Viv schreef:Wat een dotjes Den, die zwarte met dat puntblesje, wauw..... en mams zal ze wel blijven voeden hoor die stoot niet zo snel af.
Het lijkt erop dat moeder de kittens wel afstoot... vanochtend toen ik kwam en de kittens zag dacht ik dat ze dood waren, ze lagen stijf en waren koud. Terwijl ik bezig was zag ik een kitten een reflex met een pootje geven. Daarop ben ik de kitten wat gaan wrijven en toen reageerde de andere drie ook. Steenkoud waren ze en tongetjes waren helemaal droog. Ik heb ze warm gewreven en wat vocht gegeven en uiteindelijk kwam er wel meer leven in de brouwerij. Denk dat de moeder er vannacht niet bij is geweest en het heeft hier zelfs licht gevroren.
Terwijl ik met de kittens bezig was is de moeder poes 2 keer komen kijken maar ging er niet bij om ze te voeden.
Ik heb overwogen om ze mee naar huis te nemen maar dat gaat niet, A) ik heb er de tijd niet voor, B) ze hebben al vlooien en dat wil ik Diesel niet aandoen, C) Diesel is heel fel tegen katten en D) als ik ze grootbreng en ze niet kwijtraak zit ik met een paar katten en een hond die erachter aan vangt.
Ik heb ze nu met de bak waarin ze liggen in de hoek van de stal van Geke gezet waar ze geboren zijn en ondergestopt met hooi voor de warmte. Ik hoop dat de moeder nog een paar keer komt kijken en ze daar misschien wel wil voeden. Als dat lukt dan hoef ik alleen 's avonds de bak uit de stal te halen maar die kan ik dan voor de staldeur neer zetten zodat de moeder ze altijd weer tegen komt als ze naar het nest wil.