Selena (dochtertje van mijn zusje) van 4 en onze jongste zoon Aiden van 5 (en ja, hij is heel groot voor zijn leeftijd

1. Allereerst op het stalen ros naar stal:

2. Hier moest Selena even kennismaken met onze nieuwe stalhulpjes die zich hopelijk gaan ontpoppen tot ware muizen-gladiatoren. Aangezien Aiden mee was ophalen (terwijl de rest van onze kroost bij opa & oma waren), mocht hij de namen bedenken dus ik stel ook jullie graag voor aan Zombie en Plant

3. Maar nu dan waar we voor gekomen zijn, pony kiezen uit de wei....voor Selena werd dat P.C.

4. Aiden koos Dicky Poppins

5. Foei wat duurt dat getut van die vrouwen lang zeg....

6. we zijn op weg....appeltje/eitje zeg, dat paardrijden...."kwebbel, kwebbel, klep klep, praat, klets"

7. wij willen samen op de fotoooooooo

8. Ik kan het wel alleen hoor.....

9. Tot Aiden besloot dat alleen rijden ook best betekent dat je dan zelf gewoon een hele andere kant op mag en kunt gaan...."ik mag toch zelf kiezen als ik daarlangs wil!!!". Dat hij vervolgens weer door mijn moeder vastgehouden werd, was maar vreselijk "vals" en denk dat zijn gezicht wel boekdelen spreekt

10. Gelukkig vrolijkt niets "wij kunnen het zelluf, laat nou los"-kinderen zo goed op als een vijver met minstens miljoendriehonderduizendvijfhonderachtentachtig kikkervisjes

11. en weer verder over "de boterbloemenberg"

12. Boterbloemen zijn niet alleen mooi...je kunt er fantastisch mee schermen....EN GARDE!

13. En dan toch...een stukje alleen door het duistere, donkere bospad...

14.

Het was super weer, de kinderen hebben genoten, pony's leken het ook prima naar hun zin te hebben (behalve de achterblijver Cos, die was toch enigzins verontwaardigd dat hij niet gekozen was) en de hond ligt nu naast me te snurken.... wat wil een mens nog meer