Lipica laarzen
Re: Lipica laarzen
Vandaag voor de 4e keer op pad geweest om mijn laarzen op te halen. In totaal is er nu 3 cm van de bovenkant gehaald en stiksels en zool liet los.
Kom ik daar, zool en stiksels nog steeds los en boog superlelijk afgewerkt met een lapje leer die ook nog eens los zat. Het gat van de gesp bovenaan waar de drukknoop zat enorm lelijk gedicht met een stukje leer, kortom geen porem en nog steeds niet goed. Ik heb gezegd niet accoord te gaan met deze laarzen, maar ze zeggen dat het niet hun fout is en dat ze er niks aan kunnen doen dat ik gevoelige knieholtes heb. Ben zonder laarzen weggegaan, die zouden nog weer teruggaan voor alles wat los zat. Heb voorgeteld mij de helft van het geld terug te geven en dat ik de laarzen hou of alles terug en dan mogen ze ze houden. Daar wilden ze niks van weten maar een half uur later belde ze met het voorstel mij 200 euro retour te doen en dan houden zij de laarzen. Ze kostten 260, ben nu een jaar aan het heen en weer brengen en klooien en dan zou het me nog 60 euro moeten kosten en dus eindigen met niks. Wat vinden jullie??
Kom ik daar, zool en stiksels nog steeds los en boog superlelijk afgewerkt met een lapje leer die ook nog eens los zat. Het gat van de gesp bovenaan waar de drukknoop zat enorm lelijk gedicht met een stukje leer, kortom geen porem en nog steeds niet goed. Ik heb gezegd niet accoord te gaan met deze laarzen, maar ze zeggen dat het niet hun fout is en dat ze er niks aan kunnen doen dat ik gevoelige knieholtes heb. Ben zonder laarzen weggegaan, die zouden nog weer teruggaan voor alles wat los zat. Heb voorgeteld mij de helft van het geld terug te geven en dat ik de laarzen hou of alles terug en dan mogen ze ze houden. Daar wilden ze niks van weten maar een half uur later belde ze met het voorstel mij 200 euro retour te doen en dan houden zij de laarzen. Ze kostten 260, ben nu een jaar aan het heen en weer brengen en klooien en dan zou het me nog 60 euro moeten kosten en dus eindigen met niks. Wat vinden jullie??
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Jeetje wat een gedoe!
Ik zou zeker niet in gaan op hun voorstel, 60 euro betalen en er niets aan over houden.
Hier is alles gelukkig opgelost, wel ook 2 keer terug.
Pas nog omdat alle lak naden los lieten, maar alles is weer netjes gerepareerd.
Maar stel dat er ooit nog weer nieuwe laarzen moeten komen wordt het geen Lipica meer!
Ik zou zeker niet in gaan op hun voorstel, 60 euro betalen en er niets aan over houden.
Hier is alles gelukkig opgelost, wel ook 2 keer terug.
Pas nog omdat alle lak naden los lieten, maar alles is weer netjes gerepareerd.
Maar stel dat er ooit nog weer nieuwe laarzen moeten komen wordt het geen Lipica meer!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- nadinefjorden
Zou ik niet intrappen
poot stijf houden en of een fikse korting of bijv niewe laarzen of gewoon je gehele bedrag terug
en anders melden dat het ook via de rechtswinkel kan als consument heb je best veel te zegfen
poot stijf houden en of een fikse korting of bijv niewe laarzen of gewoon je gehele bedrag terug
en anders melden dat het ook via de rechtswinkel kan als consument heb je best veel te zegfen
Heb je met Lipica zelf contact gehad of via een tussenpersoon?
Lipica zelf is ,mijn inziens ,niet zo beroerd.
Bij mij was alles heel snel opgelost.
Ik heb verder ook geen problemen gehad.
Wel onwijs balen.
Lipica zelf is ,mijn inziens ,niet zo beroerd.
Bij mij was alles heel snel opgelost.
Ik heb verder ook geen problemen gehad.
Wel onwijs balen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Met de dealer.. Heb vanavond wel Lipica zelf een mail gestuurd. Ben benieuwd of ze daar iets mee doen. Wil ook eens naar het juridisch loket bellen. Ben gewoon pissig.
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Niet akkoord gaan. Zoals je het omschrijft ziet het er gewoon niet uit.
En ik neem denk ik ook geen Lipica weer. Koop wel bruine petries in het vervolg. Mijn laarzen zitten heel lekker maar het elastiek op de voet is nu in beide laarzen na een jaar al geknapt en de lichtbruine afwerkrandjes gaan scheuren. Ik gebruik ze wel veel maar dan nog. Mijn Petries gingen jaren mee zonder veel slijtsporen.
En ik neem denk ik ook geen Lipica weer. Koop wel bruine petries in het vervolg. Mijn laarzen zitten heel lekker maar het elastiek op de voet is nu in beide laarzen na een jaar al geknapt en de lichtbruine afwerkrandjes gaan scheuren. Ik gebruik ze wel veel maar dan nog. Mijn Petries gingen jaren mee zonder veel slijtsporen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ja ik zou ook zeggen neem contact op met Lipica zelf, ik heb er zelf hele goede ervaringen mee, en altijd proberen netjes en rustig te blijven, daar bereik je vaak meer mee dan te ontplofen, al kook je van woede ;-)
Ik heb ook Lipica's en ze waren in 1x goed! fijne laarzen, maar ik durf ze bijna niet aan te doen omdat ze toch vrij prijzig waren...
Zeker niet mee accoord gaan Carolien! Zou info inwinnen bij juridisch loket, net wat je zegt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Prijzig?Fran schreef:Ik heb ook Lipica's en ze waren in 1x goed! fijne laarzen, maar ik durf ze bijna niet aan te doen omdat ze toch vrij prijzig waren...
Ze zijn voor leren laarzen eigenlijk extreem goedkoop.

Ik zou met Lipica zelf contact opnemen. En ik zou de laarzen meenemen en laten zien wat er allemaal mis mee is. Balen dat je er zoveel trammelant mee hebt zeg.
Mijn laarzen zitten heerlijk, maar ik raad mensen af om de lak randen/accenten te nemen. Het is dat extra geld niet waar!
Mijn laarzen zitten heerlijk, maar ik raad mensen af om de lak randen/accenten te nemen. Het is dat extra geld niet waar!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Heb de 200 euro aangenomen maar nog niet ontvangen.. Contact gehad met lipica, maar die kunnen helaas niks voor mij doen omdat ik afspraken maak met een dealer en niet met hun. Ze gingen nog wel contact opnemen met paard en laars en adviseerden idd juridisch loket. Maar ik ga niet voor 60 euro een advocaat inschakelen ofzo
Heb wel flink de balen van ze

Heb wel flink de balen van ze

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Ik heb rond de 400-450 euro betaald, dat vind ik toch een hoop geld hoor. Daar kan je een hoop andere dingen van doen.Kelly schreef:Prijzig?Fran schreef:Ik heb ook Lipica's en ze waren in 1x goed! fijne laarzen, maar ik durf ze bijna niet aan te doen omdat ze toch vrij prijzig waren...
Ze zijn voor leren laarzen eigenlijk extreem goedkoop.
Tuurlijk het zijn niet de duurste laarzen, maar ik ga ze niet bij alles aan doen. Dat is zonde.
Wow, dan heb jij wel hele dure. Ik was iets meer dan 250 euro kwijt en heb (vind ik zelf hihi) hele mooie. Maar het hangt natuurlijk af van welke opties je gekozen hebt voor allerlei dingen als leersoort, ritsen en versieringen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ik heb helemaal niet echt heel veel poes-pas er aan zitten volgens mij. Maar ik moest wel paar tientjes extra betalen omdat mijn onderbenen langer waren dan standaard.
Misschien verschilt het per ruitersportzaak? Ik ben bij HippoFocus geweest.
Misschien verschilt het per ruitersportzaak? Ik ben bij HippoFocus geweest.