beleerd te worden voor de kar.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco